רביית בתולין..

דווקא הבנתי שפלייבוי

בשנות השישים והשבעים, פרסמו גם דברים טובים, כמו סיפורי מד"ב. כנראה שבנקודה כלשהי הם הבינו שמה שמושך אנשים זה לא התכנים המילוליים...
 
בהחלט פרסמו סיפורי מד"ב, ושל לא מעט סופרים

בעיקר כי הם יכלו להרשות לעצמם לשלם הרבה יותר למילה ממגזיני המד"ב של אותו זמן.
 

scurv27

New member
כן,הדבי הקטן איש מצחיק

הוא אפילו מאמין במלאכים קטנים עם כנפיים
 

gdisrael

New member
את ממש עמת הארץ

בס"ד "ואתה מייחס לדברים רוחניים" אכן, דברים רוחניים שקשורים, בצורה זו או אחרת, לאיברי מין, ועל כן כתב "ברית", וכן כתב "ערלה". ודרשו חכמים, מדוע נאמר "אין דורשין ב(סתרי)עריות בשלשה" מיד לפני שנכתב "ולא במעשה בראשית בשנים ולא במרכה ביחיד", ועוד, מדוע נאמר בסתרי ? ודרשו שסתרים, כשמם כן הם, סודות ונסתרות, וכך מתורץ מדוע סודות רבים בזוהר נוגעים בענייני ברית וכיוצ"ב. רק את, זונה בלבוש עמת הארץ, בקיאה יש והפוך במגזין פלייבוי. ואם לא הבנת את דבריו, הוא דרש על עניינים רוחניים כי דברים אלו של חז"ל המה, ולא כפלייבוי שהוא תוצרת ידם של חבר מרעיך הסוטים והמשוקצים. ובגלל שאת עמת הארץ לא הצלחת להבין את זה, ואם את זה לא הצלחת להבין, לא פלא שהתפקרת.
 

gdisrael

New member
אנדריי הזהרני למתן את הודעתיי

בס"ד אז רציתי לציין, שאמרתי לך שאת זונה, זה לא נכתוב כגידוף. זונה זה לא גידוף, וגם לא השתמשתי בזה כגידוף כפי הקונוטאציה שהיום נוצרה, אלא השתמשתי בזה בשביל להעביר את הצורה בה אני תופס בך, כיום. ועובדה, זה עומד במבחן מציאות ...
 

agnus dei

New member
>זונה זה לא גידוף<

האם היית סבור כך גם לו תאר מישהו את אימך במילה זו ? >הצורה בה אני תופס בך< מה פרוש "תופס בך" ? >ועובדה, זה עומד במבחן מציאות< תאר את המבחן, ונשפוט
 
אני מוצא את זה מעניין (לא בציניות)

שאתה קורא לעצמך "שה האלוהים" Lamb of God who takes away the sins of the world, have mercy on us "שה האלוהים, הנוטל את חטאי העולם, רחם עלינו" אני חושב שזה יפה גם בעברית ובאנגלית. אתה יודע מה באמת מעניין אותי? למה אתה מתאמץ כל כך? אתה מוקף בפנאטים מזילי ריר, בטרולים אתאיסטים שבזים לך ובקהל רב שאינו מבין את טיעונייך (עליהם אתה חוזר כבר מ2005, אם הפורום שלך מהייד פארק שווה אזכור) חלק מטיעונייך המרכזיים משכנעים בעיניי.. אבל איני מבין למה אתה מנסה לחתור. אני גם לא כל כך מבין מדוע אתה משנה כינוי כל הזמן. זה משהו שמאפיין (אך אינו קובע קטגורית כי כך הדבר) טרולים , אבל לצורך העניין זה פשוט מבלבל. איני חושב שאתה טרול במלוא מובן המילה (אני משתדל לבחון את משקל טיעונייך ולא את אופן הניסוח) אבל כפי שכבר אמרתי ליריבייך - איני מבין את התועלת בהצמיח ענפי שרשור כאורך הגלות עם ל"ת-ים שמכילים דבר נאצה או שניים. בהתבסס על הידע שאתה מפגין ועל יכולת הניסוח שלך , עושה רושם שאיני כותב כאן לילד ואף לא לבחור צעיר. מה הטעם בהתקוטטויות אוויליות בפורמט וירטואלי כגון אלה?
 

