לכל הפיות והשדונים...

../images/Emo140.gif לכל הפיות והשדונים...../images/Emo28.gif

המקסימים ... של הפורם הזה - ולמנהלת המקסימה .... פיה היא לא רק fairy הן Devas והן עוצמתו הברוכה של העולם הקסום של הבלתי נראה והנסתר.. ל Devas יש עוצמת ריפוי אנרגטית אדירה, ומי שטוען כי הן אינן כי לא ראה אותן.... האם גם ה"אהבה" איננה כי לא רואים אותה? והרוח? ה - Devas הן החברות הכי טובות שלי... והן אפילו גילו לי באחד ממסעותי אל לב היער הקסום שלהן... כי אני... אחת מהן. כן. Devas גרות איתי באגם...ובלילות קסומי ירח - אנחנו יוצאים עם להקות גחליליות ומרפאות את המבקשים עוצמה ואנרגיה וריפוי... ואפילו הבאתי לכם מתנה... לחצו על הקישור והכנסו לעולמן המופלא של ה Devas
 

dark angl

New member
כל מכשף או איש כוחני

יכול להיות דאייב!!!!! אבל חייבים לב זהב!!!!!! זאת או7מרת לא לריב אם אף אחד!
 

dark angl

New member
וצריך גם להיות

מאמין בפיות ולהיות מודעה להכל!!! ורק שתידעו שאם אתה דאיב אין דרך חזרה אבל אני רוצה להיות כזה.... איך הופכים לאחד כזה?
 

Sonata Of Tears

New member
למען האמת

בכל הטקסטים שקראתי על הדיבים ועל השדים הפרסיים,חוץ מכמה שהם סתם יצורים מעצבנים וטורדניים,רובם הם החולרא של הגהנום,הם שדים מרושעים ומסוכנים שנוצרו על ידי הארכי-שדים הפרסיים שאני חייב להודות מלאים בסיפורים על הרוע שלהם,ועל התעללות שלהם בבני האדם ,בעיקר באנשים החלשים,לאומת היהדות שאצלהם דופקים רק את מי שלא מאמין ביהוה.. מוזר לי קצת מה שאת אומרת,דפקה הדיבים? דנו בנושא אגב לפני כמה ימים,תבדקי אולי זה בעמוד 2 או 3.. ותודה על הלינק ,יש שם כמה דברים נחמדים להפליא
 

dark angl

New member
דיבות הם לא פיות

חזקות במיוחד המשתמשות בכוח האדם עצמו בשביל להגשים את משאלתו והם מין פיות כישוף מוזרות ולא ידועות???? אני ממש מבולבל חברה אני רוצה להיות פיה(אבל בן!) ואני כבר לגמרי התבלבלתי וכל הידע על הפיות שיש לי(שהפורום הצדיק! חוץ מהפעם) מתהפך!!!! תחליטו חברים תחליטו!
רמת הפורום מתחילה לצנוח!!(למרות שרק לפני כמה ימים התחלתי להשתתף תמיד הייתי צופה בהודעות!!!! אנחנו חייבים לשפר נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 

dark angl

New member
ממש לא...

אני קראתי שתי מאמרי על דיבות וזה כל מה שהיה כתוב בהם.... הם טעו ???
 

Efeary

New member
אנחנו מודעים היטב שהמילה

Fairy אינה מתייחסת רק לפיה ה*זאת* אנחנו מתייחסים לפיות בכלליות, ה- Faeries מה שכולל כמובן את הדבות וכו' תודה על האתר :)
 

dark angl

New member
אז דיבות או דיבים הם

שדים?????? אני חוזר ואומר אני מבולבל.... מישהו יכול פוקינג להסביר לי גאד דאמאט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????
אני מעוצבן!!!!! מה קורה לפני כמה שבועות הפורום היה כל כך הסברי ועל כל שאלה אחת מיליון תשובות שכולם מגיעות להסבר אחד בלבד!!!! היום יש מיליון ואחד אנשים שכל אחד מסביר משהו אחר!!! תחליטו שדים או פיות?
 

Efeary

New member
שדים הם לא. הם ספיריטס

וספיריטס כמו שדים מוכללים בקטגוריות פיות. תוכל לקרוא להן רוחות טבע.
 
למעלה