שישי חי ומטקטק

o r i z i

New member
../images/Emo133.gif שישי חי ומטקטק

אני מבקש מכל מי שמבקש עזרה בטקטיקות למשחקים(לא אם סתם איזה שחקן עדיף) לכתוב כמה דברים כדי שאני ארגיש שיש פה התקדמות ושאתם לומדים גם מהשירשור ובודקים את היריבה ולא סתם וגם לחסוך עבודה למי שעונה לכם. 1. את מספר המשחק ואיזה קבוצה אתם. 2. באיזה מערכים יש לכם ניסיון, וסקירה קצרה על הקבוצה שלכם: מה אתם מאמנים, ט"ס, חשיבות המשחק, שחקנים פצועים\\עם כרטיסים אדומים, האם מכרתם קניתם שחקנים. ומה חשיבות המשחק בשבילכם(קבוצה שתתמודד איתכם על עליה/ירידה) 3. על היריבה שלכם: האם היא פעילה, מה היא לדעתכם מאמנית, באיזה מערכים היא משחקת והאם היא מחליפה מערכים וצדדים של ההגנה-התקפה, האם יש לה שחקנים פצועים\\עם כרטיסים אדומים, האם הוא מכר קנה שחקנים. והכי חשוב איך לדעתכם היא היא הולכת לעלות. 4. איך אתם חושבים לעלות כרגע
 

o r i z i

New member
../images/Emo124.gif עזרה בבקשה

1. 84999702 אני zifroni 2. יש לי ניסיון מצוין ב4-5-1 מצוין ב4-4-2 וטוב ב3-5-2. אני מאמן שוערים אחד ברמת פורמי ואחד סוליד. רוח צוות מאופקים. המשחק מאוד חשוב לי כדי להבטיח את המקום ה1 או ה2 , אין לי פצועים או שחקנים עם כרטיסים אדומים. לא מכרתי ולא קניתי שחקנים. 3. היריבה פעילה, מאמנת חלוצים משחקת כמעט תמיד ב4-4-2 בליגה וב3-4-3 בידידות. משחקת במערך קבוע של 4-4-2 עם שני ווינגרים התקפיים וכל שאר השחקנים על נורמל ולא מחליפה צדדים בהגנה-התקפה. קנתה בזמן האחרון שני חלוצים מתאמנים בי 17 ומכרה שלושה שחקנים לא משמעותיים מהסגל שלה. אין לה שחקנים עם אדומים ואין לה פצועים. לפי דעתי הוא הולך לעלות 4-4-2 כמו תמיד עם שני ווינגרים התקפיים וכל שאר השחקנים על נורמל. 4. אני חושב לעלות כרגע 3-5-2 כדי לשלוט בכדור עם ווינגר שמאלי התקפי כדי לחדור את ההגנה השמאלית שלו עם ווינגר ימין נורמל שני קשרים הגנתיים כדי לבלום את ההתקפה המרכזית החזקה שלו, שני בלמים נורמל ומגן נורמל.אני חושב לעלות מוטס כי שבת אחרי זה יש לי משחק שאני עולה בו פיק. מה דעתכם על המערך, והאם אני יוכל לנצח אותו?
 
אממ

תיקון להודעה שלך: ווינגר ימני עלול לפרוץ הגנה שמאלית, ווינגר שמאלי עלול לפרוץ הגנה ימנית. ועכשיו הרעיון שלי: 4-4-2 2 מגנים הגנתיים. 2 בלמים נורמל. 2 קשרים הגנתיים. 2 ווינגרים התקפיים. 2 חלוצים לאגף. טקטיקה: התקפה מהאגפים. למה זה? הקישור שלו די נמוך ולכן אני חושב שעם 2 קשרים אתה תצליח להגיע איתו לשיוויון בקישור (ואם אתה רוצה מוטס אז בכלל). הבלמים וקשרים מחזקים את ההגנה המרכזית, המגנים דואגים להגנת האגפים והווינגרים וחלוצי האגף יוצרים לך התקפת אגפים חזקה במיוחד. הבעיה במערך שלך היא הפקרת אחת מהגנת האגפים והוא כמאמן קשרים מחזיק חלוצים שיפרצו לך אותה.
 

Vaknin O

New member
....

