עם ריבת חלב

החמור=החומר../images/Emo163.gif

ולגבי שסעיף 2, התכוונתי לאמר שכל תינוק שונה אבל לבקבוק יש שיעורי הצלחה מאוד גבוהים
 
כמה תשובות

1) אלו אותם הבקבוקים כמו הישנים. גם לנו יש עוד מאורן. 2) לעידו היו פחות גזים מאורן - או מבנה קיבה, או כי לא ינק, או אכן מהבקבוק. לא יודעת 3) מגיע עם הבקבקו חוטר צרך שנכנס בדיוק למשפך של הבקבוק לשם הניקוי. 4) 50 ש"ח זה המון!! הגדול עולה משהו כמו 28 ש"ח. 5) למה נתקע במשפך? אנחנו לא מערבבים עם כפית. במקום לנער את הבקבוק, תסגריא את המכסה ותגלגלי בין 2 הידיים. ככה גם אין קצף. 6) עם הבקבוקים החדשים מגיע מכסה לבן/כחול (שקל לאבד אותו) והוא מונע נזילות בנסיעות.
 
הבקבוק החדש מגיע ללא הדיסק

מכיוון שהחלקהכחול שהוסף גם ככה מונע נזילות ככה שאין צורך בדיסקית הלבנה
 

בלינקה

New member
נראה סביר לגמרי

השיניים לא רלוונטיות. בערך בגיל עשרה חודשים התחלנו לתת לה מכל מה שאנחנו אוכלים. כיום, עוד שבועיים בת שנה, היא יונקת בבוקר, אוכלת בגן ירקות עם פרוסת עם חומוס/גבינה, פירות, ירקות עם עוף/קציצות/קוסקוס וכאלה, ויוגורט (אחה"צ). אחרי הגן (בד"כ) עוד הנקה, פרי יחד איתנו (שני פלחי תפוז זה פרי), או ביצה מקושקשת, או פרוסת לחם... ועוד הנקה ולישון. ובמבה לא תיכנס לה לפה כל עוד אני יכולה למנוע את זה. אין בה שום דבר טוב.
 

mother1

New member
שלי בן 9

ועדיין ללא שיניים . ניסיתי לתת בנוסף גם עוגיות לתינוק של גרבר אולם רק בהשגחה צמודה - כי הוא לא יושב ואכילת העוגית נעשית בסלקל .
 

rnati

New member
שבעה חודשים לוקח?

סדר יום דומה, פחות הגמד/דניאלה ולרוב הנקה במקום הבקבוק. בבוקר חלב בסביבות 10-11 פירות מרוסקים (בננה, תפוח ומיץ קלמנטינה) הכמות בערך של גרבר קטן בסביבות 13-14 ירקות מרוסקים (בקרוב מוסיפים גם עוף) 15:30-16:00 בקבוק 18:30-19:00 (לפעמים אפילו 20:00) הנקה, או אם יש לי כוח אני מרסקת לה אבוקדו+תפוח או מכינה דייסה 22:30-23:00 הנקה ולאורך הלילה קמה פעם-פעמיים לינוק. במבה עוד לא רצוי לתת בגלל הבוטנים, אנחנו לפעמים נותנים לה ביסקוויט לתינוקות אחה"צ מה זה נקרה לאכול נורמלי? כמות גדולה יותר או פחות בקבוקים?
 
שמים מלח על האבוקדו ?

מתבלים את האוכל ? ואני מבינה שבמבה לא מומלץ....סה"כ נתתי 2 - 3 בודדים ביום אך אפסיק במידה וזה לא בריא....
 

rnati

New member
עוד לא רצוי לתבל

כדי לא להרגיל אותם לתיבול וכן לתת להם לטעום את "הטעם האמיתי" של הדבריםץ אני נתתי לה פעם אחת חתיכה אבודקו מהצלחת שלי, בגלל שבמקור אני הייתי אמורה לאכול אותו היה עליו קצת מלח - היא עשתה פרצוץ ולא התלהבה מזה. נתתי לה מיד אח"כ חתיכה בלי כלום והיא חזרה להתלהב. לגבי הבמבה - זה לא שאלה של בריא או לא, בוטנים יכולים להיות אלרגניים אם נותנים אותם מוקדם מדי. אבל אם את נותנת משהו והילד מתלהב/נהנה ואין תופעות לוואי אין סיבה לא לתת שוב.
 

