עם ריבת חלב

שאלה-מי הוסיפה/מוסיפה קורנפלור?

א. מאיזה גיל התחלתם? ב.מהי הכמות שהוספתם? ג.האם יש תופעות לוואי כגון כאבי בטן ו/או עצירות? ד. האם עזר להאריך את שעות השינה בלילה. יונת.
 
שלאה להורים שילדהם בגיל 8-9-10 חודש

מה סדר יומכם באוכל ? ומה הם אוכלים? אני מעוניינת לדעת כי נראה לי שאני מחסירה הרבה... אני לא יודעת כמה הוא צריך לאכול ומתי... אצלי הוא ב 6 בבוקר אוכל בקבוק ב 9 בערך 1 גרבר פירות ב11 בקבוק 12:30 ירקות עם עוף טחונים (בערך כמות של צנצנת גרבר גדולה) 14:30 בקבוק 17:00 1 גמדים/ 1 דניאלה 19:30 בקבוק וכשהוא קם באמצע הלילה בקבוק זה נורמלי? איך זה אצלכן ? מתי הם התחילו לאכול אוכל נורמלי...יש לו רק 2 שיניים ומבמבה הוא נחנק אז מה עושים?
 

מאורים

New member
בקבוקי B-FREE יש לי כמה שאלות

היי אתמול עברתי מאוונט ל B-FREE 1. האם אילו דר' בראון של פעם ?, כי יש לי דר' בראון מהילד הגדול (גיל 4) ואתמול התחלתי לנסות לתת לתינוקת לאכול ממנו. 2. האם זה אכן מקל על כאבי הבטן ? או שזה סתם.... 3. איך מנקים את המשפך שלך (זה שבתוך הבקבוק) ? 4. איפה הכי זול לקנות אותם, כי ראיתי בהרצליה שהם עולים 50 ש"ח 5. מותר לערבב אבקה רק עם כפית ? כי אחרת זה נתקע לי במשפך הזה בפנים ? ואם כך, אז הכפית לא סטרילית, כי יצאה הרגע מהמדיח אבל לא היתה ב 100 מעלות ? 6. האם הם נוטים לנזול בנשיאה במכונית ? מה עוד אני צריכה לדעת עלייהם ???? המון תודה
 

h i l a25

New member
שאלה בנוגע להקפאת חלב

רכשתי את השקיות הסטריליות של פלייטקס לשמירת החלב במקפיא רציתי לדעת רשום על האריזה"מתאים לאחסון בקרור למשך 48 שעות או להקפאה למשך שבועיים".שבועיים???א"א לשמור ליותר זמן וזה ישאר טוב.אם כן עד כמה זמן ניתן לאיחסון בהקפאה? ועוד משהו חלב שאוב מיום שישי שמור בעומק המקרר בבקבוק ניתן היום להקפיאו או עדיף לזרוק? ובנוגע לשקיות עצמן,יש לקרוע בצד המקווקו ואז לסגור בעזרת סלוטייפ או גומיה וכאלו או שיש כאן איזה פטנט שפיספסתי? תודה
 

נורית2004

New member
כשמכינים מרק האם אפשר להקפיא ולכמה

זמן ניתן לשמור אחרי הפשרה ? ולכמה זמן ניתן לשמור במקפיא??
 

shirona

New member
התשובות שלי:

א. מאיזה גיל התחלתם?- נתתי פעם אחת בגיל 5+ חודשים ב.מהי הכמות שהוספתם?- משהו כמו כפית וחצי לבקבוק עם 180 מ"ל ג.האם יש תופעות לוואי כגון כאבי בטן ו/או עצירות? - לאמיר היו ממש כאבי בטן ולא הצליח להירדם, אז הפסקנו. ד. האם עזר להאריך את שעות השינה בלילה- ממש לא...
 

אביטלתל

New member
השיניים לא משחקות תפקיד

כל כך גדול כמו שאנחנו נוטים לחשוב העניינן העיקרי הוא מיומנויות לעיסה של הפה, ואת זה תינוקות לומדים לעשות גם עם החניכיים בגן של איילה יש תינוק שלא הוציא שיניים עד גיל שנה וחודשיים (או אפילו יותר) והוא אכל מצויין כמו אחותו התאומה שהוציאה כבר כמה וכמה שיניים איילה בת 11 חודשים ויונקת ואוכלת פחות דברים מאשר הבן שלך היא לא אוכלת מוצרי חלב למשל אז לדעתי אנחנו לא השוואה נכונה מה את חושבת שאת מחסירה ? נשמע שיש לכם לא מעט ארוחות. האם זה הולך לפי דרישה ? כלומר, אוכל כשאת רואה שהוא רעב, או כשאת חושבת שהגיע הזמן ?
 
תשובות -

1. לא יודעת אם זה דר' בראון, לא מכירה את דר' בראון
2. זה בהחלט מקל. אצלנו לפחות זה שינה לגמרי את המצב. 3. מנקים עם המברשת שמצורפת לבקבוק. (אני מנתקת את כל החלקים זה מזה ומנקה כל אחד בנפרד. 4. הכי זול - בשילב יש מבצע - מארז של 4 בקבוקים ב-100 ש"ח. אבל זה מגיע בלי השסתום הכחול וצריך לבקש בקופה. 5. אנחנו מערבבים גם וגם כלומר קודם עם כפית ואח"כ מנערים בעדינות. לא נתקע לנו במשפך ואם יש טיפה אז היא יוצאת עם האויר. 6. לי לא נזלו אבל אני לא לוקחת צ'אנסים ושמה תמיד במאונך ומקבעת במקום (יש לי תאים מיוחדים לבקבוקים בצידי התיק ולכן הם רק שם.
 

l o l i l o

New member
3 חודשים בהקפאה עמוקה!

