כמה שאלות, ושלום

סמילה

New member
../images/Emo140.gifכמה שאלות, ושלום

שלום לכולכם, יש לי כמה שאלות / תהיות ואשמח להערותיכם והארותיכם... בגדול, הגעתי עקב מחזור לא סדיר לרופאת נשים שהפנתה אותי לבדיקות דם. עם בדיקות הדם הללו המשכתי לרופאת המשפחה. בבדיקות הדם התברר כי יש תת פעילות של בלוטת התריס היא המליצה על טיפול מינורי באלטרוקסין ומעקב. במקביל חזרתי היום לרופאת הנשים שאמרה שבדיקות הדם שלי מצביעות על כך שאני בגיל המעבר
, היא שלחה אותי לבדיקות דם נוספות ואמרה שצריך לשקול טיפול הורמונלי. אני בת 37, וילדתי לפני כשנה... האבחנה שלה נראתה לי קצת מוזרה. אלו טיפולים עשויים לעזור על מנת לחזור לאיזון הורמונלי? האם יש המלצות? אשמח לעזרה ותובנות תודה
 

0 אור 0

New member
מציעה דחוף להגיע לרפואה משלימה

אחד התופעות הידועות (למדתי על זה בקורסים של נטורופתיה) היא חוסר איזון הורמונלי זמני לאחר לידה שגורם לתת פעילות - בטיפול משולב של תזונה, צמחי מרפא ורפלקסולוגיה או דיקור, את יכולה לחזור לאיזון שלם. את לא רוצה להגיע למצב שלי, כאשר חוסר ידע על הדברים האלו והקשבה לרופא המשפחה האדיוט גרם לי לנזקים בלתי הפיכים, ולשנים של חוסר איזון עד שמקרה הגעתי לרפלקסולוגית שעשתה את השינוי . במקרה שלך ניתן לפתור את הבעיה בתחילתה ולפני שתהפוך לבעיה.
 

0 אור 0

New member
בעקבות הערה שקיבלתי במסר

אני רוצה להבהיר, שמנסיוני יש סיכוי גבוה יותר להגעה לאיזון דרך הרפואה המשלימה (כי התחלת תרופות הורמונליות רק משבשת יותר את האיזון במיוחד בגיל צעיר כל כך), אבל כמובן שעד לאבחון מדויק אי אפשר להבטיח זאת ב 100% וכמובן שכל טיפול הוליסטי הינו בשיתף פעולה וידוע של הרופא מטפל אשר ימשיךבמעקב. תודה לTheGreatNut על ההערה
 

עמיר82

New member
מסכים עם בן גליל

רפואה סינית יכולה לעזור במקרים כאלה. אלטרוקסין - ברגע שמתחילים, בד"כ זה לכל החיים. לכן כדאי לחכות ולמצות אפשרויות אחרות. אני כבר נתקלתי בנשים שלקראת גיל 40 התחילו להן תופעות המנופאוזה, אבל זה בהחלט לא דבר נפוץ.
 

ravit ohd

New member
חשוב ביותר

סמילה יקירתי גם אם תבחרי להיות מטופלת ברפואה המשלימה חשוב מאוד במקרה של בעיה גניקולוגית לבחור מטפל/ת שמתמחה בנושא זהו נושא מורכב שחשוב ללמוד אותו ולהבין בו בהחלט ניתן להעלות את אחוזי ההצלחה להרות בהצלחה רבה!
 
37 זה גיל המעבר?

לא ידוע לי, בכל אופן, במצב של תת פעילות בלוטת התריס יכולות להיות תופעות של גיל המעבר גם לפני הגיל הזה. אני למשל היום בת 34 ולפני משהו כמו שנה-שנתיים חוויתי מדי פעם הרגשה של "גלי חום" שאופייניים לגיל המעבר. אחר כך התברר לי שזה קשור לתת הפעילות שלי (שאז לא הייתה מאוזנת). לגבי רפואה משלימה, אני רק חייבת להזהיר שלא תפני למטפל/ת שיציעו לך להעשיר את התזונה ביוד בדרך כלשהי, בייחוד לא דרך תוספים. משום מה יש עדיין מטפלים ברפואה משלימה שחושבים שתת פעילות נגרמת בגלל מחסור ביוד ואז נותנים יוד בתוספים ו/או בצמחי מרפא ומעודדים את המטופל לצרוך הרבה יוד בתזונה. בפועל יוד בכמות גדולה מזיק ומחמיר את הבעיה. אני יודעת את זה גם מהניסיון שלי וגם מקריאה מעמיקה על כך. בכל אופן, מה שלא תבחרי, שיהיה בהצלחה!
 

אחד55

New member
בהחלט, מעבר מ-36 ל-38

אגב, שמעתי שהולכים לבטל את גיל 42. מישהו יודע על זה משהו ?
 

יעל ND

New member
גיל המעבר

נתקלתי אישית בגיל המעבר בגילאי 34-36-37-38-ואף 32! תופעה מוכרת, הנקראת גיל מעבר מוקדם. ניתן לטפל בזה בשיטות שונות. אני עושה את זה בעזרת שילוב של דיקור והומאופתיה.בכל אופן, תקחת הורמונים - זה דבר אחרון.
 

0 אור 0

New member
העניין הוא שלפעמים זה לא אמיתי

הסיבה שאני עניתי בכזה להט, הוא בגלל שהייתי בעצמי במצב של חוסר איזון מאד חזק, עד כדי הפסקה מוחלטת של המחזור. אחרי כמה שנים של הזנחה רפואית מוחלטת (כשהרופא מנסה בעדינות לרמוז לי שאני צריכה פסיכיאטר) הסתבר שיש לי תת פעילות בלוטת התריס, ורק תקופה מסויימת אחר כך התבקשתי למזלי לשמש כמטופלת בסטאז' של מישהי שלמדה רפלקסולוגיה. מכאן התחיל התהליך שהביא למצב שבו גיל המעבר שלי נעלם, המחזור חזר לסדירות שמעולם לא היה בה, ורק נותר לי להצטער על כך שלא הגעתי לטיפול רציני הוליסטי בתחילת ההדרדרות, שאין לי ספק שהיתה בסך הכל תקופה קשה של לאחר לידה וכל מה שהיה נדרש בזמן הנכון הוא דחיפה קטנה לחיזוק ואיזון.
 

0 אור 0

New member
בהתחשב בעובדה שאני על אלטרוקסין

המצב מצוין, המערכת ההורמונלית מאוזנת סוף סוף, אני הרבה יותר חזקה וגמישה מאשר לפני 10-15 שנה ואפילו הצלחתי להוריד חלק ניכר מעודפי השומן שאספתי בתקופת ההזנחה (כמובן ללא דיאטה, אלא בהקפדה על אורח חיים ותזונה נכונים יותר)
 

סמילה

New member
../images/Emo140.gifתודה על התשובות

אור, אני יכולה להמשיך להתיעץ איתך במסרים? וגם, על אילו טיפולים הייתם ממליצים? דיקור? נטורופטיה? תודה!
 
למעלה