מי יגיד לי, מי ידע?

  • פותח הנושא ailag
  • פורסם בתאריך

captain kook

New member
עזרה בהולה בחדווא 2

יש לי מבחן שקרב ובא ואני לא יודע כלום חייב מבחני דוגמא. תודהההההההההההההה
 

anais18

New member
אילוף הסוררת

יש למישהו חומר בנושא? (למבחן בקורס רנסאנס)
 

neko

New member
הבינתחומי, כן. רייכמן עוד לא מת,

אז לא צריך לקרוא על שמו דברים :-\
 

H20

New member
אם כך, כנראה מעולם לא שמעת על

מכללת סמי שמעון או על פארק פרס בחולון
 

גֶפילטע

New member
../images/Emo180.gifטלי דביר-התנהגות ארגונית את"א

חיפשנו מבחנים ישנים של ד"ר טלי דביר - שמלמדת את תלמידי תואר ראשון בניהול השנה התנהגות ארגונית מאקרו - ולא מצאנו, לא באגודה, לא במקומות אחרים. האם למישהו יש מבחנים (ורצוי גם פתרונות) שלה? או אפילו סתם חומרים שלה? יש מצב שהיא לימדה בעבר תואר 2 במנע"ס ולא תואר 1, ואולי גם במקומות אחרים ולא באת"א... תודה !
 

גֶפילטע

New member
הנה פירוט אופי המבחן-אשמח גם לעצות

כלליות - למי שנבחן אצלה - גם אם אין לכם מבחנים לשלוח או להפנות אליהם. פירוט מהסילבוס: " מבחן סוף סמסטר – 55% (הארועים שינותחו בכיתה מהווים חלק מהחומר לבחינה) מבנה הבחינה: חלק א' – שאלות אמריקאיות. חלק ב' - שאלות קצרות לגביהן יש לסמן נכון/לא נכון ולנמק בשלוש שורות. חלק ג' – ארוע אותו יש לנתח במקום המוקצב על גבי חוברת הבחינה על–פי מספר שאלות מובנות. " תודה
 

phase3

New member
מחפש חומר לימוד על ריבית

לאחר חיפושים רבים, אני פונה אליכם בבקשה לעזור לי למצוא חומר על נושא הריבית - אני מעוניין ללמוד על סוגים של ריבית (בין-בנקאית, פריים, לייבור) בעיקר. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי למאמר/חומר קריאה בנושא.
מראש.
 

o r i t8

New member
עבודת סמינריון בנושא אבטלה והשכלה

שלום לכולם! מישהו במקרה עשה עבודת סמינריון בנושא אבטלה והשכלה ?
 
נשיא אוניברסיטת תל אביב1975-1971

היה המדען הגרעיני פרופ יובל נאמן. הוא היה האסיסטנט של המדען הפקיסטני שקיבל פרס נובל ששמו "עבדו-סלים". אני מבקשת סיוע מסטודנט לפיזיקה לגבי "על מה הפקיסטני קבל פרס נובל" ומתי. יובל נאמן היה הסגן - בתקופה מסויימת של המזרחן ז"ל יהושפט הרכבי. סטודנטים מתבקשים לספר מדוע פוטר הרכבי מתפקידיו.
 

ronenda

New member
צריך דחוף מבחנים של גדעון ספיר!!!

מי יכול לעזור בבקשה????
 

giladt02

New member
מה אתם אומרים על...

כתיבת עבודה באנגלית. באחק הקורסים שלי (מעבדה) היינו, שותפתי ואני, צריכים ללמוד \ לחקור נושא שהפילו עלינו. כן יש מדריך אבל אותו אחד שקיבלנו היה איום ונורא, לא עזר לנו למצוא חומר, לא קרא את המאמרים שנתנו לו והקפיד להתקיל אותנו על נושאים בעייתיים שגם הוא לא מבין. נורא כעסנו עליו, וכעונש חינוכי (עבורנו אבל גם עבורו) בחרנו לכתוב את הדו"ח שמסכם את כל זה באנגלית. הוא עוד לא יודע מזה אבל מצד שני בתור דוקטורנט הוא אמור לדעת לקרוא אנגלית. מה דעתכם בעניין?
 

ailag

New member
LOL

למה לא? כל עוד זה מותר.. (וכל עוד הוא לא יתן ציון גרוע בגלל שהוא לא הבין משהו) בסמסטר א' לקחתי קורס בשפת C (בחוג למדעי המחשב) והיה לנו תרגיל ארוך, מייגע, מתיש ומיותר. כתבתי בו המון שורות קוד ארוכות ומסובכות, אבל למזלי התוכנה שלי צבעה את המילים בצורה שונה (ציטוטים בצבע אחד, הערות בשני..) אז איכשהו הצלחתי לקרוא את הקוד שכתבתי. כשסיימתי לקודד הייתי כל כך מתוסכלת, שבכוונה הדפסתי את כל הקוד הזה בשחור-לבן. קיבלתי 100 ואפילו לא היו הערות על הדף המודפס, למרות שהיו שגיאות די בולטות
 

יניב100

New member
מעגלי תהודה ../images/Emo53.gif

צריך עזרה דחוף בפתירת סעיפי ב' ו-ג'. תודה.
 
למעלה