המלצות ומידע על לימודים

קסנדרה20

New member
חייבת המלצה על מרצים דחוף!!!

אני מתחילה ללמוד תקשורת במכללת רמת גן, אז לכל מי שלומד או למד בפתוחה תקשורת. בבקשה, אני חייבת המלצות על מרצים!
 
שאלה על מנהל עסקים בקריה אקדמית +

רציתי לשמוע את דעתכם בנושא, אני מעוניינת ללמוד תואר 2 במנהל עסקים התמחות בשיווק , (יש לי תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה) קודם כל אני מעוניינת לדעת כיצד נחשב התואר אותו אני מעוניינת ללמוד באופן כללי האם יש לו ביקוש בשוקי העבודה (אני עדיין מתלבטת) ובכלל האם רמת הלימוד בקריה האקדמית בקריה האקדמית טובה? וכנל לגביי המכללה למנהל.- מי מבינהם עדיף ולמה . הייתי ממשיכה ללמוד בבר אילן אך ה-GMAT מונע ממני זאת . דבר נוסף,: כיצד מקומות העבודה מתיחסים לתואר ממוסד לימוד זה. . אשמח לשמוע תגובות נוספות מכאלו שלמדו\לומדים אומכירים כאלו שלומדים שן תודה .
 

closetalker

New member
אני גם מתעניין בנושא

לא בלימודים בקריה, אלא בכל הקשור ב MBA. לפי מה שאני מבין, שני המוסדות היחידים בארץ שנמצאים בדירוגים בינלאומיים ב MBA הם העברית ות"א. כלומר לפני שמגיעים לקריה, יש גם אוניברסיטאות שנחשבות לנחותות. בניגוד לתארים שניים אחרים, דווקא במנהל עסקים יש חשיבות רבה למוסד הלימודים בגלל היותו של MBA מושג בינלאומי. זה מה שחקירתי העלתה. אשמח להיות מתוקן, אם אני טועה.
 

r0asso

New member
מדעי המחשב איפה כדאי ?

בתל-חי או במכללת ת"א יפו מצד אחד לת"א יפו יש שם יותר טוב(ניראה ל לא בטוח) אבל בתל-חי הבנתי שנותנים לסטודנטים מצטינים לעבוד באיזה חברה ביינלאומית באיזור תעשיה וגם ניראה לי שאני יותר יתחבר להאווירה של תל חי מה אתם אומרים?
 

nnnl

New member
מדעי המחשב - או"פ

שלום, מישהו יכול לספר לי על התואר של האו"פ במדעי המחשב? האם הוא נחשב טוב וברמה? האם המעסיקים מכבדים באופן שווה את התואר מהאו"פ? תודה...
 

stkachov

New member
ממליץ לשאול

בפורום של האו"פ כאן בתפוז. לפי דעתי כן, ובסך הכל התואר זה אמצעי להגיע לראיון. משם אתה כבר צריך להסתדר בכוחות עצמך. אם יש לך את הידע המתאים, אז לא תקופח לרעה.
 

Rastayuv

New member
הנדסת מחשבים בהתמחות בפיסיקה.מכיר ?

שלום, מישהו מכיר את התואר באוניברסיטה העברית : הנדסת מחשבים בהתמחות מיקרואלקטרוניקה ואופטואלקטרוניקה (פיסיקה יישומית) ? האם זהו תואר שנחשב פחות מהתואר : הנדסת מחשבים ? או תנאי הקבלה הנמוכים נובעים מביקוש קטן ? מישהו יכול לספר לי על התואר הזה קצת ? במה הוא שונה מהתואר הנדסת מחשבים הרגיל ? תודה מראש
 

GuestOfHonor

New member
ת

שלום, עד כמה שידוע לי, התואר לא נחשב פחות מתואר רגיל בהנדסת מחשבים בעברית. ההפרש הקטן בתנאי הקבלה נובע (שוב, עד כמה שידוע לי) מהיצע וביקוש. סך הכל התארים די דומים חוץ מזה שבהנדסת מחשבים בדגש מיקרו\אופטו יש יותר דגש על פיזיקה, מה שאומר יותר קורסים בפיזיקה יישומית, פחות במדמ"ח, וכן חלק מקורסי החובה של מדמ"ח נדחים בשנה (לדוגמא, אם אני זוכר נכון הם עושים אלגוריתמים וחישוביות בשנה ג', בעוד המהנדסים ה'רגילים' עושים בשנה ב').
 

Rastayuv

New member
אתה היית ממליץ ?

