מילון המונחים

SideKick

New member
מונחים ערוכים באות ט'...

אם למישהו יש השגות, תיקונים או תוספות, אנא ליידענו לאלתר.
 

פרם שי

New member
תיקון: טארוט

למרות שזו מלה בלועזית ולכן אין נכון ולא נכון, מקובל לכתוב "טארוט" ולא "טארות" (שזה נקרא יותר כמו טאר אחד, ברבים=טארות..)
 

SideKick

New member
כנראה שאתה צודק...

חוקי התעתיק גורסים ט' כאשר מדובר באות T (טונוס) ות' כאשר יש TH תיאטרון. עשיתי עכשיו חיפוש זריז בגוגלנו החביב וזה אכן - Tarot. אז קבענו - טארוט. וביננו? זה גם נראה יותר טוב. תודה.
 

פרם שי

New member
ואללה,

אם לא הייתי קורא, הייתי בטוח שזה טאו כתב. כתבת ממש בסגנון שלו. הסינרגיה שלכם זה משהו גוטה גוטה. איך היתה סדנת הריקוד? ספרי לנו! אה, ויש לי הזמנה. רגע, בחדש.
 

SideKick

New member
אני טאו...

תשמע, כל לילה (ביד שמאל כמובן) אני מעבירה לטאו שיעורים איך להפוך להיות דומה לי. זה התנאי שלי כשהכנסתי אותו לתפקיד. זה מה שנקרא תסמונת פיגמליון (שלא לומר הגולם קם על יוצרו
).
 

SideKick

New member
לא גיליתי הכל...

לא גיליתי להם שאתה תלמיד מאוד טוב ושמשיעור לשיעור הולכת ומתפוגגת לה אישיותך הקודמת לטובתי אני. לא גיליתי להם שמה שלא נכנס במוח, נכנס בכוח, ושהשוט תמיד לצידי מוכן (יש לי קאטה נפלאה עם שוט). גם לא גיליתי להם שאת השיעורים הללו אנו עושים כשמוקי יושב מתחת לשולחן. מה שגורם לך לשבת כמו שאמא שלי תמיד לימדה אותי - בברכיים צמודות חזק חזק ועם גב ישר. ושבסוף השיעור, אם אתה מבקש נורא יפה, אז אני קושרת את מוקי ואתה רץ לשירותים. וגם ש... עזוב, גם כך הם יודעים עכשיו יותר מדי.
 

SideKick

New member
חושב שאני פוחדת?

אתה, לא נעים לי להגיד, במילכוד. כולנו יודעים עד כמה קשה לכוון כאשר יושבים בגו זקוף זקוף כשהברכיים צמודות מאוד.
 

טאוֹ

New member
הא, החץ השני... ../images/Emo9.gif

אל תגלה ל-SideKick, כדי לא לשבור לה את הלב, אבל אם החץ הראשון הוא ל-business, אז השני הוא בפירוש ל-pleasure. פשוט קבעתי אח"כ פגישה ל... המממ... אימון עם ידידה...
 
א-י-כ-ס-!-!-! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

קשת גלגיליות. גועל נפש. תעשה טובה, אם אתה מסתובב עם בהמות כאלה, אתה לא חייב לספר לי על זה... (למי שלא מבין: קשת רגילה נעשית יותר קשה למתיחה ככל שהמתיחה יותר ארוכה. קשת גלגיליות בנויה כך שבשיא-המתיחה הקשת נושא רק בכ-30% מהעומס המקסימלי, כלומר אם כוח-המתיחה של הקשת הוא 100 פאונד, הקשת מרגיש כאילו מתח רק 20-30 פאונד. הדבר מאפשר לירות למרחקים מאוד גדולים, או לנעוץ חיצים לעומק רב במטרה. השימוש הבולט של הקשתות האלה הוא צייד; הן לא רק הרבה יותר מדוייקות והרבה יותר חזקות מקשתות רגילות, הן גם יותר קטנות ולכן לצייד יותר נוח להסתובב איתן ביער. ואני לא סובל אותן. מגעילות.)
 

טאוֹ

New member
אתה מוכן להשתלט על עצמך?! ../images/Emo46.gif

תודה על ההסבר המלומד, אבל אתה מיקדת את תשומת לבך בקשת, ואילו אני במי שמחזיקה את הקשת!
מבחינה רוחנית, גם אני מעדיף לירות בעיניים עצומות בקשתות זן, להפוך למיתר, להיעלם בתוך החוויה המיסטית של היות הקשת, החץ ואני יישות אחת טהורה, אלמותית, אינסופית. אבל כאן בסך-הכל אנחנו מדברים על בחורה נחמדה שמחפשת בנרות מישהו אמיץ-לב ונועז ללא חת שילווה אותה במסע צייד מסוכן ליער, וכשאני מציע ברוב נדיבותי לקחת עליי את האחריות הכבדה הזאת, אתה מטיל עליי רפש וכותב שאני מסתובב עם בהמות.
 
הבחורה שבתמונה אכן אינה בהמה

אלא אם כן בהמות התחילו ללכת לסטודיו C, להולמס ולמנתחים פלסטיים
 
טבעונים לכאן! טאו רוצה לצאת לצייד!

דוד שם דיסק של ויואלדי, נשען לאחור, ומחכה לצפות בנערים משחקים לפניו... |אייקון של מלאך| לענין: אני לא סובל את הקשתוֹת האלה, ולא יעזור כלום. בהמות, אחת-אחת. טיפה של עדינות ואמנות אין בהן. גועל נפש.
 

טאוֹ

New member
"נערים משחקים לפניו"? ../images/Emo12.gif

שיהיה ברור: רק היא ואני יוצאים! לא אף-אחד אחר! כמובן שאם נערים אחרים רוצים לשחק, ואתה רוצה לצפות בהם, זה כבר באמת לא ענייני.
 

טאוֹ

New member
כבר לא ../images/Emo99.gif

אחרי שקראתי את דברי השירה שלך, אני לא מתכוון לצאת לשום מסע צייד. ממש לא. יתרה מזאת, אשכנע גם את הבחורה שנוכל להסתדר היטב ביער גם ללא קשת גלגיליות ורולים לשיער...
 
למעלה