חמישי בערב, לקראת הסופ"ש, הגיע הזמן לחייך../images/Emo13.gif

שרשור לכאן את החיוכים נטולי הגלוטן שחייכתם השבוע
רגעים גדולים וקטנים בהקשר הצליאקי אשר העלו חיך על פניכם השבוע
סוף שבוע מקסים, אמא של הבנים
 
חייכתי כשפגשתי את "ארגמנית" באוניברסיטה../images/Emo13.gif

איזה כיף היה לפגוש ככה במקרה, בת משפחה (ממשפחת הצלאיק), את "ארגמנית" היקרה
אם בקושי יוצא להפגש כאן על גבי דפי הפורום, לפחות מבין דפי הספריה
 

ארגמנית

New member
גם אני חייכתי!

לא רק מפאת הפגישה המשמחת
ליד הספרייה, אלא גם כשדיברנו על אפשרויות לעבודות אקדמיות הקשורות בצליאק בתחום החינוך ודומיו. קלטתי כמה פוטנציאל יש כאן, ושאת - אם הבנים היקרה - עומדת להוסיף לעולם ידע חיוני שאפחד לא חשב עד היום שהוא חשוב, והוא חשוב! בהצלחה. אנחנו כאן לענות על שאלונים וריאיונות (כמותני או איכותני?) כאוות נפשך...
 

d a p h n a

New member
חייכתי כשלפני שעה...

סוף סוף הגיע לביתנו הפריזר שהזמנו. לא עוד התלבטויות בסופר האם לקנות עוד לחם נ"ג או לא, כי אנחנו לא בטוחים אם יש מקום בפריזר. עכשיו יהיה מקום.
 

טליאמתי

New member
תתחדשו דפנה:)

גם אני קבלתי השבוע את המקפיא החדש. 6 מגירות והוא כבר מלא!
 

Tami661

New member
אני עכשיו מחייכת בפאניקה...

קיבלתי מבראל 5 מוצרים להתנסות ודיווח, אחד מהם, אותו בחרתי לנסות עוד הערב (כדי שמשתתפי הסדנא מחר יחוו דעה) זה התערובת ללחם. אז הכנתי את התערובת בדיוק לפי ההוראות הפשוטות של בראל (קודם להכיר את המוצר ואח"כ אשתולל איתו) וחצי תערובת שמתי בתבנית אחת ולחצי השני הוספתי קצת בצל ועגבניות מיובשים וגם כפית של זרעי צ'יה (אני אספר לכם בהמשך מה זה)... אני בבהלה... תיכף הלחם פורץ מהתנור ומתחיל לרדוף אחריי
אמאאאאאאאא איזה ריח ואיזה גובה - זה לא אמיתי הדבר הזה!!! אבל אני מחייכת... מעניין איך הוא ישאר עד מחר (כי הבנתי שזה העוד יותר מיוחד שבו... כושר העמידות שלו בלי מקרר ובלי הקפאה מספר ימים) אני מחייכת ולא פוחדת מהלחם (כי הבן שלי בבית ויש לו נשק
) לילה קסום ודיווחים... מחר
 

קרטמן1

New member
חייכתי עד השמים כש...

באחד הימים שיחקתי עם הבן שלי והכנו ארוחה ל"חברים" לפיל למיקי מאוס לאריק ובנץ לאודי ולסוס כל אחד קיבל צלחת סכום ואוכל ולפי דברי הצליאקי אוכל בלי גלוטן וחברים הוא עוד כמה חודשים בן שלש.
שמחה גאווה וסיפוק גדול. שבת שלום לכולם
 

galiatomer

New member
חייכתי למסך המחשב

כשבבוקר קיבלתי הודעה מ ebay, שזכיתי במכרז על מיקסר Kitchenaid. זהו, עכשיו אין תירוצים, מתחילים לאפות...
 

ADEELI

New member
החיוך שלי

עדי מוזמנת מחר ליום הולדת של ילד מהגן שלה. התקשרתי לברר מה הכיבוד. התשובה של האבא: "השתדלנו לקנות רק חטיפים של עלית, כדי שגם עדי תוכל לאכול עם כולם" התאפקתי לא להתפוצץ מצחוק (את האופציה של להתפוצץ מעצבים העברתי מהר למצב של Delete) ורק חייכתי בנימוס.......מה לעשות? אותי זה מצחיק!!!
 

galiatomer

New member
הם לא הקשיבו בשיעור../images/Emo6.gif

רק לצחוק עדילי, בשביל הבריאות שלנו.
 

נצר1

New member
איזה כיף לך שאת כבר יכולה לצחוק על זה!!

בדיוק מסוג ההתמודדויות שאני חוששת מהן, ובעלי פשוט לא חושב עליהן. נראה לי שבפעמים הראשונות שזה יקרה עם עדי הקטנה שלי אני אתפרק מזה... כמה זמן לוקח עד שזה נהיה מצחיק?
 
נראה לי שזה תלוי בבנאדם

אותי למשל זה עדיין לא מצחיק ולא נראה לי שיצחיק אותי אי פעם, אבל אפשר ללמוד מהדברים האלו ולזכור להדגיש יותר להבא או ש...פשוט לא לסמוך על אנשים מסוימים.
 
