../images/Emo13.gif צריך עזרה בבאג מי 3.6 .........
שמתי לב שבבאג מי 3.6 כשיש לי כמה הודעות שאמורות לצלצל כשיגיע זמנן אם הראשונה צלצלה ולא נגעתי בפאלם כי לא היה לידי או כי לא שמעתי אותו הוא לא מצלצל בהודעות הבאות ואני מפספס אותם!!! ורק כשבסוף אני רואה במסך שהייתה לי הודעה(הראשונה) ואני עושה לה OK אז מצלצלות בבת אחת כל שאר ההודעות שהיו בין הראשונה לבין הזמן שאני מאשר מה עושים? זה נראה לי באג רציני, או שיש אופציה לבטל זאת? יש מישהו שמשתמש בגרסה 3.6 ואצלו זה עובד בסדר? תודה מראש על העזרה
שמתי לב שבבאג מי 3.6 כשיש לי כמה הודעות שאמורות לצלצל כשיגיע זמנן אם הראשונה צלצלה ולא נגעתי בפאלם כי לא היה לידי או כי לא שמעתי אותו הוא לא מצלצל בהודעות הבאות ואני מפספס אותם!!! ורק כשבסוף אני רואה במסך שהייתה לי הודעה(הראשונה) ואני עושה לה OK אז מצלצלות בבת אחת כל שאר ההודעות שהיו בין הראשונה לבין הזמן שאני מאשר מה עושים? זה נראה לי באג רציני, או שיש אופציה לבטל זאת? יש מישהו שמשתמש בגרסה 3.6 ואצלו זה עובד בסדר? תודה מראש על העזרה