לוח מודעות

yaaronp

New member
סדנת קיודו (דרך הקשת היפנית) באילת!

ב- 13-14 באוק' 2006 (שישי-שבת בסוף חופשת סוכות) תתקיים סדנת קיודו (דרך הקשת היפנית) באילת. הסדנה מיועדת לתלמידים מתקדמים, למתחילים ואף לכאלו מידם מעולם לא נגעה בקשת. קיוּדוֹ, "דרך הקשת", היא אחת מבין מספר צורות של בּוּדוֹ ('אומנויות הדרך') המוצעות לתלמידים של טנשין-קאי זן דוז'ו לישראל. בקיודו משתמשים בציוד יפני מסורתי, הכולל קשת עץ ארוכה, כפפת עור וחצים מבמבוק. תהליך ירי החץ מחולק לשמונה שלבים, הכוללים הרמת הקשת, דריכתה ושחרור החץ. המטרה האמיתית בקיודו היא פנימית - הקשת והחץ הופכים לכלים אתם התלמיד בונה מודעות זנית המושתתת על עקרונות הזאזן (מדיטאציית זן) – כלומר: נשימה, יציבה וריכוז - אשר אותם מיישמים בתהליך ירי החץ. מטרת הסדנה – לחשוף תלמידים חדשים לאומנות הקשת היפנית תוך יישום עקרונות הזן, ולהקנות למשתתפים ותיקים כלים נוספים בקיודו ובאימוני זן. הסדנה תועבר ע"י: - ד"ר קנט קושנר, זן וקיודו מאסטרשל צ'וזן-ג'י בצואין וויסקונסין, ארה"ב. - ד"ר טצוזאן רון, זן מאסטר, ומדריך ראשי של טנשין-קאי זן דוג'ו לישראל. פרטים נוספים על הסדנה ניתן להוריד בקובץ PDF המצורף, או לגלוש לדף האינטרנט של הסדנה. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
 
ידידים שלום רב ,אני מחפס ????

שלום ידידים ראשית אני מאחל לכולם גמר חתימה טובה . כן אני מחפס מזרן במצב טוב נגיד יד שניה אבקש למסור הצעות דרך המסרים . כן חזרתי גם לאמונים וזה די משפיע לטובה פחות הייף וקצת יותר ערני משחזר קצת תאים אפורים . והבשורה הטובה יחדתי 1קג" וחצי . אני מאחל לכולם הטוב שבעולם הידיד סבא אריה
 
סדנת אייקידו עם סקי סנסי החל מיום ד

תזכורת: סדנת אייקידו עם סקי סנסי דאן 7 מההומבו דוג'ו מיפן מתחילה ביום ד' הקרוב ה4 לאוקטובר. הסדנה תארך 5 ימים , וביום ראשון ה 8 לאוקטובר בתום יום האימונים יערכו בחינות לדרגות דאן ( דאן 1 עד דאן 4). הסדנה מיועדת לכל מתאמני האייקידו. פרטים נוספים בקובץ המצורף. פרטים גם בwww.myaikido.com להתראות וגמר חתימה טובה לכולם
 

oferc99

New member
דוג'ו הצוק הכחול פותח קבוצות מתחילי

דוג'ו הצוק הכחול בשיתוף עיריית גבעתיים פותח שתי קבוצות מתחילים חוג טאי צ'י בבית ספר יסודי אלון (באולם הספורט הממוזג) מול תיכון שב"צ - ליד קניון גבעתיים! ימי חמישי 19.00-20.30, ערב הכרות והתנסות ב 19.10.06, אמנות הלחימה נינג'יצו למתחילים (מעל גיל 16 ובוגרים) בבית ספר יסודי אלון (באולם הספורט הממוזג) מול תיכון שב"צ - ליד קניון גבעתיים! ימי חמישי 20.30-22.30, ערב הכרות והתנסות ב 19.10.06, כל הנרשמים מהלך חודש אוקטובר יקבלו הנחה של 50% בנובמבר קווים 52,55,57 בהדרכת עופר כהן, MA, דאן 6, מוסמך מיפן ומכון וינגייט ובעל ותק רב בהוראה. מחבר הספר "טאי צ'י ועוד אוצרות" www.ninway.com, www.tai-chi-book.com 052-8809109, [email protected]
 
שלום לכולם לא יודע אם זה המקום אבל.

