אני הפסקתי להשתמש
השתמשתי בקלסימו, בדבק שפכטל ופרופילה (דומה לקלסימו). אחרי שכמה עבודות התפוררו לי החלטתי להפסיק. עדיף להשקיע את הכסף ושהיצירה תשמר אחרי העבודה הרבה שהושקעה בה. אשמח לשמוע ממי שהתנסתה בעבודה, והיא לא נשברה או התפוררה לאורך זמן - מה בדיוק הייתה העבודה (על איזה בסיס, כמה זמן היא שורדת, ומה בערך עובי התחליף)