שאלות רבותיי, שאלות

איך זה ששחקני הפועל מצביעים שס

איך זה שמאדומים הפכנו להיות תומכי שס ראה שמעון גרשון שביט אלימלך
 

karaballio

New member
בפנים

פיני יימח שמו זה פיני שועי ,שעבד באוטו זבל והיום לפי מה ששמעתי הוא בכלא..הוא היה אחד ה"סטארים" בסרט בית שאן סרט חיזבאללה... היום בדיוק כמו קב השרוכים ..הם בהליכי התפרקות טוטאלית ובעזרת השם יימחקו מהמפה.. ג'אמיל חאדר הוא אחד השחקנים של בית שאן שהשתתפו במשחק השרוכים ותפקידו בעקרון היה להיות בלם ...בפועל? הוא נראה כמו משו שדומה לקונוס..
 
פעם אחרונה שבדקתי,

לא כתוב בדרישות הקבלה לקבוצה, שצריך גם נטיה פוליטית מסוימת. במקרה הזה ספציפית, אני דוגלת בהפרדה. לא כל דבר חייבים להדביק לפוליטיקה, בוודאי שלא משחק ספורט.
 

karaballio

New member
חחחחח על מה אתה מדבר צבענו......

את ירושלים באדום ..ועוד איזה אדום ..אדום לוהט...יאללה תכנסו לחורים שלכם בבונים ..אתם קהל של הצלחות ..איזה שירה אדירה היתה אתמול בטדייייייי .. "בכל העולםםםםםםםםםםםם שואלים כולם " היה משחק אדיר שתקנו אותם וסתמנו להם את הפה המלוכלך שלהם.. ירושלים אדומה,משה סיני כל פעם שמראים את הקהל של ביתר זה קורע מצחוק ..אתה לא בטוח אם מצלמים את גן החיות התנכי או סתם בבונים... בכל מקרה בבקשה שמחתי לעזור שתדע מי זה פיני חלאת המין האנושי
 
שאלה, וסליחה אם זה ספאם אבל לוחץ לי

הרבה זמן לוחץ לי לראות את הריפעטיל הגדול. ולא מצאתי שום קישור ולא תפסתי את זה אף פעם בטלוויזיה. למישהו יש קישור לצפייה ב"ריפעטיל" הגדול והמהולל......?
 

על האש

New member
לצערי

לי אין קישור,ואילו הייתי יודע היכן להחיל לחפש,הייתי עושה זאת. אבל אם אתקל בשער,מבטיח לעלות אותו עבורך.
 
אני פועל כרגע להביא כמה גולים

היסטוריים ולהעלות אותם לקבצי הפורום שישארו שם לטובת הגולשים. אני מקווה שתוך שבועיים יהיה לי מקבץ יפה.
 
שימשיך איתנו!

אני אוהבת את המאמן הזה. אבל זוהי לא ממש שאלה, זה נושא רחב שראוי לדיון בפני עצמו. אחד כזה לבטח יפתח כאן, כאשר יודיעו מי מאמן הנבחרת הבא.
 
למעלה