פרטים נוספים ממליצה לך פורום הנקה. את השקית תסגרי בגומיה או בפלסטיקים כאלו מיוחדים שנועדו לסגירת שקיות.
 
אני מכינה ל 3-4 ימים ומקפיאה

מוציאה כמה שעות לפני ומחממת במיקרו...הטעם כאילו הרגע בושל.
 

דפנה מי

New member
אנחנו מכינים כמות שמחזיקה

בערך שבועיים, בצנצנות גרבר הגדולות-פשוט הכל נגמר עד שעוברים שבועיים
אז לא ניסינו ליותר מזה. יוצא מצוין
מעביר למקרר ערב קודם (עם הוצאת זה שנאכל כרגע).
 

דפנה מי

New member
חלב מיום שיש-נא לזרוק!

במקרר מותר להחזיק עד 48 שעות וגם בבקבוק אליו שאבת ולא מהבקבוק שאכלו ממנו ולא סגור טוב
 

דפנה מי

New member
קנית שקיות כאילו רגילות כאלה

לשימוש במקום השקית המוזרה הזו ה"יציבה". אלו עם הקווקוים משמשות כשקית חד פעמית לבקבוק לאוכל/דייסה וכו' (אני גם הקפאתי בהן ולא רואה כל מניעה לכך-יותר משבועיים ועד כמה שזכור לי מפורום הנקה-מותר עד 3 ח'). בעקרון השימוש בשקית נעשה ע"י הלבשתה על הגליל פלסטיק (דהיינו הבקבוק ורק אחרי שמולבש-גוזרים בקו המקווקו וסוגרים עם הפטמה. כדי להקפיא בהן פשוט תסגרי עם כזה קליפס לסגירת שקיות בכלל או גומיה (ולא לגזור לפי הקו) ואפילו תשימי בשקית נוספת (אפילו סתם שקית סנדביץ' רגילה) ותסגרי גם אותה והנה מהאתר שלהם-כתוב שאפשר לאחסן בהן חלב-לא יודעת למה יש הגבלת זמן
 
למיטב ידיעתי (כדאי להתייעץ בפורום

הנקה): 1. בהקפאה רגילה - 3 חודשים. בהקפאה עמוקה - 6 חודשים. 2. החלב שבמקרר - אני לא הייתי מקפיאה אבל אולי ניתן להשתמש היום (שמעתי שאפשר לשמור במקרר אפילו שבוע). 3. לא יודעת לגבי הסגירה. אני הקפאתי כמויות קטנות מאוד בכוסיות חד פעמיות (בהנחיית יועצת הנקה) וכמויות גדולות יותר בשקיות מיוחדות, אותן סגרתי בגומיות.
 
קצת תשובות

1. אין לי מושג מה זה דר' בראון של פעם לכן על זה אין לי תשובה. 2. אם זה מקל? לא ממש ,אולי טיפ טיפטיפה...עם האוונט היו המון המון ועם הבי פרי פשוט המון
. 3. את המשפך מנקים עם מברשת רגילה לניקוי בקבוקים ועם המברשת הדקה המצורפת עם הבקבוק לניקוי המשפך עצמו. 4. בסופר פארם גם בסביבות ה 45 שקל בערך.. 5. אני מערבבת רק עם כפית ( כך כתוב בהוראות ) בהתחלה הקפדתי על הרתחה של הכפית לפני ערבוב..הייתי מרתיחה מים בקומקום ואז שופכת על הכפית , היום אני פשוט מוציאה כפית ומערבבת. 6. לא נסעתי עם הבקבוקים הלאה מלאים במים או בתמ"ל בנסיעה תמיד הכנתי במקום שבו הייתי כך שלא יודעת...אבל יש פקקים לאיטום הפיה ובנוסף עוד פקק גדול.
 

איה א

New member
בקבוקי בי פרי

לא מכירה את דר, בראון. יש לי בקבוקי בי פרי אבל אני לא מרוצה, הם כל הזמן נזלו, מעצבן לנקות את החלקים ובכלל לא עזרו במניעת גזים. בשילב יש 4 בקבוקים ב-100 ש"ח. אני מאוד מרוצה מהאוונט למרות שיש אמהות שכתבו פה כמה פעמים שזה נוזל להם.
 
תשובות מהמומחית

1. כן BFREE היו פעם DR BROWN השם שונה וכמו שאת רואה גם הוסף חלק כחול שמונע נזילות מהבקבוק 2. לגבי גזים, כל תינוק, אבל לבקבוק יש שיעורי הצלחה מאוד גבוהים 3. לגבי הצינורית, סופק לך עם הבקבוק מברשת קנה שמיועדת לניקוי של הצינורית והחלק הירוק. 5. בהחלט מותר לערבב פורמולה עם כפית לאחר שעברה סטרילזציה. דרך אגב בהכנת החלב כל החלק שבפנים צריך להשאר מחוץ לבקבוק ורק לאחר הכנת החלב מכניסים הכל פנימה. 6. לגבי נזילות, עם הבקבוק החדש של BFREE עם החלק הכחול לו תחווי שום נזילה מהבקבוק. באם לא איכפת לך אני אתן לך קישור גם לאתר האנגלי וגם לאתר הישראלי שם תוכלי לראות גם מהם היתרונות של החמור ממנו עשוי הבקבוק.
 
למעלה