בדיוק בשביל זה פתחתי בשרשור השבועי של חיוכים

אם שוכחים שאפשר לחייך ואפילו לצחוק עם הצליאק
, אפשר תמיד להכנס לשרשור השבועי ולהזכר
 

ADEELI

New member
לנצר1

צחקתי על החטיפים של עלית כי הסברתי לאמא בדיוק מה מותר ומה אסור. כבר בשיחה הבנתי שהיא קצת אסטרונאוטית, כשבעלה אמר מה הם קנו, קיבלתי אישור לזה שהיא אסטרונאוטית ומהתגובה של בעלה הבנתי שהוא לא מופתע מזה שאשתו המבולבלת... ולעניינינו, אובחנו בדיוק לפני שלוש שנים. במשך תקופה ארוכה ניסיתי ודאגתי לארגן לעדי סביבה זהה לזו של החברים שלה, ללא גלוטן כמובן. ההתארגנות לפני כל ארוע/מסיבה הייתה ארוכה ומסובכת. דאגתי להביא לה את כל הממתקים/כיבוד/אוכל/חטיפים בדיוק בדיוק כמו של כולם. מעבר לזה שהייתי נסחבת עם חצי בית והייתי מגיעה לארועים עייפה ומותשת, בכל ארוע, קרו בדרך כלל שני דברים: הייתי חוזרת עם רוב הדברים הביתה. תמיד, אבל תמיד תמיד היו הפתעות בלתי צפויות שהיו מכעיסות, מעצבנות, צובטות בלב ומוציאות לי את הרוח מהמפרצים. יכלתי להמשיך בדרך הזו, שנראית לי כמו נסיעה של "פול גז בניוטראל" או לנקוט בדרך קצת שונה. אני עדיין שואלת, מבררת, מתעדכנת לגבי כל ארוע, אבל בגדול סומכת על עצמי. לימדתי את עצמי לא לצפות ולא לכעוס על אחרים. אני מזכירה לעדי שהולכים לארוע "עם גלוטן", שאני יודעת בגדול מה יהיה שם, אבל שייתכן שיהיו גם דברים אחרים. אני שואלת את עדי מה היא רוצה שאני אקח לה. אני לא לוקחת את כל החטיפים אלא חטיף שניים שהיא בוחרת. בשקית יש קצת ממתקים: טופי, כמה מטבעות שוקולד, חטיף כמו מקופלת וסוכריה שתיים של גומי כמובן שגם פרוסת עוגה. פעם שכחתי לקחת עוגה והאינסטינקט הראשון היה לחזור הביתה. במחשבה שנייה שאלתי את עדי, אם היא רוצה לחזור הביתה או להמשיך למסיבה ולאכול את העוגה אח"כ בבית? תנחשי באיזה אופציה היא בחרה? כן, באופציה השנייה. יש ימים שאני מאוד חזקה וצוחקת כמו במקרה הזה ויש ימים שהלב נצבט. השבוע הייתי בכנס וכל הכיבוד היה על טהרת הגלוטן (פוקצ'ות, בורקסים..) והדבר הראשון שעלה לי בראש זה שבעוד כמה שנים, עדי תשתתף בכל מיני כנסים/ימי עיון/השתלמויות וזה מה שיגישו לה.... מיותר לציין שלא נגעתי בכלום. הרגשתי שאני נחנקת רק מהמחשבה לגעת באוכל. כל ארוע מכניס אותי להיכון, ומבחינה רגשית אני הופכת לדרוכה. אבל יש גם היגיון שנכנס לתמונה ומאזן את המצב. אני חושבת שבגדול הרעיון הוא כמו כל דבר בחיים למצוא את שביל הזהב בין להתפרק או להיות אדישה, בין להשתגע ובין להיות חסרת התחשבות, בין הצרכים שלי לצרכים שלה. ושוב כדי לא לטעות לגביי, כמו הרבה דברים בחיים בתיאוריה אני יותר טובה מאשר במעשה. מחזיקה לך ולעדי אצבעות. יהיו רגעי משבר והתפרקות ויהיו גם הצלחות, ניצחונות. אנחנו כאן לשמוע לתמוך ולייעץ בכל החוויות.
 

ארגמנית

New member
זה לוקח שנה

בדוק! במקרה שלך - ידע קודם מהבית - ייקח חצי. חצי שנה ואת מתה מצחוק - על הכול! מבטיחה לך. נדבר בעוד חצי שנה... חיבוקים בינתיים מעוד אחת שמבינה. אני בהיסטריה מהיום שבו אצטרך לבדוק את הבן הקטן שלי. הוא בן 3. בינתיים לא כואבת לו הבטם והוא גדול מידות, אז לא עשינו לו בדיקת דם. כל הזמן אני מתבוננת איך הוא נראה ביחס לאחרים, כדי לראות אם הוא כבר נעשה פיצ'קל'ה, כמו אחותו הצליאקית... בקיצור - מקרה צליאק אחד בבית לא הופך את המחלה לאהובה ומתקבלת בברכה. אבל תזכרי - חצי שנה מהיום הכול ייראה אחרת!
 
למעלה