המדור לרישום וקבלה

ShaiCo155

New member
שרשור מתקבלים לאחרונה

למען אלה שעדיין מחכים - מי שהתקבל לאחרונה (=בשבועיים האחרונים) שירשום פה בבקשה את הנתונים שלו (אלה הרלוונטיים לשלב זה כמובן.. פחות משנה מה הפסיכומטרי של מישהו שהתקבל בב"ש...) תודה לכולם!
 

golzar

New member
עזרה בקטנה- טכניון

הי משהו יכול אולי להגיד לי שניה מה השנה הוא הסכם שהיה בטכניון ומה הרף של ציון מור? לא מצאתי...
 
ראיון לרפואת שיניים-עתודאים

היי,רציתי לשאול בנוגע לראיון של רפואת שיניים..חיפשתי בחיפוש של הפורום בנוגע למה נשאלים בראיון,מול מי עומדים בראיון ועוד......אבל מצאתי קמצוצי מידע ולא באמת איזו כתבה או משהו..אני ממש מודה למי שיכול להסביר לי קצת כן או להפנות אותי לקישור:) בתודה מראש שלומי דרך אגב אני פותח הודעה חדשה כיוון שבשרשור הארוך לא חושב שמישהו באמת רואה אותה...
 

golzar

New member
שיט

שיט כתבתי את זה במקום הלא נכון? אני חדש תסלחו לי
 

dmdnom

New member
הראיון שאני עברתי

בכללי מדובר על 3 ראיונות כאשר בכול ראיון אתה יושב מול רופא שיניים ופסיכולוג. הזמן המוקצב לכול ראיון הוא 10 דקות והם באמת הקפידו על הזמנים (שמו סטופר). אצלי בשלושת הראיונות שאלו כמעט אותם שאלות עם הבדלים מאוד קטנים וזה קצת עיצבן אותי לחזור על אותם דברים עוד פעם ועוד פעם. הראיון לא דומה בכלל למבחני מו"ר שגם אותם עשיתי ולדעתי אין מקום להשאווה. השאלות שאני נשאלתי (זה היה לפני חודשיים אז אני זוכר במעורפל) למה אתה רוצה רפואת שיניים? מתי החלטת שאתה רוצה ללמוד רפואת שיניים? תאר איך אתה מתמודד עם לחץ? ספר לנו קצת על מקום שהתנדבת/עבדת בו. אני לא יודע אם בעתודה עשיתם את השאלון, אבל ממה שזכור לי לא שאלו עליו שאלות במהלך הראיון אבל חלקים ממנו היו מונחים מול המראיינים (הם שאלו אותי על חלק אחד שלא הבינו). בנוסף שמעתי ששאלו כמה אנשים שאלות בידע כללי כמו מי זה איינשטיין ומי ראש הממשלה כיום אבל אותי לא שאלו אז אני לא אתעמק בזה. בהצלחה
 
תשובה חלקית

רף מור עד עכשיו הוא 208 והסכם אני זוכר שהיה בסביבות ה 94+-
 
../images/Emo132.gifהמדור לרישום וקבלה../images/Emo56.gif

הודעות לגבי קבלה למקצועות הרפואה - תנאי קבלה, סיכויי קבלה, בגרויות, מכינות, רקע אקדמי, פסיכומטרי, סכם, סף קבלה, עתודה רפואית, התכנית הארבע שנתית (לימודי רפואה לאחר תואר), שאלות כלליות על מבחני המיון השונים (מו"ר, מרק"מ, ראיונות) וכו' נא לכתוב בתגובה להודעה זו. שימו
- ישנן תשובות מפורטות על הליך הקבלה לרפואה בשאלות הנפוצות (בסרגל הכחול למעלה), כדאי להתחיל שם. אם השרשור הזה נעשה גדול או שכבר לא קופץ, פתחו בעצמכם שרשור חדש כזה וכתבו את ההודעה שלכם בתגובה אליו.
 

emms12

New member
האתר של המרכז הארצי - מו"ר אוגוסוט דווח היום

כך גם המרק"ם, התחזית לפרסום לא השתנתה (עדיין ה-13). נראה לכם הגיוני שכל כך הרבה הפרש בין הדיווח למוסדות והפרסום?
 

emms12

New member
הבהרה: לפי האתר הציון דווח למוסדות הלימוד

נכון לעכשיו אף אחת מהאוניבריסטאות לא העלתה את הציון למידע האישי, גם לא ראיתי שינוי בסכם שלי באף אחת מהן.
 

Kitty Pryde

New member
כן

גם עם דנה מרפואה וגם עם מרכז רישום וקבלה כולם טוענים שעוד אין להם הציונים
 

bb255

New member
זה לא כל כך ברור..

אז יש שם ציונים באתר שלהם או שלא?
 

emms12

New member
באתר אין ציונים

התחזית לפרסום ציונים לא השתנתה אבל רשום "הציונים דווחו למוסדות הלימוד בתאריך 05ֿ09ֿ2010"
 

למורי

New member
הבהרה

בעמוד האישי רשום 13 ובדף הבית של האתר למטה מצד ימין ב"תחזית לדיווח ציוני מיון לרפואה" רשום 12 זה ככה כבר שבוע
 

bb255

New member
חחחח מה שלא מתאים למרכז הארצי..

המוסד הדייקן למופת.. בכל מקרה, אני מניח לעצמי שאם דווחו היום, אזי יתעדכנו באתרי האוניברסיטאות עד הערב. אמא'לה... איזה פחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!
 
למעלה