סולו36

New member
../images/Emo13.gif

מורה נכנסת לכיתה ואומרת לתלמידיה שהיום הולכים ללמוד על תרופות ושואלת את הילדים איזה תרופות הם מכירים. תלמיד ראשון: אני מכיר אקמול. המורה: למה הוא טוב? תלמיד ראשון: לחום, כאבי ראש, כאבים בכלל. המורה: כל הכבוד!!!! תלמיד שני: אני מכיר סירופ לשיעול. המורה: למה הוא טוב? תלמיד שני: לכאבי גרון, שיעול. המורה: כל הכבוד!!! עוד מישהו???? תלמיד שלישי: מרימים את היד בהתלהבות: אני מכיר ויאגרה. המורה (מופתעת והמומה): מאיפה אתה מכיר ויאגרה???? ולמה מה זה טוב???? תלמיד שלישי: מאמא שלי!!!! וזה טוב לשלשול המורה: איך??? תלמיד שלישי: כל לילה אני שומע אותה אומרת לאבא שלי: "קח ויאגרה אולי החרא הזה יתחזק". יוסי החליט לקנות לאשתו מתנת יום הולדת. לאחר חיפוש ממושך, הגיע לחנות ללבני נשים וביקש מהמוכרת משהו סקסי. לקח יוסי את המתנה הארוזה ורץ הביתה. כשהגיע, מצא את אשתו במטבח. נתן לה את המתנה ובקש ממנה לעלות לחדר השינה למדוד אותה. עשתה האשה כדבריו, עלתה לחדר ופתחה את המתנה. היא הסתכלה וראתה כתונת לילה סקסית להפליא ושקופה לחלוטין - ממש לא משאירה מקום לדימיון. חשבה לרגע והחליטה להפתיע את בעלה - בגדול... הניחה את הכתונת על המיטה, פשטה את כל בגדיה וירדה למטה ערומה לגמרי הרי גם ככה הכתונת לא מסתירה כלום! במסדרון היא נעמדה וקראה: יוסי! בוא לראות! יוסי יוצא למסדרון, מתבונן היטב ואומר: לעזאזל איתם! עם המחיר שזה עלה, יכלו לפחות לגהץ את זה! המשך יום נעים
 

אריק 34

New member
ועוד............

אם במורים עסקינן.... בראשון באפריל, בבית ספר אחד, באים מספר ילדים למורה שלהם, צוחקים ואומרים לו, "תלינו את המנהל במחסן, חה... חה... חה..." המורה המבוהל לא מאמין למשמע אוזניו רץ מיד למחסן, אבל כשהוא מגיע לשם הוא נוכח לגלות שהמנהל לא שם. הוא חוזר עצבני לילדים ושואל אותם, "למה אמרתם כזה דבר נורא?" "אחד באפריל... אחד באפריל...", צוחקים עליו התלמידים. המורה נרגע ואף מחייך לרגע. ואז התלמידים מוסיפים, "עבדנו עלייך, תלינו אותו בחדר המורים..." ואם בסקס.... שתי בלונדיניות יושבות בקולנוע, ואחת מהן כל הזמן מתנועעת על הכיסא באי נוחות. שואלת אותה החברה שלה: "למה את כל הזמן זזה?" עונה לה הבלונדינית: "כי הבחור שיושב לידי מאונן!" משיבה לה חברתה: "אז תתעלמי ממנו." אז הבלונדינית אומרת לה: "אני לא יכולה, הוא משתמש ביד שלי..." וסתם כזה בשביל החיוך אשה אחת מתכוננת לבילוי עם המאהב בביתה. היא מפשיטה אותו, מכניסה אותו למיטה, אך לפתע היא שומעת את מכוניתו של בעלה מתקרבת לבית. "מהר", מאיצה בו במאהב, "אתה חייב לקפוץ מהחלון." "אני לא יכול, מותק", ענה לה המאהב העירום, "יורד גשם בחוץ." "אתה מוכרח", היא מתחננת, "אם בעלי יתפוס אותנו הוא יהרוג את שנינו!" המאהב קפץ החוצה עירום ונפל ישר לתוך שורה של רצי מרתון שחלפה במקום. כדי שהבעל של המאהבת לא ישים אליו לב הוא התחיל לרוץ לצידם של רצי המרתון. תוך כדי הריצה שאל שאחד מהם, "תמיד אתה רץ בעירום?" "כן", ענה המאהב מחוסר ברירה, "אני אוהב לחוש את הרוח על עורי החשוף." "ותמיד אתה רץ עם הבגדים על הזרוע?", הציק הרץ שלצידו. "כן, ככה אני יכול להתלבש בקו הסיום, להיכנס לאוטו ולנסוע הביתה." "ותמיד אתה רץ עם קונדום על הזין?", הקשה הרץ. "לא", ענה המאהב, "רק כשיורד גשם..." ובשבילכן הנשים.... שאלה: "למה גברים נותנים שם לאבר המין שלהם?" תשובה: "כי הם לא אוהבים את הרעיון שזר מבצע בשבילם 99% מההחלטות..."
 

אריק 34

New member
שחכתי.........

ילד אחד מתלווה לאבא שלו והם הולכים יחד לעשות קניות. בחנות הילד נעצר ליד המדף של הקונדומים ושואל את האב, "אבא, למה יש כל כך הרבה חבילות שונות של קונדומים?" "אתה מבין", מתחיל האב להסביר, "החבילה של השלוש זה כשאתה בתיכון. שתיים לשישי בלילה ועוד אחד ללילה שלמחרת!" הילד שואל, "ומה עם החבילה של השש?" "זה כשאתה בקולג´", מסביר האב, "שני קונדומים לשישי בלילה, עוד שני קונדומים לשבת בלילה ועוד שניים ליום ראשון בבוקר!" ואז שואל הבן, "ומה עם החבילה של ה - 12 קונדומים?" "אהההה", אומר האב, "זה כשאתה נשוי. אחד בינואר, אחד בפברואר, אחד במרץ..."
 

deena

New member
תמיד אבל תמיד

רציתי לדעת למה נותנים לזה שם. אךךךךךךךךךךך תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

dganit31

New member
לא מיתאפקת....חיבת לשאול..

ואך קוראים ..ל"מה שמו " שלךךךךךך זהו ברחתי...
 

סולו36

New member
מת? פעמיים?

למה, מה לדעתך הייתי עושה עם זה? כפי שאמרה בדיחה שהבאתי לפני כמה ימים, אלוהים נתן לאדם זיין כדי להתרבות ולהנות ומח כדי לחשוב. למרבה הצער הוא לא נתן לו מספיק דם כדי לתפעל את שניהם בו זמנית... אני בהחלט מסתפק במה שיש.
 

dganit31

New member
נו טוב..אתה חיי ומסופק..!

וזה מה שהכי חשוב.. ולא כדאי לך לשאול את דעתי בנושאים אלה..
 

מלי62

New member
../images/Emo6.gif

אהבתי את החלק האחרון הוא הכי נכון ואמיתי
 
למעלה