שלישי חי ומתקתק

R o n 2 5 6

New member
קודם כל,בהצלחה :)

את רק קיבלת עכשיו קבוצה,ולכן קשה לנו לעזור לך יותר מדיי בגלל שאנחנו לא מכירים את השחקנים שלך ולא יכולים לדעת לאילו ציונים תגיעי בכל עמדה. יש לך יריבה חדשה שנמצאת בליגה 5,וזה באמת לא יהיה קל. היות וזה המשחק הראשון,המערך שלך כבר קבוע מראש והוא יהיה 4-4-2 עם הוראות רגילות. מה שהייתי מציע לך לעשות,הוא קודם כל להסתכל במאמר הבא:http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/default.asp?forumId=554&c=3697&sc=0&ssc=0 במדריכים כאן יסבירו מה כל עמדה צריכה.תסתכלי על כל העמדות תחתח ההוראה "רגיל",ותלמדי מי מהשחקנים שלך טוב לאיזו עמדה(כמובן שרצוי לקרוא גם לגבי שאר ההוראות,כי בהם תוכלי להשתמש החל מהמשחק הבא) דבר שני שרצוי לעשות הוא לעלות "משחק רגוע",מכיוון שאין לך מה לחפש כאן ולא תוכלי לעשות פה כ"כ הרבה דברים עם משחק העונה,אז לפחות שזה יעזור לך בליגה. דבר אחרון הוא אם יש לך אפשרות אז אולי ללכת על טקטיקה של התקפות מתפרצות,כי היריב ישלוט בקישור בצורה ניכרת ככל הנראה. בהצלחה :)
 

R o n 2 5 6

New member
תמיד כדאי לנסות :)

ממה שראיתי ביריבה שלך,הנקודה החזקה שלה היא הקישור.ההגנה וההתקפה שלה לא ממש מדהימות,ואולי אפשר לנצח את זה. שתי שאלות לפני לפני שאני מתחיל לייעץ-מה רמת רוח הצוות שלך ולאיזו רמת קישור אתה חושב שתגיע עם 3 קשרים או 3 קשרים עם קיצוני לכיוון המרכז? נראה שקנית שחקנים לא רעים.יעזור אם תפרסם אותם פה. בעיקרון,ראיתי שהוצאת קישור עלוב בבית שלך,וזה מעיד שאתה יכול לנצח את המשחק הזה. אם אתה יכול לנצח בקלילות בליגה-עלה בהעדפת משחק "רגיל" היום אם אתה צריך את רוח הצוות-עלה בהעדפת משחק "רגוע". לפי דעתי 3-5-2 עם מגנים הגנתיים ובלם,3 קשרים(2 הגנתיים/רגילים לפי משניות),שני קיצוניים התקפיים ו-2 חלוצים לאגף יכולים לעשות את העבודה אם הקשרים שהבאת טובים ויכולים להביא אותך לקישור טוב. בהנחה שהקישור שלך לא יוכל להגיע לעלוב שוב במערך הזה,הייתי ממליץ על 3-5-2 באותו סגנון רק שבמקום קיצוני התקפי אחד תשים קשר שיתפקד בעמדת הקיצוני למרכז. בהצלחה :)
 
פיק יספיק מולו?

אני קבוצת erusalem gold ואני משחק מול Al Quds. אלה ציונים שלי מהמשחק גביע בסיבוב הראשון שעליתי פיק: גישת הקבוצה: משחק רגוע טקטיקה: רגילה היכולת בטקטיקה: לא נבחרה טקטיקה קישור: גרוע (גבוה מאוד) הגנה ימנית: עלוב (נמוך) הגנה מרכזית: עלוב (גבוה) הגנה שמאלית: עלוב (נמוך) התקפה ימנית: סביר (נמוך) התקפה מרכזית: עלוב (נמוך מאוד) התקפה שמאלית: מצוין (נמוך מאוד) אלה הציונים שהוצאתי במחזור הראשון בליגה במוטס: גישת הקבוצה: משחק העונה טקטיקה: התקפה מהאגפים היכולת בטקטיקה: מצוין קישור: חלש (נמוך) הגנה ימנית: חלש (נמוך) הגנה מרכזית: עלוב (גבוה) הגנה שמאלית: עלוב (גבוה) התקפה ימנית: עלוב (גבוה) התקפה מרכזית: עלוב (גבוה) התקפה שמאלית: מצוין (נמוך) אלה הציונים שלו מהמשחק גביע האחרון (אני לא יודע איך הוא עלה לשחק כי הוא ניצח 9-0 קבוצת רובוט ואין לו קבוצה משהו בכלל): גישת הקבוצה: (חסוי) טקטיקה: רגילה היכולת בטקטיקה: לא נבחרה טקטיקה קישור: גרוע (נמוך מאוד) הגנה ימנית: גרוע (נמוך מאוד) הגנה מרכזית: עלוב (נמוך מאוד) הגנה שמאלית: גרוע (נמוך מאוד) התקפה ימנית: עלוב (גבוה) התקפה מרכזית: עלוב (גבוה מאוד) התקפה שמאלית: חלש (גבוה) אני חשבתי לעלות (חשבתי לעלות 4-5-1 עם שני מגינים התקפיים ,שני קיצונים התקפים, קשר התקפי, וחלוץ לאגף.) יש לי גם ניסיון במערך 3-5-2, אני חייב לעלות עם שני קיצונים כי אני מאמן ווינגרים. חשבתי לעלות בטקטיקה רגילה, וההתלבטות היא אם לעלות פיק או רגיל.
 

R o n 2 5 6

New member
כמה שאלות..

באיזו רמה רוח הצוות שלך כרגע והאם יש מחליף לקשר הזקן שלך שנפצע? יש ליריבה שלך קשרים לא טובים,אבל כנראה אין להם כושר גופני טוב ובגלל זה הקישור הלא מדהים. הגנה באגפים אין לה בכלל,ולכן אם אתה רוצה לעלות פיק הייתי במקומך שם קשר בתור ווינגר למרכז כדי להרגיש קצת יותר בטוח עם הקישור. אז אם אתה רוצה 4-5-1,עלה עם 3 קשרים+ווינגר למרכז,מגן התקפי+חלוץ לאגף ומגן רגיל(יש לה אגף אחד "חזק")+ווינגר התקפי.אם אתה תגיע ככה לחלש-בינוני באגפים המצב יהיה טוב,ותוכל לעלות פיק ולהיות רגוע.
 
אז ככה:

רוח צוות שלי במצב של זועמים. אין לי ממש מליף לקשר הזקן, המחליף מוציא 2 כוכבים, ואין לי כרגע תקציב לקניית קשר נורמלי (דבר המתכונן לעוד כמה שבועות). מה זאת אומרת "שם קשר בתור ווינגר למרכז"?! אולי בגלל שאין לי קשר כדאי לעלות 4-4-2 עם שתי קשרים ושתי קשרים?!
 

R o n 2 5 6

New member
שם=שים

עם רוח צוות זועמים פיק זה בעייתי,אלא אם כן השליטה בקישור מובטחת. יש לך במקרה את התוכנה האטריק אורגנייזר(HO) שאתה יכול לבדוק בה לאיזה ציונים תגיע?
 
לא, יש לי האטריק קונטרול

אני לא מסתדר כל כך עם אנגלית... אתה חושב שרגיל יספיק?
 
למעלה