כי להנדסת מחשבים ה'רגיל' אני לא מתקבל... ולזה כן... לעומת זאת, בבר אילן אני מתקבל לתואר הנדסת מחשבים ה'רגיל'... השאלה במה לבחור ? (האם השיקול בבחירה צריך להיות מקצועי, של התואר, או שאין הבדל גדול כמו שאמרת ?) ועוד שאלה, אם אתה יודע, האם יש הבדל ברמה... הכוונה, האם התואר של האוניברסיטה העברית נחשב יותר מבר אילן... (והאם זה באמת משנה משהו)
 

GuestOfHonor

New member
ת2

אם הדילמה היא בין העברית לבר אילן - לדעתי, לך על העברית. קודם כל, שתי תוכניות ההנדסה הן חדשות מאוד, אבל של בר אילן חדשה יותר (בר אילנים מוזמנים לתקן אותי). דבר שני, יצא לי לעבוד עם בוגרי מדמ"ח של בר אילן, ולא התרשמתי מהרמה בלשון המעטה. אמנם היו פה בפורום כמה אנשים שטענו שזה כבר לא ככה מאז שראש המחלקה התחלף, אבל כנראה שיש הרבה נזק תדמיתי לתקן. כפועל יוצא מכך, רוב האנשים מהצד של מדעי המחשב שיצא לי לדבר איתם על הנושא דירגו את העברית מעל בר אילן מבחינת 'נחשבות'. תראה את זה בתור סקר לא מייצג
. כמובן שהשאלה היא כמה המצד של הפיזיקה מעניין אותך. אם הכיוון שלך הוא 'איש תוכנה שמבין גם בחומרה' אז בהחלט עדיף לנסות לכן להשתחל לתואר הנדסת מחשבים 'רגיל' (ואולי אפילו לתואר מדמ"ח וזהו). אם הפיזיקה כן מעניינת אותך מאוד, אז זה פחות צריך להטריד אותך. בכל אופן אתה יכול להציץ באתר של ביה"ס למדעי המחשב והנדסה בעברית - יש שם קישורים לכל מיני מעבדות ופרוייקטים בפיזיקה יישומית. זה יכול לתת לך איזשהי תמונה לגבי למה אתה נכנס.
 

Rastayuv

New member
האמת שאני מתעניין מאוד בפיסיקה

למדתי 5 יחידות בתיכון (אומנם היה לא פשוט בלשון המעטה, אבל היה מעניין מאוד) והמטרה היא לא להיות איש תוכנה, בכלל לא, אלא להיפך... תוכנה די משעמם אותי... אני מעדיף להתעסק ברשתות, ואביזרי תקשורת חדשים ומתקדמים. אני אבדוק את הקישורים שדיברת עליהם... תודה רבה רבה רבה ! עזרת לי המון !
 

ChulChul

New member
בתור לומדת מדמח בבר אילן

העברית מדורגת ברמה עולמית של אוניברסיטאות זה לא בר השוואה. אכן הנדסה מאד חדש שם. ודי להשמיץ את בר אילן. אכן הרמה הייתה נמוכה אבל זה השתנה ויעידו הממרמניקים שעושים את התואר ב6 שנים (בגלל הצבא) על השינוי בקושי שעבר על המחלקה.
 

גוזמבו

New member
מתמטיקה פיסיקה באונ' העברית (תלפיות

לא יודע אם פה זה הכי מתאים, אבל אני מתעניין: כמה שעות בערך לומד (פורמלית) תלמיד למתמטיקה-פיסיקה (תואר כפול) באונ' העברית? כמה לומד חייל בתלפיות? אותו הזמן..? בכלל, לתלמיד מתמ' פיס', כמה קשים הלימודים? יש זמן לעבוד במקביל? מן הסתם לא.. אבל לחיות יש זמן? TNX
 

1ca1

New member
אין קשר

מבחינת שעות תלפיון לומד יותר כי בד"כ יש לו יותר קורסים (למשל הוא לומד אינפי 1-2-3 ומת"פים במקום קומבינציות שלהם ביחס לתלמיד מתמטיקה-פיסיקה רגיל, מה גם מתמטיקה-פיזיקה הוא תואר משולב לא כפול (יש הבדלים בבחירות וכו')) לתלפיון יש גם קורסים פנימיים של תלפיות (סמינרים כגון סמינרי אמל"ח, וקורסים פנימיים כמו שדה קרב מודרניפרוייקטון פיתוח שגוזל המון זמן,,טכנולוגיות צבאיות ומבוא למודיעין), וגם חייב לקחת קורסים בהר הצופים, בקיצור הרבה יותר לימודים (מצד שני הוא לומד גם יותר שעות, יום ממוצע של תלפיון מתחיל ב8-10 (פורמלית, בד"כ לא באים לשיעורים כל כך הרבה :)) ונגמר איכנשהו ב18:00 או 20:00, ואז מתחילים הפעילויות הפנימיות שלהם, מד"סים ושות', בלי להזכיר שיעורי בית וכו') תחשוב שתואר בודד הוא בסדר גודל של איזור ה100-120 נ"ז, המשולב באיזור ה140 ושל תלפיות נע בין 180 ל200 (תלוי בבן אדם ובמסלול שלו) בלי להזכיר את הקורסים הפנימיים, שלא כולם נחשבים לנ"ז....
 
למעלה