מלאכית1001
New member
../images/Emo133.gifתתעוררווווווווווווווווווווווווווו../images/Emo133.gif
מחר חוזרים לבצפרר (חלקנו) אבל גם כאסי מ ת ח י ל !!! איך ההרגשה? חיכינו כל כך הרבה זמן לרגע הזה ואתם אדישים! מה ניהיה אנשים, קומו לתחייה!!! הרוב פה צופים באינטרנט ואישית גם אני אבל זה ממש לא אותו דבר, ההיסטריה תחזור סוף סוף ויהיה מה לראות בערב. מחר-19:55 הפרק הראשון של "כמעט מלאכים-ההתנגדות". אחחח זה יהיה מוזר לחזור להתחלה אחרי 60 פרקים אבל זה יגלה לנו דברים חדשים שלא שמנו לב אליהם ואולי סוף סוף נצליח לגלות רמזים למי מסתתר מאחורי הדמות של הפרופסור וסניור ג'יי
מחר חוזרים לבצפרר (חלקנו) אבל גם כאסי מ ת ח י ל !!! איך ההרגשה? חיכינו כל כך הרבה זמן לרגע הזה ואתם אדישים! מה ניהיה אנשים, קומו לתחייה!!! הרוב פה צופים באינטרנט ואישית גם אני אבל זה ממש לא אותו דבר, ההיסטריה תחזור סוף סוף ויהיה מה לראות בערב. מחר-19:55 הפרק הראשון של "כמעט מלאכים-ההתנגדות". אחחח זה יהיה מוזר לחזור להתחלה אחרי 60 פרקים אבל זה יגלה לנו דברים חדשים שלא שמנו לב אליהם ואולי סוף סוף נצליח לגלות רמזים למי מסתתר מאחורי הדמות של הפרופסור וסניור ג'יי