שלום לכולם

מס' 36-מי סופר?חח. אתה חמוד אתה

2000 ש"ח !!! יש או אין? העולם כמו כל דבר בצה"ל מתחלק ל3 חלקים: אלה שחייבים לי אלה שבסדר איתי ולא חכמים. יש כאלה שמוכלים ביותר מקבוצה אחת. אין עוד אפשרויות.
 

WhiteKnight 1

New member
על דבר כה פעוט 2000 ש"ח ???

מה אתה גזלן או מה במילא זה אצלך צרוב בציפ
 
אני בטוח אתחרט

על שאני עונה לך, אבל: 1. חובות צריך לשלם. 2. הפה שלך מזכיר לי עוד דובר אמת מכאן - לפחות כלפי תשמור עליו בבקשה. תודה.
 
אילנית

עשי טובה, אל תגלי. בכלל כל מי שמעוניין/מעוניינת מוזמן להוכיח את בקיאותו בחומר שנרכש בפרטי. אין כמו מייק ג'אגר מחר המניות שלנו עולות לחלל וזה כבר ימשוך את השוק (כל אחת בשווי של סניף של בנק הפועלים מכסימום - אופססס (הזכויות למקסים, אני קרוע מצחוק מהיום הזה, כל המסך בדיחות - כל פנס אננס)
 
../images/Emo13.gif איזה אובדן עשתונו?!..../images/Emo13.gif

אביגדור קפלן: "לא נסכים יותר להעברת סכסוכים לבוררויות". איזה פחד חיל ורעדה. בחייאת בוזגלו, אין לכם איום קצת יותר מצחיק? וזה עוד לא הכל... נראה לי הם חושבים ממש כמו חושם או קורדי מאן או ווט אוור ווט דה הל: שבכותרות יעשו להם הון. לא למדו! בטח הם שועלי פורומים ו תיקים. יש עובדות והעלם ממשיך להילחם כדי להפוך את הטימטום שלהם לחלוט. אני בוש וניכלם בחברים שלי שנפלו בפני יותר טוב מהם. הפסידו (אבל הם בלונדינית...) ועוד מערכה מאסף וגמרנו. ואגב פקסים - ה"ז יבטלו" לא היה שיך לזה אלא לזו ובסוף ביטלו - לא נורא.
 
עוד כותרת מגלובס: "..15 גאונים...."

"יש לנו חברה מקצוענית עם 15 גאונים שלא יכולים להציג חמישית מרווחיו ש של ארוך" נווווו? וזה מה זה אומר? פשוט אובדן עשתונות מוחלט - דוביד, תחסום אותם, תעשה להם טובה.
 
לילה טוב../images/Emo13.gif

כל יום מצחיק. היום היה מצחיק במיוחד. ואם לא הייתי חושש לבריאותי מרוב צחוק הייתי ממשיך לקרוא כי הולך ונהיה יותר מעניין - במיוחד הרצינות התהומית של הגאונות. אגב, אני לא עושה צחוק! אתם עושים צחוק. אני רק נקרע! אולי כבר "זה שלום" ?
 

ilanc7

New member
אם לא היית צודק

הייתי צוחק. איך כתב פעם מישהו/י- אתה צדיק אבל אין מי שיצדיק..... (נחכה ליום שאחרי ?)
 
למעלה