אני מחפש מדריך טאי צ'י לאיזור מכבים. עבודה מיידית.
 
כל הכבוד אבל חבל שלא הודעתם קודם

סמינר כל כך חשוב ונדיר בארצנו, ראוי היה שהודעה עליו תצא מוקדם יותר בכדי שאנשים יתארגנו בהתאם. כל הכבוד על היוזמה, אשמח להשתתף בסמינר שכזה בעתיד.
 

yaaronp

New member
לו"ז הסדנה

מצ"ב לו"ז הסדנה: יום ו', 13.10: 7:00 - התכנסות + כיבוד. 8:00-11:00 - אימון. 11:00 - הפסקת צהריים. 12:00-15:00 - אימון. יום שבת, 14.10: 7:00 - התכנסות + כיבוד. 8:00-11:00 - אימון. 11:00 - כיבוד + פיזור. לידיעתכם.
 

yaaronp

New member
למען המגיעים מהמרכז - עדכון לו"ז

לבקשת חבר'ה המגיעים מהמרכז, וכדי לחסוך מהם (וממני) לילה אחד באילת, להלן עדכון לו"ז: יום שישי, 13.10: 11:00-14:00 - אימון. 14:00 - הפסקה + כיבוד. 15:00-18:00 - אימון. יום שבת, 14.10: 7:00 - התכנסות + כיבוד. 8:00-11:00 - אימון. 11:00 - כיבוד + פיזור. לידיעתכם. ומי שעדיין לא נרשם, זה הזמן!
 

3dandan

New member
המלצה לצפייה

יום שישי , 22:00 , תורת אמנויות הלחימה בערוץ נשיונל גאוגרפיק בכבלים.
 
המלצה על סרט ../images/Emo91.gif

אני ממליץ על סרט שראיתי בקולנוע הבוקר (הלכתי לבד, זה מוזר לי קצת אבל היה לי נורא כיף ומפנק) סרט חדש של ג'ט לי בשם "ללא פחד", אתר הבית של הסרט: http://www.fearlessthemovie.com/ נופים סיניים מדהימים, קרבות יפים (לא תמיד ריאליים כמובן) עם הרבה טכניקות\רוח של קונג פו סיני וגם די הרבה מוסר ומוסר השכל.
 

taltaltal28

New member
אומניות לחימה בסין.

שלום. למדתי והתאמנתי באיגרוף תיאלנד בתיאלנד במשך 4 חודשים בצורה אינטנסיבית ויום יומית דבר שטרם לי רבות. היתי מעוניין לדעת האם יש משהו דומה בסין כך שאוכל להכנס למנזר או משהו דומה בסין כך שאוכל ללמוד WINH CHAN באופן אינטנסיבי ויום יומי. להתאמן לאכול להתאמן לישון. האם ישנה אופציה כזו בסין ??? האם מישהו מכיר או התנסה??? תודה.
 

Chad Goerzen

New member
סמינר טֶנדוֹ ריוּ ב-21 באוקטובר

בגלל החגים, סמינר טֶנדוֹ ריוּ יתקיים ביום שבת, 21 באוקטובר במקום ב-14 באוקטובר. הסמינר יתקיים באייקיקאן דוג`ו של זאב ארליך, רח' טלר 28, רחובות. פרטים באתר: http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=706670 באתר האינטרנט הראשי של נגינטה בישראל, http://www.naginata.co.il, יש מידע על כל שעורי הנגינטה, ועל נגינטה באופן כללי. -- צ'אד גרצן
 
למעלה