אופני כיף במינימום כסף

gsprukt

New member
../images/Emo131.gif אופני כיף במינימום כסף

איך בונים אופנים שמספקים טונות של כיף במינימום כסף? זה מה שאני עשיתי: קניתי הארד-טייל יד שניה במצב חדש של פוג'י במחיר מצחיק. אופנים עם רכיבים פשוטים (דאור) אבל עם שלדה מצויינת והמון פוטנציאל. העפתי את המזלג הבסיסי שהגיע עם האופנים, והתקנתי במקומו מרזוקי MX אוויר משובח בן שנה, במצב מעולה, שקניתי מאחד מחברי הפורום היותר מכובדים. העלות - הרבה פחות מחצי מחיר של מזלג חדש! התקנתי זוג פדלים קליפלס של שימנו, כמעט חדשים, מבחור שלא הסתדר עם הרעיון וחזר לפלטים - העלות - 50 ש"ח! את הברקסים הפשוטים העפתי ומחר מותקנים על הפוג'י זוג בלמי חישוק הידראולים של "מגורה" שמכר לי גדי אלוני תמורת תרומה של 100 ש"ח (!) ל"אתגרים". ותודה לגדי אלוני שהוא איש נדיב ויקר. הכידון השטוח עף על היום הראשון ובמקומו התקנתי את הרייזר שהיה לי בארון האופנים וחיכה להזדמנות לחזור לעיניינים... מסקנות בנתים: האופנים מספקים טונות של כיף! המרזוקי שיפר ללא הכר את התנהגות החלק הקדמי של האופנים והשילדה של פוג'י, למרות התדמית האפרורית משהו של החברה, מככבת בסינגלים טכנים ומפחיתה את המכות שהגוף חוטף בזכות תומכות כסא ושרשרת מפותלות. אחרי שהסרתי את החלודה שהצטברה אחרי שנה וחצי בכביש וחזרתי לסינגלים המוכרים של פארק בריטניה ובן שמן, גיליתי שהארד טייל בנוי כהלכה (הכי חשוב - שלדה ומזלג) יכול להתמודד בכבוד כמעט עם כל סינגל טכני. מה שעוצר אותו בדרך כלל הוא רק הרוכב. המסקנה העיקרית: אפשר, עם קצת סבלנות וידע, לבנות אופנים שמבוססים על חלקי יד שניה שמסתובבים היום עקב הבהלה לאינצ'ים שתקפה את הענף, ביחסית מעט מאוד כסף. למה אני מספר את זה? הפוג'י האלה גרמו לי לרכב השבוע ארבע פעמים בשטח בעוד שהקנונדייל האדומים הוציאו אותי השבוע רק פעם אחת לכביש. 4:1 להארד טייל.
 

טיראן מ

New member
זה חלקי בפרוייקט ...

אני שמח מאוד שהוא מנוצל עד תום ... ובאמת, זה בולם משובח. גיא, בלמי V הידראוליים משמשים בד"כ רוכבי סטריט ואורבן. הם נחשבים ל"אכזריים" במיוחד. אני לא בטוח שזו בחירה טובה לרכיבת שטח. תיזהר עם החיה הזו.
 

timon1

New member
אם כך אתה קצת מפשל, תביא תמונה

של האופניים קומפלט
 

gsprukt

New member
לגבי ה"מגורה":

הדגם שגדי תרם לי הוא ה-HS11 שנחשב פחות "אכזרי". הוא קל יחסית ואמור לתת (לפי מה שקראתי ב-MTBR) מודלוציה כמו של דיסקים הידראולים טובים. נחשב מאוד מאוד (מאוד) אמין אך קשה לכיוון ראשוני ולכן אני אתן למכונאי אמיתי להתקין אותם. אני אהיה יותר חכם אחרי שהבלמים יותקנו ויכוונו כמו שצריך. בכל מקרה - יהיה מעניין, לא? .
 

gsprukt

New member
מודלוציה = מודולציה כמובן...

מודלוציה היא רשת חנויות ברומניה שמתמחה בבגדי נשים במידות גדולות (סתם.. סתם...)
 
אל תשכח להרכיב קשת חיזוק מעל

הבלמים, הם כל כך חזקים שבזמן לחיצה הם יכולים לעוות את השילדה , אני יודע את זה מנסיון עם ה- HS11.
 

aFish

New member
אל אל יחזקאל ../images/Emo12.gif!!!!!

יאללה מתי השבוע?
 

menzib

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

החיוך לא ירד לך כל כך מהר...
 

ilan carmel

New member
יש הרבה קסם בז"ק....

בפרט כשאתה בונה אותם בעזרת חברים וקומבינות. עוד שידרוג זול ומומלץ הוא הפיכת הגלגלים לטיובלס, עזוב אותך ממותגים, לך אך ורק על טיובלס ביתי, בתור אחד מנושאי דגל ערכות הטיובלס היוקרתיות אני מכה על חטא... לא האמנתי עד כמה הבייתי עדיף! (0 בריחות אויר בדרופים, אטימה מיידית בהתקנה, והמעבר ל"שרדר" במקום הפרסטה המאוס...) לגביי תקציב המינימום (פחחחחחחחח) סיסמה מצוינת שגם אני השתמשתי בה אצל המנכ"לית כשקניתי את הז"ק ("לא ביזבזתי... חסכתי...") נו שוין, עם הרכיבות בא התיאבון, והמגינים עוד אצלך נכון
? בתמונה, תיעדתי את ה"מהפך" שעברו הז"ק במשך שנה אחת בדיוק מיום רכישתם.. בקרוב אצלך
 

ronenfox

New member
תתחדש מותק

בדיוק היום פגשתי מישהו בחנות אופניים והתחלנו לדבר, אני מספר לו שעברתי לאופני כביש ב 1990 והיו לי MBK בלי בולמים בכלל ששירתו אותי מעל 10 שנים ונסעו פשוט בכל מקום.... והוא שואל אותי: אתה מכיר את יער חורשים ? לא נראה לי שניתן לרכב שם בלי בולמים בכלל ? חברים יקרים, הכל טכניקה וראש, זה הכל. מעבר לכך קיימים הפינוק והפוזה.
 
למעלה