עם ריבת חלב

אני הולכת להוציא עוף ובערב אני

אבשל ואטחן לה ואתן לה מחר בצהריים. לאחר מכן אעדכן אותך.
 

ronboy

New member
יו, היא נולדה יום אחריי (+כמה שנים)

ולענייננו: זה שאת אומרת שאת נותנת לה שמיר ופטרוזיליה- זה אומר שאת טוחנת גם אותם? את העלים או את השורש? בדרך כלל, לא טוחנים אותם בהתחלה, אלא רק את הירקות האחרים (גזר, תפו"א, בטטה, קישוא). רק מבשלים אותם במים, כדי שיהיה טעם. מאוחר יותר אפשר לטחון את השורש. חוצמיזה, זה בסדר שהיא עדיין לא מחליפה ארוחה שלמה. זה לוקח זמן, ואצלנו לקח הרבה זמן. הטיפ הטוב ביותר הוא ללכת לפי הקצב שלה.
 
את הירק אני לא טוחנת אלא רק את

הירקות. אני אקח את הטיפ שלך אלך לפי הקצב שלה כל יום אני אתן לה קצת. אני מבשלת לה מרק ליומיים בלבד.
 
עור כתום

האם זה נכון האמרה שאצל מבוגרים תופעה שהעור של הפנים והידיים נהיה כתום עקב אכילה מרובה של ירקות כתומים בדרך כלל מראה על תזונה לא מאוזנת וחוסר בחומרים אחרים? כי איתן אוכל הרבה גזר ובטטה במרק שלו והאף שלו ממש כתום, כל שאר הגוף בסדר גמור וזה רק האףץ מה אני יכולה לשים לו במרק חוץ מגזר ובטטה? משהוא שיתן טעם טוב.
 

מיכי2

New member
היי ליאת

ראיתי באמת את השאלה שלך בפורום של המתכונים... לדעתי זה נכון שאומרים שלא לאכול יותר מדי ירקות כתומים כי אז העור מקבל צבע כתמתם,, לא חושבת שקשור לתזנה לקויה אלא לויטמין מסויים. בגיל הזה את יכולה כבר להוסיף לו קישוא, תפו"א, אפילו בצל, ברוקולי, עגבניה...
 

galiaS

New member
זה לא ויטמין

זה קרוטנואיד. הוא אמנם מאבני היסוד של ויטמין A אבל לא ויטמין בפני עצמו.
 
זה באמת לא כ''כ טוב

הרבה ירקות כתומים שמעתי על מישהי שביקרה עם הבת שלה בטיפת חלב וגם שמו לב שהיא כתומה בגלל אכילת יתר של ירקות כתומים. את יכולה להוסיף לו : קישוא,תפוח אדמה,ברוקולי,גמבה וכו'
 
וגם כרובית

אני חושבת שקוישוא במרק עושה טעם מגעיל של קיא (סליחה אם הגעלתי) אבל זו דעתי האישית ואף אחת לא מוכרחה לקבל אותה.
 
אגב, מקל אחד של סלרי ומעט פטרוזילה

משפרים את הטעם. אני נהגתי להוציא את הסלרי והפטרוזיליה אחרי בישול של רבע שעה (יחד עם שאר הירקות) פשוט כדי שלא יתקבל טעם חזק מדי אלא רק תיבול עדין.
 
מקסימום היא תפליץ בחדווה

ואגב, ירקות שעושים גזים כגון כרובית, שעועית, חומוס אני מבשלת במים יחד עם כמה ענפים של נענע וזה מוציא את הגזים וממש אינו מורגש בטעם.
 

henzr

New member
פווווווווווווף

די! הוא כבר בן 8 חודשים. ניסיתי בטטה והוא טועם טיפ טיפ טיפ ועשה פווווווווווווף ניסיתי בננה והוא עשה גם פווווווווווווף מה ? לחכות עוד חודש? אבל בכל פעם שאחותו בת ה2.5 אוכלת הוא מזיל ריר... מה לעשות?
 

The Queen 1

New member
בשום אופן לא מלח !!!

אסור לתת לתינוקות מלח. גם עילי שלי עושה פווווווף, אבל זה חלק מהעניין. הוא דווקא אוכל בתאבון ירקות (גזר, בטטה, דלעת). והוא עוד לא בן חצי שנה...
 
למעלה