יש לי חתימה חדשה

החתימה הקודמת שלך הייתה גם יפה...

אין לי חתימה מיתון.... ד"ש לכל האנשים שאני אוהבת... בלה בלה בלה...
 
החתימה הקודמת שלך הייתה גם יפה...

אין לי חתימה מיתון.... ד"ש לכל האנשים שאני אוהבת... בלה בלה בלה...
 

אליסון

New member
מהלהקה של יו2 הענקייםםםםם

בר החתימה שלך ארוכה קצת לא???ועוד דבר.... בונו לשילטון!!!!!
 
אה... נכון...

זה היה מאוד מוכר, וניסיתי להזכר.. כן החתימה שלי קצת ארוכה אבל בגלל שהשארתי קרדיט למי שלקחתי ממנו את החתימה היא התארכה.
 
למעלה