שבוע טוב לכולם

אתיקולה

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gifשבוע טוב לכולם

מה שלומכם? איך עבר החג שהיה לכולכם גמר חתימה טובה
 

יוכי68

New member
אתיקולה, מה שלומך? מזל טוב! אצלנו עבר החג

מצוין, מחכה לסוכות
גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך.
 

מאיוש י

New member
אתיקולה,מה שלומך?

איך ההתאוששות מניתוח חמישי? כשאני חושבת על עוד ילד
רק המחשבה על עוד ניתוח מצמררת אותי
 

אתיקולה

New member
ברוך ה כבר עבר 3שבועות עדין קצת כאבים אבל

משתדלים לנוח עדין לא חזרתי לעבודות הבית ולבישולים אבל מקוה אחרי החגים בנתים בעלי עושה קצת ויש לי עזרה מארגון שעוזר ליולדת שנקרא ,,שפרה ופועה ברוך ה התינוק מתוק שווה את כל הכאבים בעולם
 
למעלה