בוקר טוב בנות ושבוע טוב מלא חיוכים ויצי ויצירות
מ מריאנה8 New member 5/9/10 #2 ../images/Emo140.gifבוקר טוב אחיותי אני בדרך לירושלים.....לאבא שלי....מצבו לא הכי מזהיר, מרגישה מאוד חוסר אונים........
../images/Emo140.gifבוקר טוב אחיותי אני בדרך לירושלים.....לאבא שלי....מצבו לא הכי מזהיר, מרגישה מאוד חוסר אונים........
ד דוצקה1 New member 5/9/10 #12 ../images/Emo140.gifמריאנה יקירתי נסיעה טובה לירושלים מקווה שאבא יהיה בסדר אתקשר אלייך יותר מאוחר לשמוע מה קורה איתו
../images/Emo140.gifמריאנה יקירתי נסיעה טובה לירושלים מקווה שאבא יהיה בסדר אתקשר אלייך יותר מאוחר לשמוע מה קורה איתו
פ פתחתוואית New member 5/9/10 #20 תמיד קשה לגדל הורים מחזקת אותך../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif
י יפמל New member 5/9/10 #23 מריאנה-הרבה בריאות לאבא לך אני מאחלת הרבה סבלנות וכח, שאבא יחלים במהרה ותחזרי לשיגרה. חיבוקים יפה
ת תרצה וולף New member 5/9/10 #11 רותי: כתום בגלל מיץ תפוזים ../images/Emo43.gifעל הבוקר? שיהיה לך בוקר טוב!
R rulios New member 5/9/10 #8 פרח מה את עושה מחוץ למיטה בשעה כזו?../images/Emo8.gif../images/Emo24.gif
פ פרח94 New member 5/9/10 #26 זה מה שקורה ששלושה שובבות מתגנבות לי למיטה../images/Emo13.gif אני ערה מהשעה 4 .כל היום ניקרתי מעיפות
ד דוצקה1 New member 5/9/10 #13 ../images/Emo42.gif../images/Emo79.gif../images/Emo235.gif בוקר טוב ושבוע טוב לכולנו
א אין מילים10 New member 5/9/10 #15 |../images/Emo70.gif../images/Emo140.gifאמן. בוקר אור ובשורות טובות