חדשות

../images/Emo132.gif חדשות

בימים הקרובים עומד לצאת ביפן ספיישל פוקימון נוסף (להזכירכם הקודמים היו- ´מיוטו חוזר´ ו´רייקו אגדת הברק´ שעדיין לא זכינו לראות). הספיישל יתחלק לשני חלקים. החלק הראשון יתמקד בברוק והשני במיסטי, בתקופה שלפני עונת האדבנס, לאחר הפרידה מאש. החלק הראשון יקרא ´ברוק! הצל את מכון פיוטר´ כנראה שנזכה לראות שוב את אביו ואחיו ואחיותיו של ברוק והשמועות מספרות שגם את אימו (אם אני זוכר נכון אמרו שהיא מתה?) החלק השני יקרא ´קרב נקמה!´ לא ידוע עדיין מה יקרה בחלק הזה אבל בטח כל מעריצי מיסטי ישמחו לראותה שוב. פרטים נוספים בקרוב.
 
../images/Emo12.gif

ת´אמת ידעתי את הרוב.... אבל אמא של ברוק?! מעניין אם היא תהיה רוח שקופה או זומבי מתרקב וצולע בעל עין אחת..... אגף..... תעדכן את עמוד הסרט השישי
 

bunnyd

New member
מידע

ליפני המון זמן פירסמו באינטרנט קטעים מתוך ספר עים תסריטים מקוריים של פוקימון שהוציעו רק ביפן . כתוב שם שאמא של ברוק לא באמת מתה אלא בתסריט המקורי אמא של ברוק היתחתנה והיתגרשה בארך 9 פעמים ומכל בעל יש לה ילד היא לבסוף עזבה את ברוק עם האחים שלו כי רצתה להיות חופשייה או משהו היא פשוט עזבה את הבית בתסריט המקורי ולא באמת מתה (לא אני לא ממציעה את זה זה מה שבאמת היה כתוב ^_^)ובקשר לאבא שלו אני לא זוכרת מה היה כתוב .
 
למעלה