1. 84933220 אני Total-90 United 2. נסיון ב 352 וב 343 מאמן קישור, ט"ס- content מרוצים המשחק חשוב כדי להתרחק מהתחתית (למרות שזה משחק נגד הראשונה). בטחון פור (עלוב) 3. היריבה פעילה, היא מאמנת הגנה אני חושב. היא משחקת מידי פעם 352 ומידי פעם 442 שתי הקבוצות לא מכרו/קנו שחקנים ולשנינו כל השחקנים הטובים יכולים לשחק. לדעתי הוא הולך לעלות 352, לחזק את הקישור עם ווינגר לכיוון האמצע. 4. איך אני חשבתי לעלות..לא משהו מיוחד, 343 הבעיה שלי היא בפורם שהוא על הפנים..בגלל זה יש לי ציונים ממש נמוכים בקישור. כל עזרה תתקבל.
 

DEANC

New member
הייתי עוזר בכיף אבל הימרתי נגדך../images/Emo8.gif

 

sonic_green

New member
משחק קשה

1. משחק מספר 84948229, אני הפועל קרית ארבע 2. יש לי נסיון ב3-5-2 בלבד (מצויין) וכמובן ב 4-4-2 אני מאמן קשרים, רוח הצוות זועמים. כרגע אני ממוקם במקום הראשון בליגה בזכות הפרש שערים כשהקבוצה שמולי ממוקמת שניה, עונה שעברה הם סיימו מקום אחד לפניי. יש לי שחקן אחד פצוע ששיחק בעונה שעברה בכנף הימנית באופן הגנתי אבל כרגע יש לי מחליף ראוי לו ככה שלדעתי יש לי את האפשרות לעלות עם ההרכב הכי טוב שאני יכול. לא קניתי שחקן מאז תחילת העונה וגם לא מכרתי. 3. היריבה פעילה, לדעתי מאמנת כושר משחק כי הם בעלייה משמעותית לאחרונה, היא משחקת 3-5-2 עם שני מגינים, שני שחקני כנף התקפיים ושני קשרים התקפיים. משחקת התקפה מהאגפים ברמה של יוצא מן הכלל-מעולה. עולה עם אותו מערך כל משחק. יש להם שחקן אחד מורחק שמשחק מגן שמאלי והוציא במשחק האחרון 3 כוכבים. עכשיו העניין הבעייתי - הוא מכר שחקן מרכז שדה התקפי שלו שמוציא 5 כוכבים למשחק וקנה שחקן אגף בכושר גופני טוב ובכושר משחק טוב שיש לו משחק אגפים אוטופי. כרגע הוא מעמיד אותו למכירה אני מניח שבגלל השכר הרב שהוא גוזל לו, יכול להיות שהוא הביא אותו למשחק אחד בלבד. לדעתי הוא הולך לעלות כרגיל עם שחקן חלש יותר בקישור במקום השחקן שנמכר אבל עם משחק אגפים רצחני. 4. אני בדרך כלל עולה דרך האגפים כשיש לי כבר רמה של נהדר, אבל במשחק הזה בבירור הוא הולך לאכול אותי באגף... ואין לי מושג באיזה אגף הוא ישים את השחקן החדש שלו... כי עד עכשיו שני האגפים היו שקולים בכוחם. בגלל שאני משחק בדרך כלל 3-5-2 אי סימטרי אני אצטרך להזניח אגף אחד ואני מפחד שמא אזניח את האגף הלא נכון.
 

sonic_green

New member
אגב, השחקן שהוא רכש

במשחקו האחרון בקבוצתו הקודמת הוציא 6.5 כוכבים במשחק
 

R o n 2 5 6

New member
לפי דעתי

תשחק 4-4-2 באופן הבא: מגן הגנתי,בלם לכיוון האגף,בלם אופנסיב,מגן הגנתי.קשר נוסף,קשר התקפי,קשר רגיל(או הגנתי),ווינגר הגנתי ושני חלוצי נורמל. הרעיון:לנסות לנסות להשיג כמה שיותר שליטה בכדור,וכך לצמצם מספר מצבים שלו.לשמור על הגנה סבירה,ויחד עם זאת התקפת מרכז עדיפה על ההגנה המרכזית שלו. טקטיקה רגילה ולא התקפה מהמרכז על מנת לא להחליש את האגפים. בהצלחה :)
 

sonic_green

New member
איך?

