רק להיום
השגחת הכח העליון

../images/Emo140.gifרק להיום../images/Emo141.gifהשגחת הכח העליון../images/Emo140.gif

השגחת הכוח העליון
"אנו מאמינים שהכוח העליון שלנו ידאג לנו."
התוכנית שלנו מבוססת על הרעיון שיישום של עקרונות פשוטים יכול להביא לשינוי מהותי בחיינו. אחד העקרונות האלה הוא, שאם נבקש, הכוח העליון שלנו ידאג לנו. זהו עקרון בסיסי ביותר, ואולי בשם כך אנו נתעלם ממנו. אם לא נלמד ליישם כל הזמן את האמת הזו, אנו עלולים להחטיא משהו, שהוא חיוני להחלמתנו, כמו אוויר לנשימה.
מה קורה לנו כשאנו בלחץ או בפאניקה? אם חיפשנו כל הזמן איך לשפר את הקשר שלנו עם הכוח העליון, לא תהיה שום בעיה. במקום לנהוג בפזיזות, נעצור רגע, ונזכיר לעצמנו בקצרה רגעים מהעבר, שבהם הכוח העליון גילה את דאגתו כלפינו. זה יבטיח לנו שהכוח העליון עדיין מנהל את חיינו. אז נבקש הדרכה ויכולת להתמודד עם המצב ונפעל בשלווה, בטוחים בכך שחיינו הם בידי האלוהים.
הספר הלבן שלנו אומר לנו כי התוכנית שלנו היא מערכת של עקרונות. ככל שאנו משתדלים יותר לשפר את המודעות לעקרונות אלה, כך נהיה מוכנים יותר ליישם אותם.
רק להיום:
אנסה לשפר את הקשר ההכרתי עם הכוח העליון שדואג לי. בעת הצורך, אני יודע שאוכל לסמוך על דאגה זו. אוהבים
 
../images/Emo42.gifבוקר של שבת מבורכת במנוחה ושלווה../images/Emo42.gif

אני אסירת תודה לאלוהים שאוהב אותי על האפשרות לבחור את צעדי בכל רגע נתון, על שינה ערבה ולילה רגוע, בוקר שלוו ושמחת חיים. אני אסירת תודה על היכולת להתבונן ולהבחין בשינויים, לחיות וליהנות, ועל החופש מהתמכרות פעילה. אני אסירת תודה על זוגיות ובן זוג אוהב, על משפחה תומכת ומאפשרת, על חברותא ומקום מפגש, דרך NA. אני אסירת תודה על תחושת אסירות התודה, ועל עוד יום נקי. רק להיום - שנה אחת ושלושה עשר ימי ניקיון
הראש ריק על הבוקר. מלבד תחושת אסירות התודה כמעט ואין שם כלום, חיוך רחב על הפנים, קפה וסיגריה, חופש אמיתי... יישום המשפט - לחיות וליהנות מהחיים ללא שימוש בסמים. חושבת מה אני רוצה לעשות בשביל עצמי היום. הרבה אפשרויות ... להמשיך את הציור מאתמול בלילה, לשבת לכתוב, להיכנס למיטה עם ספר טוב, אולי ללכת לים... לצאת מהבית ולראות חברה.. להכין דיסק או שניים של מוזיקה שאני אוהבת.. לא לעשות כלום מלבד לרבוץ... קיצר.. ים של אפשרויות ליהנות, לפגוש את עצמי בפאזות נוספות.... תודה לאל על החופש הזה. מאחלת לעצמי ולכולנו שבת של חופש ושמחת חיים, אהבה ושלווה. אוהבים
 
שבת שלום לכולם../images/Emo16.gifושאלה

מה אני יכולה לעשות אם יש רעש בחדר באמצע הפגישה. אני רוצה לשמוע ואי אפשר ומה שמעצבן זה שאנשים שיש להם הרבה שנים של ניקיון מפריעים ועושים צחוק מכול דבר. הם רבים וצועקים ולאף אחד לא יכפת שמישהו מדבר בכלל יש לנו שני חדרים בעיר אבל אחד רחוק ואני הולכת ליד הבית. מה זה בית קפה?
אוהבים
 
