בוקר אור לשבוע חדש

LATIN GIRL77

New member
../images/Emo140.gifבוקר אור לשבוע חדש../images/Emo41.gif

מקוה שאף אחד לא שכח להזיז שעונים
לילה קשה עבר פה על כוחותינו, שנתי נדדה לה למרחקים..... החתונה של אחותי קרובה מתמיד וההתרגשות בשיאה
אתמול הייתי אצל חברים שלא ראיתי חודש+- וקיבלתי כאלו מחמאות שאני מחוייכת מצד לצד, מדהים איזה אנרגיות שזה נותן לקבל פידבק על התוצאות. הסגירה החדשה עובדת ואין מאושרת ממני! מאחלת שבוע נפלא! רק דברים טובים!!!
 

קובי d1

New member
בוקר טוב לשבוע חדש ולשעון חורף

שעון חורף באמצע הקיץ ,הכל פוליטיקה ,בלי שום מחשבה ,שונים מכל המדינות בעולם. קובי
 

שמחה37

New member
../images/Emo140.gif בוקר טוב

שבוע טוב ומוצלח החלמה מהירה לכל אלה שאחרי בהצלחה למנותחים החדשים בשורות טובות שמחה
 

רוייקו

New member
הוזזתי השעונים כבר בלילה... נשארתי מהורהר

והתקשיתי להרדם ממחשבות על ההמשך. כל כך חששתי מהיום הזה וכמה שהתכוננתי נפשית ל "יום שאחרי" מצאתי עצמי לא מוכן בכלל ולא רוצה בכלל לשנות את המצב, אולם אין ברירה. היום יטמן האלוף טל, האיש אותו ליוויתי במשך עשר השנים האחרונות כעוזר אישי ומלווה רפואי. האלוף טל היה פעיל מאוד עד לשנה ההאחרונה בה חלה בסרטן הכליה (זה פורסם היום בעיתונות כך שאני מרשה לעצמי לכתוב על זה) ונאבק כמו אריה במחלתו הקשה. עבדנו ארבעה איתו.. כל אחד חלק מהשבוע ובזמן הזה למדתי לתואר ראשון במדעי המדינה (מסיים בימים אלה) עם תכנון להמשיך להשלים להוראה. זו גם היתה דחיפה של טליק שרצה לראות אותי לומד וממשיך הלאה. הוא היה חלק משמעותי בעיצוב הדרך שלי ובהשפעה על אישיותי, על מחשבותיי (כמו גם על אחרים שעבדו איתו בצמוד). החזון שלי לגבי הוראה ניתקל בתגובות כמו מרוויחים שם מעט מאוד.. בקושי שורדים וכו וכו .. וזה מכניס אותי לחששות משום שאני רגיל להכנסה, לסגנון חיים שיכולתי להרשות לעצמי לעשות כמעט מה שרציתי, והנה זה משתנה עם סיום העבודה. אני תוהה מה יהיה בשנה הקרובה, במה אעבוד ובאיזה פורמט. המחשבות מכניסות אותי למתח ולהרגשה לא פשוטה. אני אדם שרגיל לשיגרת חיים. קשה לי לשנות משהו שאני רגיל אליו. לא יודע.. ברור לי שאם אלך להשלמה להוראה, זה אומר לימודים של שנה לפחות. אז איך מתקיימים עד אז ? יש לי דירה והתחייבויות. זהו. זה מחשבות של היום שאחרי. הבלתי נמנע ארע ערב החג. ידעתי ובכל זאת קשה לתפוס את זה כשזה קורה. מקווה לשנה טובה עם פתיחת דף חדש והתחלה מוצלחת. חשוב לי מאוד להכנס למסגרת של עבודה ומסגרת חיים ברורה. זה חשוב לי להתנהלות שלי בכלל. זה משפיע אפילו באופן עקיף על ההתנהלות עם הניתוח. שתהיה לנו שנה טובה של בשורות טובות רווחה ושלווה רוייקו
 

שמחה37

New member
צודק, לצד החוויה של האבדן

עם איש שהיה קרוב אליך והיווה מודל לעיצובך אתה צריך להתמודד גם עם שינוי כ"כ משמעותי בחיים שלך (עבודה) ולהתחיל לייצר שגרה חדשה. לא פשוט, אבל מהכרותינו אתה בטח יודע מה אני הולכת להגיד גישת המופלאות- גישה שבה מתייחסים לכל אירוע, שינוי בחיים כהזדמנות. לגבי הוראה אם שם אתה רואה את הייעוד לך על זה היום עם אופק חדש מתחילים לראות קצת יותר גברים במערכת (משנה את הסטטוס של השכר). חוץ מזה אנחנו בעשרת ימי תשובה מה יותר טוב מלעשות חשבון נפש בימים אלו? אני מאחלת לך לראות את השינוי כהזדמנות וכקפיצת דרך לעתיד. לראות את החיוב שבדבר בדרך לצמיחה האישית שלך, נגענו בזה כבר בשיחת טלפון שהיתה לנו חוץ מזה שאתה יודע שהשותפה שלך קואצ'רית והיא כאן בשבילך
יהיה בסיידר שמחה
 

שרה16

New member
בגיל 37 למדתי הנה"ח

קיבלתי כמה חודשים אבטלה .אח"כ יש חסכונות.(בטח תקבל משהו אחרי כל כך הרבה שנים) תלך ותשלים את ההוראה.
 
למעלה