רוצה להודות לחברות מעגל פ"ת הנפלאות

דנה A

New member
../images/Emo140.gifרוצה להודות לחברות מעגל פ"ת הנפלאות../images/Emo23.gif

|סיימתי את ניהול המעגל, וחברות המעגל ארגנו לנו בוקר פרידה נפלא את הבוקר הנפלא ארגנה הנפלאה -הילה גוילי ואירחה בביתה את ההנחיה המרתקת, מעשירה ומלטפת... העבירה לימור בנדל!!!!!!! שיחה, טיפים, שיתוף, הדרכה, עיצות ממממ מיוחדות - ממזוודתה העשירה והצבעונית העבירה לנו לימור בחום, ברכות, בעדינות המיוחדת לה ועל כך תודה אישית לך לימורנשיקה| כל אחת הביאה ממיטב הניחוחות של הבוקר הקסום, טעים, מעניין ונפלא אז תודה רבה לכולן על החוויה, החיבוק והחום על בחירת המתנה המוצלחת
תודה לכן חברות יקרות ומרגשות אוהבת כל אחת ואחת מכן נשיקות דנה
 
לדנה ובנות מעגל פ"ת

היה כייף להיפגש בבוקר עים כל הבנות היה מצחיק והתקרבנו עוד קצת....ותודה ללימור בנדל על ההרצאה המסקסקת. בנוסף כל הכבוד לרונית סגל על ניהול כ"כ מוצלח בפעם הראשונה ועל מיקצועיות ורצינות. וגם עוד באותו הערב הצטרפו למעגל גלית שהיא קוסמטיקאית וגם איילת שהיא יועצת משפחתית,איזה כייף לנו!! בסוף הערב כשהאורחות פרשו וכבר הרימו את השתיה והאוכל ,נישארנו עוד שעה שלמה יחד ופיטפטנו,והיתה הרגשת אחדות.
 
לדנה המקסימה שלנו

אין ספק שהמעגל שלנו מאד מיוחד. מיוחד בבנות שבאות ומביאות את כל האור והיופי שבתוכן. מיוחד באיחוד שלו ובאוירה שלו. אני שמחה שאת אוהבת את המתנה ושנהנית. קלענו למטרה! שיהיה בהצלחה בהמשך בכל שתבחרי ועל כך עוד נדבר בערוצים אחרים.. לימור, היה מאלף ומעלף מצחוק לראות, לשמוע ולחוות אותך. מקסים ומומלץ. להילה המקסימה שלנו, אין עלייך. לרונית, למרות שלא הייתי, אין לי ספק שתנהלי בצורה הכי טובה את המעגל. ולכל הבנות, אוהבת אתכן מאד מאד. שמחה לשמוע שהצטרפו חדשות. כן ירבו. ושנתראה רק בשמחות.
ענק לכולכן
 
חברות הכי מקסימות במעגל פ"ת

תודה רבה על המילים החמות ושמחה לשמוע שהמעגל הראשון כמנהלת היה מוצלח. אני הרגשתי מצויין, אפשר להגיד שאפילו לא התרגשתי וכל זה הודות לחברות המקסימות במעגל שקיבלו אותי באהבה ושיתופו פעולה בכל מה שהיה צריך לארגון הערב הנפלא!
 
למעלה