עם ריבת חלב

אביטלתל

New member
פעם אחת ../images/Emo12.gif

המממ מצטערת להגיד לך אבל זה בסדר וצפוי יש פה אמהות שיקחו את זה ויגידו תודה
 

ImaAvaza

New member
אני אני לוקחת

אחרי עוד לילה עם 4 קימות התחלתי להוסיף דיסת אורז מדי פעם בערב לפני כשבועיים. מאריך את השינה הרצופה הראשונה שלה בלילה משעתיים לשלוש שעות בקיצור לא משהו היא בת חצי שנה היום
 
מגיל 3 חודשים

קצת (בערך כפית) זה עושה את האוכל יותר טעים וגם ככה עדי באחוזון הנמוך במשקל אז זה לא ממש הפריע לי... אח"כ שילבתי גם סולת ואורז ו8 דגנים וכו'..(לפי החודשים הרשומים על המארז)... זה לא עשה עצירות וכאבי בטן אך אולי בגלל המינון הנמוך. זה גם לא עזר להאריך את שעות השינה.
 

עינב04

New member
תוספת דייסות

התחלתי בגיל חמישה חודשים לשבועיים וחצי ואז הפסקתי. היא סבלה מכאבי בטן והמון גזים ועצירות. לקח לי זמן להבין שזה מהקורנפלור. הוספתי כמות של כף וחצי ל180. כשבוע אחרי שהפסקתי עם הקורנפלור התחלתי עם דייסת אורז. ההבדל היה שמיים וארץ, פתאום פסקו כאבי הבטן התכופים ויש לי תחושה שזה מאריך במעט את שעות השינה בלילה.
 

בוציקה

New member
../images/Emo41.gifאפשר הסבר?

איזה דייסה להוסיף לסימילאק, מה זה מוסיף להם וכמה לשים בבקבוק של 180CC?
 

עינב04

New member
הסבר

לסימילאק אפשר להוסיף כל דייסה. על הדייסות כתוב לאיזה גיל זה מתאים. אם זכרוני אינו מטעני, דייסות קורנפלור ואורז מתאימות מגיל ארבע חודשים והשאר קצת יותר מאוחר. לבקבוק של 180 אפשר להוסיף 1-2 כפות. זה מוסיף להם בעיקר קלוריות.
 

אפעופ

New member
יש כמה סוגים של דייסות

זהתליו גם בגיל של הילד, למשל גלוטן כלומר דגנים שונים לא מומלץ לתת לפני גיל חצי שנה. בכל אופן, אנחנו משתמשים לסרוגין בדייסות של גרבר (קופסא מלבנית)מכל מיני סוגים אבל המועדף זה דגנים מעורבים, ושל סימילאק. מוסיפים לבקבוק מוכן של סימילאק (180 מ"ל או בערב 240 מ"ל) כפית או שתיים מהדייסה, תלוי בסמיכות הרצויה. יש לדייסה כף מדידה משל עצמה. בדייסות של סימילאק זה קצת שונה, אני הבנתי מהכתוב על הדיסה שמספיק רק הדיסה ולא צריך להוסיף את זה לתמ"ל מוכן. אנחנו לעומת זאת מכינים סימילאק רגיל (טופ 3) ומוסיפים בערך כף מהדיסה - רק לצורך ההסמכה והטעם שהוא שונה. פעם גם הכנתי רק דייסה - לפי ההנחיות על הקופסא - זה נורא כבד.
 
אצלנו

הוספנו לאורן קורנפלור לפני השינה כשהייתה בת 4.5 חודשים והפסקתי עם ההנקה. היא התחילה לישון לילות שלמים. חייבת לציין שאצל עידו זה לא עבד. כיוון שהוא גדל על פורמולה, בקבוקי הדייסת קורנפלור לפני השינה לא עשו עליו רושם והוא השמיך להתעורר לארוחת לילה. השתמשנו בזמנו בדייסה של רמדיה כי לאחרים צריך להוסיף קורנפלור, סתם התעסקות
 

meravido

New member
בדיוק התחלתי בשבוע שעבר ליותם

ואחרי 3 ימים הפסקתי כי משום מה זה עשה לו קיבה רכה על גבול השלשול איזה 5 פעמים ביום (או אולי יותר). שמתי 2-3 כפיות על בקבוק של 180 מ"ל סימילק. אהה... יותם בן4.5 חודשים. לא עזר לגבי שנת הלילה ואפילו הזיק כי הוא היה מחרבן מתוך שינה באמצע הלילה ומאותו רגע נהיה חסר מנוחה וניג'ס. השתמשתי בדייסת קורנפלור של גרבר (יש לה ריח נורא טוב והטעם גם כנראה משובח כי הוא טרף את זה - או שפשוט הפטמה המשולבת האביסה אותו).
 

לי את 34

New member
כן דייסה, לא לילה שלם ../images/Emo7.gif

התחלנו לפני חודש דייסת קורנפלור (מטרנה) 1-2 כפיות , הנסיך עדיין קם לאכול באמצע הלילה, בקיצ אם היא לא הזיקה (הדייסה) לבטח אצלנו לא הועילה.
 

Sashuka

New member
אני התחילתי להוסיף רק בגיל 11 חודשי

לבקבוק שלפני השינה...
 
שאלה לאמהות אשר מניקות

התחלתי לתת להילה מרק: תפו"א גזר בטטה קישוא דלעת שמיר פטרוזיליה וסלרי. הילה לא אוכלת יותר מ- 30 CC האם זה נורמלי להתחלה. ואם יש לכן טיפים חדשים בשבילי
 

אביטלתל

New member
בת כמה הילה

האם המדידה נובעת מזה שאת נותנת לה בבקבוק ? בכל מקרה בהתחלה המוצקים מהווים טעימות בלבד הם צריכים להתרגל למזון שאינו חלב אם, מרקם טעם וריח שונים, ויותר מאוחר גם ללעוס קצת
 
הילה בת 6 חודשים

לאחר שהיא אוכלת את המרק היא עושה כזה גרפאס גדול. האם זה נורמלי שהיא תאכל כמות כזאת של מרק בהתחלה. אחר כך היא מבקשת ציצי לקינוח.
 

אביטלתל

New member
בהתחלה כל כמות היא נורמלית

היא טועמת, זה לא אמור להוות ארוחה בשלב הזה
 

meravido

New member
כן זה נורמלי אבל לא להרגיל אותה

שהיא מקבלת ציצי/בקבוק אחרי האוכל כי אז נוצר מצב שהיא בחיים לא תאכל כמות רצינית של המרק כי היא תדע שבסוף היא מקבלת את הדבר האמיתי. את נותנת לה מבקבוק או עם כפית? אני ממליצה לתת עם כפית כדי שיתחילו להבין איך עובדים עם זה. (את יכולה לשים את המרק בבקבוק במקום בצלחת כדי לדעת כמה היא אכלה מזה). אני אגיד לך איך עושים את המרק בתינוקיה אצלנו - מרק שגם אני מוכנה לאכול ממנו והריח מטמטם: גזר, קישוא, תפו"א בצל (רק בשביל הטעם) עוף, סלרי ומעט אורז וטוחנת הכל (למעט הבצל). בעקרון צריך לעשות ניסוי וטעיה לפעמים לא מוצא חן בעיניהם איזשהו טעם אז הם לא רוצים לאכול.
 
למעלה