האם יש תחליף למשחת עיצוב ?

פריבל

New member
../images/Emo140.gifהאם יש תחליף למשחת עיצוב ?

בקרוב יגיעו הצילומים שלי אני בהכנות מרובות תודה על תשבותכם
 

אילת39

New member
קונים בהום סנטר/אייס וכו'

לא מכירה היטב את החומר אז לא רוצה לתת לך הסבר מוטעה...
 
לכוס קליסימו, מוסיפה חצי כוס מים

ובוחשת ואם יש צורך מוסיפה עוד. את צריכה להגיע למירקם של משחת עיצוב
 
אני משתמשת בדבק שפטכל לעץ. אני

מעדיפה זאת על משחת עיצוב. החומר נוקשה יותר וקל יותר לעצב בו (גם זול יותר).
 

BEAUTY האחת

New member
טרום דבק שפכטל לעץ../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif

או שאת מתכוונת לדבק שפכטל לאריחי קרמיקה
 

מושית10

New member
דבק שפכטל מתאים לסתימת חורים בקירות

מתאים גם לעץ וכנראה גם לאריחים. נוח מאד לשימוש במקום משחת עיצוב. מוכן לשימוש מידי.
 

מילי13

New member
גם אני משתמשת בו. יש רק בעייה אחת,

שלעתים לאחר הייבוש הוא נסדק מעט.
 
דבק שפטכל-ראיתי רק עכשיו את התגובות

אני מכירה את השימוש בו לעץ. יתכן וניתן לעשות בו שימושים נוספים. (אני חושבת שאפשר לסתום בעזרתו חורים עדינים). ניתן לרכשו בכמויות גדולות. צריך לעבוד בזהירות. אני נתקלתי רק בבעיה אחת - אם רוצים לעצב עם "בליטות", יש לשים לב שלא תהיינה עדינות מידי, כי הוא עלול להתפורר.(אני לא מוהלת אותו כלל במים, למרות ההמלצה ע"ג הקופסא).יתכן שלעבודות עדינות במיוחד על משטחים קטנים מאוד עדיפה משחת עיצוב. אני משתדלת שלא להשתמש בה-היא מידי "קרמית"(מלשון קרם) לטעמי.
 
אני הפסקתי להשתמש

השתמשתי בקלסימו, בדבק שפכטל ופרופילה (דומה לקלסימו). אחרי שכמה עבודות התפוררו לי החלטתי להפסיק. עדיף להשקיע את הכסף ושהיצירה תשמר אחרי העבודה הרבה שהושקעה בה. אשמח לשמוע ממי שהתנסתה בעבודה, והיא לא נשברה או התפוררה לאורך זמן - מה בדיוק הייתה העבודה (על איזה בסיס, כמה זמן היא שורדת, ומה בערך עובי התחליף)
 

מושית10

New member
אני מעל שנה משתמשת בדבק שפכטל

על קנווס ובינתיים לא נסדק ולא התפורר כלום
 
למעלה