../images/Emo131.gif אופני כיף במינימום כסף
איך בונים אופנים שמספקים טונות של כיף במינימום כסף? זה מה שאני עשיתי: קניתי הארד-טייל יד שניה במצב חדש של פוג'י במחיר מצחיק. אופנים עם רכיבים פשוטים (דאור) אבל עם שלדה מצויינת והמון פוטנציאל. העפתי את המזלג הבסיסי שהגיע עם האופנים, והתקנתי במקומו מרזוקי MX אוויר משובח בן שנה, במצב מעולה, שקניתי מאחד מחברי הפורום היותר מכובדים. העלות - הרבה פחות מחצי מחיר של מזלג חדש! התקנתי זוג פדלים קליפלס של שימנו, כמעט חדשים, מבחור שלא הסתדר עם הרעיון וחזר לפלטים - העלות - 50 ש"ח! את הברקסים הפשוטים העפתי ומחר מותקנים על הפוג'י זוג בלמי חישוק הידראולים של "מגורה" שמכר לי גדי אלוני תמורת תרומה של 100 ש"ח (!) ל"אתגרים". ותודה לגדי אלוני שהוא איש נדיב ויקר. הכידון השטוח עף על היום הראשון ובמקומו התקנתי את הרייזר שהיה לי בארון האופנים וחיכה להזדמנות לחזור לעיניינים... מסקנות בנתים: האופנים מספקים טונות של כיף! המרזוקי שיפר ללא הכר את התנהגות החלק הקדמי של האופנים והשילדה של פוג'י, למרות התדמית האפרורית משהו של החברה, מככבת בסינגלים טכנים ומפחיתה את המכות שהגוף חוטף בזכות תומכות כסא ושרשרת מפותלות. אחרי שהסרתי את החלודה שהצטברה אחרי שנה וחצי בכביש וחזרתי לסינגלים המוכרים של פארק בריטניה ובן שמן, גיליתי שהארד טייל בנוי כהלכה (הכי חשוב - שלדה ומזלג) יכול להתמודד בכבוד כמעט עם כל סינגל טכני. מה שעוצר אותו בדרך כלל הוא רק הרוכב. המסקנה העיקרית: אפשר, עם קצת סבלנות וידע, לבנות אופנים שמבוססים על חלקי יד שניה שמסתובבים היום עקב הבהלה לאינצ'ים שתקפה את הענף, ביחסית מעט מאוד כסף. למה אני מספר את זה? הפוג'י האלה גרמו לי לרכב השבוע ארבע פעמים בשטח בעוד שהקנונדייל האדומים הוציאו אותי השבוע רק פעם אחת לכביש. 4:1 להארד טייל.
איך בונים אופנים שמספקים טונות של כיף במינימום כסף? זה מה שאני עשיתי: קניתי הארד-טייל יד שניה במצב חדש של פוג'י במחיר מצחיק. אופנים עם רכיבים פשוטים (דאור) אבל עם שלדה מצויינת והמון פוטנציאל. העפתי את המזלג הבסיסי שהגיע עם האופנים, והתקנתי במקומו מרזוקי MX אוויר משובח בן שנה, במצב מעולה, שקניתי מאחד מחברי הפורום היותר מכובדים. העלות - הרבה פחות מחצי מחיר של מזלג חדש! התקנתי זוג פדלים קליפלס של שימנו, כמעט חדשים, מבחור שלא הסתדר עם הרעיון וחזר לפלטים - העלות - 50 ש"ח! את הברקסים הפשוטים העפתי ומחר מותקנים על הפוג'י זוג בלמי חישוק הידראולים של "מגורה" שמכר לי גדי אלוני תמורת תרומה של 100 ש"ח (!) ל"אתגרים". ותודה לגדי אלוני שהוא איש נדיב ויקר. הכידון השטוח עף על היום הראשון ובמקומו התקנתי את הרייזר שהיה לי בארון האופנים וחיכה להזדמנות לחזור לעיניינים... מסקנות בנתים: האופנים מספקים טונות של כיף! המרזוקי שיפר ללא הכר את התנהגות החלק הקדמי של האופנים והשילדה של פוג'י, למרות התדמית האפרורית משהו של החברה, מככבת בסינגלים טכנים ומפחיתה את המכות שהגוף חוטף בזכות תומכות כסא ושרשרת מפותלות. אחרי שהסרתי את החלודה שהצטברה אחרי שנה וחצי בכביש וחזרתי לסינגלים המוכרים של פארק בריטניה ובן שמן, גיליתי שהארד טייל בנוי כהלכה (הכי חשוב - שלדה ומזלג) יכול להתמודד בכבוד כמעט עם כל סינגל טכני. מה שעוצר אותו בדרך כלל הוא רק הרוכב. המסקנה העיקרית: אפשר, עם קצת סבלנות וידע, לבנות אופנים שמבוססים על חלקי יד שניה שמסתובבים היום עקב הבהלה לאינצ'ים שתקפה את הענף, ביחסית מעט מאוד כסף. למה אני מספר את זה? הפוג'י האלה גרמו לי לרכב השבוע ארבע פעמים בשטח בעוד שהקנונדייל האדומים הוציאו אותי השבוע רק פעם אחת לכביש. 4:1 להארד טייל.