אביטלתל

New member
לגבי חומרים אלרגניים

זה לא נכון מה שאמרת שאם נותנים משהו ואין תופעות לוואי, אז זה בטוח לתת ישנן תופעות אלרגיה ורגישות שלוקח להם מספר חשיפות להבנות ולהתבטא החשיפות הראשונות הן פעמים שבהן הגוף מכיר את החומר, ויכול להיות שהתגובה תבוא רק בפעם השנייה ואולי מאוחר יותר במבה היא באמת מיותרת, אין בה שום ערך לתינוקות
 

בלינקה

New member
מומלץ לא לתת מלח לתינוקות

בכלל. אבל אני חושבת שקצת לימון על האבוקדו לא יזיק בכלל
 

mamatamu

New member
שאלה לי אליך../images/Emo3.gif

אם זה מה שעדי אוכל איך יכול להיות שהוא באחוזון נמוך במשקל??? איתמר שלי לא מסכים לאכול עשירית ממה שאת מתארת פה. כשקראתי את ההודעה שלך ממש התביישתי לענות. איתמר אוכל בבוקר ובערב דייסת שמונת דגנים של גרבר ובצהריים מרק. לרוב אני יכולה לומר שהוא יותר מסרב לאכול מאשר אוכל. אני מתנחמת בעובדה שאני עדיין מניקה, ככה שזה לא שהוא לא מקבל אוכל אבל בכל זאת אלה כמויות עלובות לגיל שלו.
 

b o t t e n

New member
תוסיפי לו ארוח ערב, במקום בקבוק

אוכל אמיתי....אצלי זה מוסיף לשנת לילה שלו, הוא מתעורר יותר לכיוון הבוקר.
 
ויי אז כניראה שאני לא נותנת מספיק

אוכל אצלי זה 7.30-8.00 חלב עם דיסה 11.30-12.00 מרק עוף עם כל הירקות 15.30-1600 פירות, או גרבר, או מעדנים 20.00-20.30 בקבוק חלב ולישון לפעמים הוא מקבל עוגיה או שתיים האם אני צריכה אולי להגדיל את כמויות האוכל שלו?
 

rnati

New member
אם לו זה בסדר אז למה לשנות

הוא לא צריך לאכול את הכמות/פעמים שילד אחר אוכל הוא צריך לאכול כמה שהוא צריך לאכול
 
קורנפלור

התחלנו בגיל 4 חודשים התחלנו ממטרנה גם וגם, אז זה לפי הכמויות שם עזר להאריך את שנת הלילה? לפעמים כן ולפעמים לא לא היו תופעות לואי ולמה שזה באמת עזר זה לפליטות המרובות. מאז אנחנו מוסיפים פחות מכפית לכל ארוחה של 180 והפליטות הצטמצמו.
 

נעהלֶה

New member
תשובות שלי-

א. גיל חודשיים. ב. 2 כפיות רגילות ל-180 ואחרכך 3 כפיות ל-210. ג. לא היו תופעות לואי. ד. עזר בהחלט להאריך את שעות השינה בלילה
 

liza26

New member
קורנפלור

בגיל 4 חודשים נתתי לה "מטרנה גם וגם " עם קורנפלור (היא דיי מתוקה) אבל לא בלילה אלא בתור ארוחת 10:00 והיום אני מוסיפה לה כל מיני דייסות למטרנה (בדרך כלל כפית וחצי ל-180CC) לא היו כאבי בטן הדבר היחיד שהאריך את שעות השינה זה שהפסקתי להניק בלילה ובמקום זה בקבוק של 240CC של מטרנה
 

נעמולה

New member
אני מוסיפה

מגיל 4 חודשים בערך - משתמשת בקורנפלור ובאורז של מטרנה. את האורז עומר אוהב יותר. משתמשת לפי ההוראות - 2 כפיות ב - 180CC. לא ניצפו תופעות לוואי. עומר מאז שהוא מקבל דייסה בלילה מושך את הלילה וקם לאכול רק פעם אחת. ללילה אני ממליצה על המטרנה לילה טוב שהוא על בסיס קורנפלור
 
למעלה