תתעוררווווווווווווווווווווווווווו

../images/Emo133.gifתתעוררווווווווווווווווווווווווווו../images/Emo133.gif

מחר חוזרים לבצפרר (חלקנו) אבל גם כאסי מ ת ח י ל !!! איך ההרגשה? חיכינו כל כך הרבה זמן לרגע הזה ואתם אדישים! מה ניהיה אנשים, קומו לתחייה!!! הרוב פה צופים באינטרנט ואישית גם אני אבל זה ממש לא אותו דבר, ההיסטריה תחזור סוף סוף ויהיה מה לראות בערב. מחר-19:55 הפרק הראשון של "כמעט מלאכים-ההתנגדות". אחחח זה יהיה מוזר לחזור להתחלה אחרי 60 פרקים אבל זה יגלה לנו דברים חדשים שלא שמנו לב אליהם ואולי סוף סוף נצליח לגלות רמזים למי מסתתר מאחורי הדמות של הפרופסור וסניור ג'יי
 
../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif ../images/Emo9.gif סוף סוף זה הגיע

אחרי חצי שנה של ציפייה זה מגיע ובתור אחת שלא ראתה באינטרנט אני ממש מחכה לזה ואני מקווה שאני לא אתאכזב
 
את לא תתאכזבי../images/Emo8.gif

אולי בהתחלה יהיה קצת מוזר העניין כי זו תיהיה עונה מאוד שונה ממה שאנחנו רגילים ובוגרת יותר אבל מהר מאוד מתמכרים חזרה וזה עונה באמת מדהימה:)
 
למעלה