פינת התקשור של ערן נפתחה

e1i1nat

New member
ערן שלום - שאלה לגבי זוגיות

ערב טוב, אבקש לדעת האם צפוייה לי זוגיות בקרוב. את פרטים אני שולחת במסר. תודה.
 

העין3

New member
e1i1nat יקרה.

יקירתי הנפש לא רגועה ובכלל בכל אדם את מחפשת יותר ויותר את המושלם... את לא נותת מנוח לעצמך ומנסה תמיד להיות הטובה ביותר... נסי להרגע ואז תראי שגם העור שלך נרגע... בני הזוג שלך תמיד נמצאים סביבך. שבוע טוב לך ערן. בים המלח ישנם מים טובים ואויר מרגיע ! ! !
 

e1i1nat

New member
ערן הדהמת אותי במסר שלך.

כל כך צודק. נכון הנפש לא רגועה (בגלל העור וזה גם מה שעוצר אותי מבחינת הזוגיות) וכן מחפשת את המושלם ורק אותו!. כל שורה שרשמת הכל כל כך נכון. אין מילים!!! תודה רבה. שיהיה לך המשך יום נפלא ומקסים.
 

סוזי10

New member
שלום ערן

בנושא כללי מה שתבחר שושנה עזריה ת.ל. 29.12.55 שם אמא אסתר תודה
 
שאלה בקשר לעבודה

ערן, ערב טוב. שאלתי היא האם עלי לעשות הסבה מקצועית, ואם כן, לאיזה כיוון? שולחת פרטים במסר. תודההה
 

העין3

New member
שושנת קהיר יקרה

זה עוד לא הזמן לשינוי כי את אוהבת את מה שאת עושה רק קצת עייפה. נסי לשלב תחום חדש ורק כדיי לרענן את עצמך... ממליץ לשלב קצת יצירה. שבוע טוב לך ערן.
 
ערן, תודה רבה

גילוי נאות - קיויתי לתשובה אחרת. אבל אחרי שקראתי את תשובתך, אני מאד מתחברת. ואפילו מעודדת. אני אכן חשה עייפות מהעבודה, אבל זה לא בגלל העבודה נטו, אלא בגלל כל מיני דברים מסביב. שוב תודה.
 

keren7897

New member
שאלת תקשור בנושא יעוד

ערן שלום, שלחתי את הפרטים במסר. אני ממש מבולבלת לגבי נושא היעוד שלי, ..... כיום אני לא עובדת ואשמח לתקשור לכיווון היעוד שלי. תודה מראש, קרן
 

העין3

New member
keren7897 יקרה...

את זקוקה למרחבים ומרחבים ירוקים... נסי למצוא את יעודך שם ... שבוע טוב לך ערן.
 

BABE111

New member
גמני רוצה תיקשור../images/Emo13.gif

זיוה- בת יפה. תאריך לידה:4-7-1969 מעוניינת התיקשור באופן כללי ולא על נושא ספציפי תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

OriTita

New member
ייעוד

יש לי שאלה בנוגע לייעוד, התחלתי לימודים גבוהים ( ריפוי בעיסוק), הייתי מעוניינת לדעת האם אצליח בלימודים, ובכלל בתחום זה בעתיד. שולחת פרטים במסר, תודה!!!
 

העין3

New member
OriTita יקרה

בחרת את התחום הנכון ויש עלייך שמירה ופיקוח מלמעלה... אני רואה מעליך בקביעות את דמותו של אביך ששומר עליך מלמעלה ... בהצלחה לך בלימודים. ערן.
 

obobus

New member
שאלת תקשור

בשנה-שנתיים האחרונות שאלתי לא פעם לגבי האופק התעסוקתי שלי. בתקופה הזו פספסתי לא פעם הזדמנות לקידום במקום העבודה, מסיבות שונות. חלקן קשורות במיצוב שלי וחלקן במיצוב של ההתמחות שלי במקום העבודה. דווקא לאחרונה אני מתחיל לקבל פידבקים טובים מאוד. אפשר לומר שאם היום היה מתפנה התפקיד שאני מעוניין בו, אני מאמין שהיה לי סיכוי טוב לקבל אותו. העניין הוא שמי שמאייש את התפקיד לא משדר סימנים של תזוזה, ויש לו היסטוריה תעסוקתית של אחד שנשאר שנים במקום... אני בהתלבטות אם לחפש בחוץ או להתאזר בסבלנות. אני אשמח לשמוע תובנות ממקום אחר, וגם אם יש להדרכה שלי משהו לומר על התהליך שעברתי בנושא הזה. תודה
 
ערן היקר שבוע טוב

בשירשור זהה בשבוע שעבר כתבתי שאלה וכנראה זה כבר היה מאוחר מידי... אז אנסה לשאול שוב...(מעתיקה פחות או יותר משבוע שעבר) "רציתי לבקש מסר לשנה הקרובה (כמו שעשית בראש השנה... ההודעה שלי התפספסה שם...) בעיקר זוגיות ולימודים... מה יהיה...לאן תזרום השנה...למה עליי לשים לב?... אני יודעת שצויין שאפשר לשאול רק שאלה אחת אך יש לי בקשה מיוחדת... התגלה אצל אמי גוש סרטני , בנתיים הוא הוסר אך כל המשפחה על קוצים בנוגע למה יקרה הלאה...כולנו בחרדות, לחץ ובקושי מתפקדים... רציתי לבקש אם אפשר תקשור בנושא... המסר הוא באישור כולנו , (ואני משמשת בנוסף כמתווכת עקב קשיי שפה קלים של אמי) מה יהיה ואיך נוכל לעזור לה... שמי אירנה 15/1/84 ושם אמי מאיה 19/2/52 המון תודה יקירי .. שבוע נפלא ורק בשורות טובות :)
 

לילי879

New member
לערן שלום

בזמן האחרון אני מרגישה מין געגועים כאילו לנשמה תאומה, מה רוצים להגיד לי? לירון בת חיה מיה 7/9/1987
 
למעלה