אני רק שאלה

tomash11

New member
אני חושב ש13 אחוז יעשה את העבודה

בנוגע לשאלה על מי צריך כושר גופני - השינויים הללו ייכנסו לתוקף רק בעונה הבאה. עכשיו רק הוסיפו את האפשרות הזו שחייבים לתת לפחות 5 אחוז אימון כושר גופני בשבוע - קצב האימון והחשיבות לשחקנים השונים נותרה כשהיתה בינתיים.
 
פיצול אישיות של הסקאוט?!

נכון, המועמד של השבוע הוא בן 16 ושמו Ofir Liberman. אמן נכונה את השחקן הזה ויהיה בידך בעל קישור בינוני במהרה. לפי כישוריו בקישור, הייתי מאפיין אותו כשחקן מפוקפק. האם נוכל להציע לו מקום בקבוצת הנוער שלנו?
 

tomash11

New member
קיבלת פה שני נתונים שאינם סותרים

ההערכה שהסקאוט נותן על שחקן מורכבת מכמה סוגי הערות. כאן היו לך שתיים מהן- אחת שמתארת מה הכישורים הנוכחיים של השחקן (מפוקפק) והשניה שמתארת את הפוטנציאל התפתחות שלו - עד לבינוני. תקווה שיש לשחקן הזה עוד כישורים נוספים שהסקאוט לא דיווח עליהם כי בתור בינוני הוא לא יעזור לך יותר מדי בבוגרת.
 

shaymcbi

New member
הגדלת אצטדיון

יש את הנוסחא שאומרת כמה אחוזים להשקיע בכל חלק באצטדיון. יציע הכבוד שאני עד היום עשיתי שהוא יהוו 3% מסך המושבים תמיד מלא גם כשהאצטדיון לא ומן הסתם בכבוד יש הכי הרבה כסף. מה אתם אומרים על להגדיל את האחוז של הכבוד?אני די ממלא את האצטדיון. להגדיל ל5% או אולי ליותר? מחכה לתשובה תודה
 

idan1991

New member
הנוסחה המקובלת היא

62.5% 25% 10% 2.5% אם אתה ממלא את כל מקומות האיצטדיון במצב הזה ויש לך כסף, הגיע הזמן להגדיל
 

shaymcbi

New member
אני יודע מה הנוסחה

העניין הוא שאני שוקל לשים בכבוד 5% כי הוא לרוב מלא וזה יותר כסף
 

AASSDDFF2

New member
אצלי זה דווקא הפוך...

לא בדקתי את זה לעמוק אבל היום מילאתי את כול המושבים חוץ מהVIP ושלי מוגדל לפי הנוסחה של ה3 אחוז... בכול מקרה אם אצלך זה מלא אז תגדיל כי אתה סתם מפסיד כסף...
 

tal39391

New member
תשובה:

אם אני לא טועה על איצטדיון מלא של 20 אלף מרויחים 855 אלף NIS
 

tal39391

New member
יכול להיות אחי....

למה אני בדקתי בטואטריק וזה מראה שהכנסה מאיצטדיו של 20 אלף זה 855 אלף NIS אבל יכול להיות שזה לא נכול לאחר השינויים!!!!
 

דרורגל

New member
_החזר השקעה מהגדלת איצטדיון_

פישפשתי בארכיון ומצאתי הודעות בהן מוסבר שכל השקעה בהגדלת איצטדיון מוחזרת אחרי עונה של איצטדיון מלא. האם מישהו בדק וחישב מתי מוחזרת ההשקעה לאחר עידכון עלויות הבניה ושינוי מחירי הכרטיסים?
 

AASSDDFF2

New member
עכשיו אתה תכסה מהר יותר...

אני אתן לך דוגמא... הגדלת ב5000 מקומות...העלות של זה 1.6 מיליון... אם אתה ממלא את האיצטדיון אז הרווחת 230 אלף יותר בכול משחק... 7=1,600,000/230,000 בלי השינויים היה לוקח לך הרבה יותר זמן...12 משחקים אם זה מעניין אותך...
 

s h a h a r 8

New member
פיק

אם אני עולה פיק, רק, אבל רק הקישור יורד ברייטינג? כי מולי יש קבוצה עם 6 בקישור ולי יש 15 בפיק ו21 בנורמאל ה-6 האלה משמעותיים? כדאי לעלות פיק?
 

s h a h a r 8

New member
עד כמה משפיע ההפרש של הרייטינג?

כמה אחוזי שליטה יהיה לי עם פיק/נורמאל (21/15 בהתאמה) יש לו יתרון ממש קל עליי בהתקפה לעומת הגנה אז אני רוצה שיהיה לו כמה שפחות הזדמנויות בכל מקרה גם אם יהיה לו גולים לי יש חלוץ לכיוון האגף ושחקן כנף התקפי באותו צד מה שגורם לרייטינג שם להיות פאסבל גבוה לעומתו שיוצא לו וויק נמוך בהגנה בשתי האגפים אני חושב שאני שם נורמאל ולא לוקח סיוכנים כי הוא נזכר להיכנס למשתמש היום אחרי 11 ימים אז הוא יעשה הרכב והוא ישים לב שאני טוב ממנו בקישור אם אתה רוצה לראות את המצב שלי/שלו 139544512 או שתראה את התוצאות מחר (שלישי) בהצלחה לכולם!
 

Suli

New member
אחוזי שליטה

הרמה שלך בקישור לחלק לרמה שלו+הרמה שלך (בסוגריים) מה הרמות? אנחנו לא יודעים. אתה כן
 
למעלה