שבוע טוב לכולם מה שלומכם? איך עבר החג שהיה לכולכם גמר חתימה טובה
א אתיקולה New member 12/9/10 #1 ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gifשבוע טוב לכולם מה שלומכם? איך עבר החג שהיה לכולכם גמר חתימה טובה
../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gifשבוע טוב לכולם מה שלומכם? איך עבר החג שהיה לכולכם גמר חתימה טובה
י יוכי68 New member 13/9/10 #2 אתיקולה, מה שלומך? מזל טוב! אצלנו עבר החג מצוין, מחכה לסוכות גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך.
מ מאיוש י New member 13/9/10 #3 אתיקולה,מה שלומך? איך ההתאוששות מניתוח חמישי? כשאני חושבת על עוד ילד רק המחשבה על עוד ניתוח מצמררת אותי
אתיקולה,מה שלומך? איך ההתאוששות מניתוח חמישי? כשאני חושבת על עוד ילד רק המחשבה על עוד ניתוח מצמררת אותי
א אתיקולה New member 13/9/10 #4 ברוך ה כבר עבר 3שבועות עדין קצת כאבים אבל משתדלים לנוח עדין לא חזרתי לעבודות הבית ולבישולים אבל מקוה אחרי החגים בנתים בעלי עושה קצת ויש לי עזרה מארגון שעוזר ליולדת שנקרא ,,שפרה ופועה ברוך ה התינוק מתוק שווה את כל הכאבים בעולם
ברוך ה כבר עבר 3שבועות עדין קצת כאבים אבל משתדלים לנוח עדין לא חזרתי לעבודות הבית ולבישולים אבל מקוה אחרי החגים בנתים בעלי עושה קצת ויש לי עזרה מארגון שעוזר ליולדת שנקרא ,,שפרה ופועה ברוך ה התינוק מתוק שווה את כל הכאבים בעולם