איך אני אחזיק את הכדור כשיש לי רק 4 קשרים? ואני צריך גם להמר על האגף בו הוא יכה בי...חתיכת הימור רציני
 

tablul

New member
המלצה לווינר בנוסף להתייעצות.. ../images/Emo70.gif

Macabi Raanana007 - the_snailsteam מתוך 4 משחקים בינינו יצאנו ברא/ון תיקו ובשאר ניצחתי. כרגע אני מקום שני בליגה והוא אחרון ככה שהוא יחפש את הנקודות, אבל גם אני. עד עכשיו ההתקפה שלו בצדדים תמיד איימה, היום הוא מקסימום יכול לתקוף באמצע ובגלל זה אני עולה 3-5-2 עם 3 בלמים. ההתקפה שלי בערך ברמה של ההגנה אצלו, אולי אפילו טיפה פחות, אבל אני מתקיף גם באמצע וגם בצדדים, ובנוסף אני אמור לשלוט בקיור ברמה\שתיים (אם הוא לא יעלה מוטס). בעיקרון נשמע מבטיח.. אבל מצד שני- הוא התחיל לאמן קישור והקישור שלו רק עולה. הוא אמר כמה פעמים שהוא מתכנן הפתעה וגם אמר שהוא חייב נקודות, אז יש מצב טב מאוד שהוא יעלה נורבגי סטייל עם התקפה בצד אחד, איפה שאין לי הגנה. לא רציתי לקחת הימור על מה הוא יעשה כי הוא יכול לעשות הרבה דברים, בסכ"ה מדובר על מאמן שיוצא לי לדבר איתו מפעם לפעם ויש לו שכל, מה גם שהוא לא מקובע על מערך או טקטיקה מסויימים.
 

old friend

New member
אובד עיצות מול ביורן

1. beitar malka hadera - mayones מספר משחק 84928235 אני מיונז. 2. 5-4-1 ולפעמים משחק 4-4-2. מאמן הגנה, עליתי לליגה שכולם עם קישור ברמות גבוהות מאוד. ט"ס ממוצע ביותר משחק חשוב כמו של משחק העונה, רק יש לו משמעות נוספת פה בפורום. הפורם של הקבוצה בקנטים, ממוצע נמוך מאוד של 4.9-5.9 בין השחקנים. 3. ביתר מלכה חדרה, משחק לרוב 3-5-2, לא מחזיק את הקשרים במקום קבוע, תמיד מזיז אותם לצדדים מגייס את הוינגרים לחיזוק הקישור אבל לא תמיד אין לנו פצועים לא לי ולא לו, אין גם אדומים הוא הולך לעלות כמו תמיד 3-5-2, משחק הגביע שלו השבוע הוא די קליל לי משחק מאוד קשה בגביע אני הולך כמובן לעלות קאונטר רעיונות איך לגנוב את הנקודות
 

avish12

New member
עניתי לך את דעתי במסר

כי, אתה יודע, יש פה מרגלים
 

Thierry Henry

New member
אני כבר מדמיין את נמשל...

"אין מצב שהוא יעלה קאנטר, זאת סתם מלחמה פסיכולוגית...אבל רגע, הוא הצליח עם זה שבוע שעבר, אז אולי הוא כן יעלה קאנטר? הוא גם יודע שאני מחליף קשרים כל הזמן..מה לעשות עכשיו? נו באמת..זה סתם מלחמה הוא לא יודע כלום. אז הוא יעלה קאנטר? כן, לא , כן , לא , כן , לא?"
 

נמשל

New member
גם כאן וגם בשרשור אוף?

לאחרונה אתה חושב עלי יותר מידי וזה מאד מאד מטריד
. האמת צדקת במה שאמרת חוץ מההלבטויות הרבות שלי. בכל הנוגע למשחקים ומערכים אני אף פעם לא משקיע בזה יותר מידי שבוע שעבר שמתי הרכב בשישי בלילה אחרי דקה של סאוטינג השבוע בערך אותו דבר אולי. ואולי לא. חסר לקאונטר שלו שיעבוד פעמיים, אני רוצה 9 מ-9!
 
למעלה