היי ניק../images/Emo24.gif

קצרה בזמן כרגע, אבל מבטיחה להתייחס מאוחר יותר - בערב. בעיקרון - ממשיכים לבוא כיא ין לנו מקום אחר. גם אצלנו ככה
אוהבים
 

שטול1

New member
ניק רעת בדרכך

ישבתי יותר משנתיים באותו החדר ,עד שבשלב מסוים הגעתי למסקנה שאני מבזבז את זמני היקר מדי שם . התייעצתי עם חברים שאמרו לי זה אנ.אי. מיקרו קוסמוס של העולם תתמודד כי אתה צריך להתמודד גם בעולם האמיתי וגם שם יפריעו לך לפעמים . אני מקבל בהבנה את העובדה שהעולם האמיתי לא מתנהל בדיוק לפי הציפיות שלי . אבל בנוגע לנקיון האישי השאיפה שלי היא לשפר את האיכות ככל האפשר. ואם אני נוסע לחדר ולא מצליח לשמוע את החבר שמשתף לידי כי שניים מדברים מאחורה ועוד אחד מדבר בטלפון ושלושה אחרים צוחקים ממול . אני מגיע למסקנה שאין לי כאן החלמה והולך לחפש אותה איפה שיש. ועברתי חדר . גם שם לעיתים מצלצל למישהו הטלפון ולפעמים יש למישהו משהו לומר לחבר לידו אבל באופן כללי האווירה טובה יותר .למדתי שבכל החדרים יש לפעמים נפילת מתח ממש כמו בכל מקום אחר .ואחרי הכל כולנו למעשה לא הגענו לחדר מבית ספר לנימוסים והליכות. ההחלמה היא אישית לכל מכור ולא כולם מתקדמים באותו הקצב .וזה למרות שאנחנו מזכירים לעצמנו כל ערב שהעקרונות קודמים לאישיות בסיבות מובנות .אולי כדאי לנסות גם חדרים אחרים מנסיון אני יכול לומר שהרגשתי אותו דבר בכל החדרים . בכל מקרה הבנתי שאם אני שם את ההחלמה שלי במקום הראשון אני צריך לרדוף אחריה לחפש אותה גם אם זה קצת רחוק. אוהבים שטול
 
היי ניק../images/Emo140.gif

תודה לחברים שהתחלקו לפני. אני יכולה לספר לך מהנסיון האישי שלי, כששאלתי את אותה שאלה, כי הפריע לי מאד הרעש שהיה לנו בחדר, ולפעמים עדיין קיים. אין לנו חדר אחר פה באילת, והחדר היחיד רוחש לא פעם המולה כזו או אחרת, בפינות או בכל החדר כאחד. יום אחד שאלתי מישהו שאני מאמינה בו ובדרך שלו, מה לעזעזל אני עושה עם זה? כאילו.. אני מתה להקשיב, לשתות כל מילה וממש לא יכולה לשמוע שום דבר. האדם היקר הזה ענה לי בפשטות: את רוצה לשמוע מישהו, לכי שבי לידו. את רוצה לשמוע עוד מישהו, תעברי שוב לידו.. אין מה לעשות, אנחנו לאיכולים לשנות אף אחד ולא לתקן את האחרים. אם מספיק חשוב לנו, נמצא את הדרך לשמוע. וככה, באמת עברתי ממקום למקום לא פעם, אני עדיין לומדת לתרגל, להתמקד רק במה שאני צריכה, רק במה שמעניין אותי.
אוהבים
 

כלנית777

New member
כל מילה בסלע

אבל איפה הוא הכח העליון שיעזור למשפחת המכור. למשפחה של שהמכור שהותיר בחוסר כל בגלל ההתמכרויות הקשות שלו . אני אומנם הולכת בעצתכם לתמיכה של משפחות ללא ידיעתו כי הוא לא מבין מה רוצים ממנו הרי כולם כאלה. אך אחרי שהסתבר לי שאיבדנו הכל ואל תשאלו אותי איך נתתי לזה להגיע אומר רק שרק לאחרונה הכל התגלה לי ועד אז חייתי בהבנה שיש בחיי הנישואים אמונה. הוי כמה אני צריכה את הכח העליון שינחה . שלא אאבד את אשתונותי שאדע לפלס דרכי מתוך הבוץ והרפש.
 
למעלה