עם ריבת חלב

מיכי2

New member
../images/Emo45.gifולנו אפילו אמרו

שכמו שלא טוב הרבה מלח, גם לא טוב בכלל בלי..
 
בעניין המלח . בירקות יש מלחים בצורה

טבעית , אבל אני תמיד הוספתי ומוסיפה.
 
דחוף

שואלת לחברה לחוצה שאין לה אינטרנט ותשמח לשמוע תגובות אני לא יודעת מה לענות לה אז למנוסות ... בנה עוד שבוע בן 3 חודשים תמיד ינק כל 3 שעות ומיום שישי הוא רוצה כל הזמן ציצי(אמרתי לה שכנראה קפיצת גדילה אך היא טוענת הוא רעב בנוסף שהוא שם את הפיטמה בפה הוא מתעצבן , היא ניסתה לבדוק ויש חלב . חשוב לציין יום שישי היא קיבלה מחזור . יש קשר? מה הייתן מייעצות לה שתעשה ? היא נתנה אתמול בערב מטרנה אשמח לתשובות
 

1 שקדיה

New member
אולי תשאלי בפורום הנקה.....

שם תקבלי תשובות מצוינות. מצרפת לך קישור
 

city

New member
אם הוא בקפיצת גדילה כנראה שאין חלב

בקפיצות גדילה הם יונקים כל הזמן על מנת להגדיל את כמות החלב והתוצאה היא שאין חלב בכמויות עד שהקפיצה נגמרת והציצי מספיקים לצבור מספיק חלב. לנו כל קפיצת גדילה לוותה בבכי ודרישות לעוד חלב, אבל בסוף זה עובר. לא יודעת לגבי הקשר למחזור - קיבלתי לראשונה לפני שלושה שבועוץ ואנחנו כבר אוכלים מוצקים ללא בעיה.
 

hphp40

New member
מנסה לעזור

לפעמים טעם החלב משתנה בזמן מחזור. התינוק אמור להתרגל, כי הטעם משתנה גם לפי מה שהאם אוכלת.
 

galya13

New member
אצלי היה בעיה דומה, ובסוף הבנתי

שהיא התחילה לאכול במרווחים גדולים יותר של זמן. זה קרה בערך באותו גיל. היא הייתה אוכלת כל שעה וחצי ופתעום התחילה לאכול כל שעתיים-שלוש. ואם הייתי מציע לה לפני זמן , שהיא עוד לא רעבה, אז היא הייתה מתעצבנת. ואם היא הייתה בוכה בכל זאת, אז בד"כ הייתה עייפה. הבנתי את זה עם הזמן. אז אולי זאת אחד האפשרויות.
 

י ע ל י ם

New member
שתי נקודות

גיל שלושה חודשים הוא גיל קלאסי לקפיצת גדילה. בקפיצת גדילה הם כלללל הזמן רוצים לינוק או לישון ושוב לינוק. כן, בהחלט יש קשר בין שינויים הורמונליים לכמות החלב ולטעמו. לא רק בזמן המחזור עצמו אלא גם לקראת. מאד יכול להיות שהתינוק מגיב לשינוי בטעם החלב או לרמות השונות של ההורמונים. הם מתרגלים וגם - המחזור עובר מלבד... לא הייתי ממליצה לשלב תמ"ל אלא אם כן יש בעיה אמיתית לאורך זמן. רק הדין ודברים בין התינוק לאמא שלו פותר את בעיות ההנקה. בהצלחה! (גם ממליצה על פורום הנקה...)
 
סדק בפטמה

יש לי פצע קטן בפטמה שמידי פעם מדמם, שאבתי חלב ומילתי בקבוק שלם ורק אח"כ גיליתי שיצא מעט דם לחלב, ואולי גם כשהוא יונק הפצע מדמם מעט , רציתי לדעת האם אפשרי לתת חלב כשיוצא מעט דם, ומה לעשות עם החלב השאוב. האם לזרוק או שאפשר לתת??? אני מטפלת בפצע אבל זה עוד טרי ואינני יודעת מה לעשות...
 

kerenra

New member
אין לי ממש תשובה מדעית

פרט לזה שהוא הרי יונק קצת דם עם החלב, אז מה הקטע? מעבר לכך, לי זה גם קרה מס' פעמים ולא שפכתי את החלב השאוב. אין לי מושג אם זה טוב או רע, רק יודעת שהדר ינקה קצת דם עם החלב (מן הסתם)
 

fanyoni

New member
אין בעיה

יכולה לתת. על הסדק שהיה לי בזמנו שמתי משחה שמאד עזרה לי. כרגע לא זוכרת, ברח לי השם, אבל אם תרצי אברר לך
 

fanyoni

New member
זהו שלא אהבתי את רפאל

והלכתי עכשיו לבדוק מה שם המשחה הטובה שלי- פיורלאן. PURELAN בשפופרת צהובה. יקר, אבל שווה כל גרוש
 
למעלה