agnus dei

New member
>אני חושב שזה יפה גם בעברית ובאנגלית<

כתר נא זעיר, זה עוד כלום לעומת יפיה של התפילה אשר יש להפנות אל אבי. התפילה חיבת להאמר בלטינית, ולנוחיות המתקשים, הנה תרגום לעברית לאחר כל שורה בלטינית:
Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum.​
אבינו שבשמים, יתקדש שמך.
Adveniat regnum tuum.​
תכון מלכותך.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.​
יעשה רצונך עלי ארץ, כשם שבשמים.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie, et dimitte nobis debita nostra sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.​
את לחם חוקנו תן לנו היום, וסלח לנו על חטאינו, כפי שסולחים גם אנו לחוטאים לנו.
Et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo.​
ואל תביאנו לידי נסיון כי אם חלצנו מן הרוע.
Amen​
אמן _____________________________________________________________
 
קראת את "אינסטינקט השפה"?

יש שם עמוד שמכיל את תפילה זו באנגלית - כל פעם בנוסח של מאה אחרת - החל מהמאה העשירית (באנגלית עתיקה) ועד לגרסה המודרנית . עד שאתה קורא את הנוסח של האנגלית העתיקה אתה כבר לא מבין אם זה לטינית, גרמנית, אנגלית או סתם ג'יבריש. בכל מקרה , התפילה עצמה היא מאוד יפה.
 
תגובה

אני אתאיסט "חזק" לכל דבר ועיקר, אבל אני עדיין מוצא את הליריקה של חלקים מסוימים בתנ"ך ובברית החדשה כיפה. אולי גם כי אני חובב היסטוריה. גם דוקינז דיבר על זה שאינך חייב להיות נוצרי כדי להנות מAve Maria
 

gdisrael

New member
תגובה :

בס"ד "האם היית סבור כך גם לו תאר מישהו את אימך במילה זו ?" זה בדיוק העניין, אם אדם חלילה משתמש בתאר זה על אמו של פלוני - זה גידוף. "מה פרוש "תופס בך" ?" אינני מילון, ותופס זו מילה אלמנטרית (לא תופש, תופס). "תאר את המבחן, ונשפוט" זה מבחן מציאות. מדוע **אני** אמור לתאר מבחן מציאות ?
 

agnus dei

New member
>זה בדיוק העניין, אם אדם חלילה משתמש בתאר זה

על אמו של פלוני - זה גידוף< לא. אינך רשאי לכנות בחורה בכנוי זה, בין אם היא אם לילדים, ובין אם לאו, מבלי לשאת באחריות לכך. מנהלים. הכריחו נא את gdisrael להתנצל פומבית בפני רחל (זאת, בנוסף לכל סנקציה שתמצאו לנכון להטיל עליו) >אינני מילון, ותופס זו מילה אלמנטרית (לא תופש, תופס)< תופש - comprehends תופס - holds, grips אני בטוח שהיית רוצה לאחוז בבחורה, אבל זה מותנה בהסכמתה. לא נראה לי כי רחל תסכים שתאחז בה >זה מבחן מציאות. מדוע **אני** אמור לתאר מבחן מציאות ?< הסבר נא מהי העובדה במלים "עובדה, זה עומד במבחן מציאות" _____________________________________________________________
 

Lucy Wiggin

New member
כלומר, אם אכנה אותך בן-זונה

(אני לא, רק לשם ההיפותטיות) לא תיעלב? הרי זונה זה לא גידוף.
 

gdisrael

New member
יכול היית לפחות לתת קרדיט לאלילך, וולנטיר

בס"ד הקושיה האוילית שלכם רק חשפה את חוסר הבנתכם. ראו מה כתבתי : "זה לא נכתוב כגידוף", אם אדם מכנה את אמו של פלונית, חלילה, זונה, הרי זה נכתב כגידוף. ואם זה נכתב כתיאור של אישה תאוותנית, אזי מדוע שיאמר זאת לבנה ? מכאן שזה נכתב כגידוף.
 

agnus dei

New member
מנהלים - נא פעולתכם הנמרצת.

gdisrael ממשיך להתפתל תוך הנמקת התבטאותו, במקום להתנצל פומבית בפני רחל עליכם להגיב באפן אשר יגרום ל- gdisrael להתחרט, ולהצטער על שהתיר חרצובות לשונו אין לכם שליטה על מה שהוא חושב, אולם יש לכם שליטה על מה שהוא כותב
 

הרזבם

New member
הפסק להצתדק

והתנצל מיד על דבריך. האם זה מה שלמדת בישיבה? לכנות משתמשת בפורום בתואר נפקנית וקדשה רק משום שאינה מסכימה עימך עלול לפגוע בנשמתך האלוקית. האינך סבור כך?
 
למעלה