המלצה לטיול לדרום!

גליאל

New member
../images/Emo140.gifהמלצה לטיול לדרום!

אומנם הפעם לא הצטרפתי, משתי סיבות: 1. שונאת מדבר. 2. יש לי ילד בן שנתיים וחצי ולא נראה לי לעניין לישון איתו בשטח באוהל בדואי. אבל מהסיפורים של הבעלול + הבנים הגדולים - היה טיול משגע!
אז אספר קצת ואשים קישורים - נראה באמת טיול מקסים - במיוחד לילדים! אז ככה - הטיול היה למצדה, ובדרך לשם הם עצרו במנזר יווני - מדהים ביופיו - דיר חג'לה! חובבת היסטוריה ובפרט מנזרים וכנסיות שכמוני ובמיוחד אחרי שראיתי את התמונות של הכנסיה - ישר רצתי לאינטרנט לבדוק כל פרט אפשרי. הנה הקישור!
 

גליאל

New member
../images/Emo5.gifסרט איימה!

אז מסתבר שכל הקדושים שלהם לא קבורים באדמה, אלא נמצאים בארונות זכוכית! וכולם יכולים לראות אותם.
אמאל'ה - זה עוד לא שמעתי!
 

גליאל

New member
../images/Emo9.gifעכשיו לאטרקציה - לפחות לילדים../images/Emo3.gif

הלינה בשטח במאהל בדואי אי שם במדבר! במקום נקרא - כפר נופש "מצוקי דרגות". קישור מופיע למטה.
 
לא בדיוק "אי שם במדבר"... כמעט על כביש 90../images/Emo3.gif

"מצוקי דרגות" או סתם "מצוקי" בפי המטיילים הוא כפר נופש חביב מאד ששוכן מעל כביש 90 וצופה על צפון ים המלח. מקום מדהים ביופיו מבחינת הנוף ונוח מאד מבחינת האירוח. המקום היה הישוב הזמני של מצפה שלם, עד שעברו למקום הקבע שלהם. אנחנו הגענו לשם כמשפחה ושילמנו 200 שקלים ללינת לילה בחושה לכל המשפחה. אין שום בעיה לישון בתנאי האירוח שם גם עם ילדים קטנים וגם עם תינוקות מעבר לעובדה שבלילה יכול להיות שם קריר (מביאים שקי שינה חמים ובגדים חמים לילדים). אני מאד אהבתי את החושות מכיוון שבניגוד לאוהל הבדואי הענק, הן מבודדות ונותנות תחושה נפלאה של מדבר עם יכולת להתבודד מול הנוף. האוהל נמצא כמובן במרכז העניינים. זה נחמד אם יוצאים עם אנשים נחמדים שלא מפריעים לילדים לישון... יש שם גם צימרים פשוטים ולא יקרים. השירותים, המטבח לבישול עצמי והמקלחות מבהיקים מנקיון. בהחלט מקום מומלץ.
 

גליאל

New member
../images/Emo12.gifזה זה האורח הזה? זאת אני עדיין!

אין לי מושג מה זה! המחשב שלי השתגע מהחום כנראה. בכל מקרה - ההודעה הקודמת שלי, וממשיכה.
אלה החיים הטובים! בשטח המאהל הבדואי!
 

גליאל

New member
סתם קצת נוף מסביב למאהל!

תמונות של מצדה אין לי משום מה! וחבל! שם אני עוד לא הייתי! אבל איך אומרים - אני עוד צעירה - והמצדה לא בוחרת לשום מקום
שבוע מקסים לכל חברי הפורום
 
נשמע שהפסדת יופי של טיול

אבל שהמשפחה נהנתה. התמונות מהמנזר מרהיבות. מעניין אם יש בעיה בטחונית לבודדים לטייל שם. לאוטובוס זה תמיד יותר פשוט. רוב הארץ שלנו היא מדבר ויש במדבר מקומות מדהימים. אני ממש עצובה שהעונה נגמרה. השנה טיילנו המון במדבר יהודה, בנגב ואפילו בהרי אילת אבל עד אוקטובר-נובמבר אין מצב לשוב לשם. חם מדי... אולי עוד יהיה סופ"ש קריר ונצליח לגנוב איזה ביקורון. אחחחחחחח אין על השלווה של המדבר ועל היופי שלו. מאחלת לך ללמוד להנות ממנו. אחרי ככלות הכל, יותר מחצי מהמדינה שלנו היא מדבר...... כמו שכתבת, את עוד צעירה ויכולה ללמוד....
 

גליאל

New member
../images/Emo6.gifאני והמדבר זה מקרה אבוד!

בואי אספר לך משהו בסוד! יש לי תואר במעדים וביולוגיה. אחד הקורסים היה שבוע במדבר - כלומר, למדנו על החיים במדבר. כמובן שכמה לילות ישנו בשטח באוהלים כדי ללמוד על חיי הלילה של שוכני המדבר. אני הייתי בתחילת הריון. לילה אחד מעירים אותנו לאיזה סיור ומה אני רואה לא רחוק משק השינה שלי?
לטאה ענקיתתתתת
ואני - אם יש דבר שאני פוחדת ממנו - אלה זוחלים! כל מחלקת הזוחלים
התחלתי לצרוח כאילו סוף העולם הגיע. אני בטוחה שאם הייתי בשבוע מתקדם יותר - הייתי יולדת באמצע המדבר.
מאז נגמרו ההרפתקאות שלי במדבר. משתדלת לא להגיע למקומות שיש יותר מדי חול. (אגב - ים אף פעם לא אהבתי - בגלל החול).
אני והחול סיימנו את הרומן! למרות שלמצדה אני מאוד רוצה להגיע - במיוחד לראות את החזיון האורקולי! אבל........... אשתדל לעשות את זה כשתהיה אפשרות לקחת חדר בבית מלון ללא שכנים ממחלקת הזוחלים ולא לישון בשטח.
גל אחד והשריטות שלו!
 
לא צריך מלון במצדה, יש יופי של אכסניה של אנ"א

שאנחנו מתכוונים לדגום בחורף הבא, כשהמעלות ירדו. האכסניה ברמה מעולה ולא יקרה מדי. שוכנת לרגלי מצדה. גם אנחנו עוד לא לקחנו את האפרוחים למצדה. אני מתכוונת לטייל גם מסביב ולזה מתוכנן סופ"ש שלם שלא הספקנו השנה...
 

גליאל

New member
../images/Emo127.gifתודה! בהחלט אבדוק את זה!

מעניין שבעלי לא יודע על אכסנייה זו שום דבר. הוא נהג טיולים כבר המון שנים ואין במדינה שלנו מקום לינה שהוא לא מכיר.
 

dafgol

New member
נראה ונשמע אחלה טיול ../images/Emo45.gif

שמחה שהחבר'ה שלך נהנו
 
למעלה