the lovely sarina
New member
../images/Emo13.gif פתחתי הודעה חדשה כדי שלא תלך לאיבוד
כמובן שאשתף אתכם בחוויותיי אני הולכת עם חברתי לאחר שכנועים קשים. היא לא כל כך רצתה ללכת בהתחלה כי היא הייתה מעריצה גדולה של מייק (היא צרפתיה), אפילו הייתה בכמה הופעות שלו וזכתה לראותו מקרוב במועדון המעריצים. אני מקנאה בה שהיא ראתה אותו במציאות ואילו אני הסתפקתי בגזרי עיתון. אם אתם רוצים אני יכולה לשאול אותה על התקופה ההיא ולכתוב לכם כאן. בכל מקרה, כשמייק הלך לעולמו היא נכנסה למשבר גדול וכעסה עליו מאוד על מה שעשה. שנים לאחר מכן היא לא רצתה לשמוע את שמו בכלל שלא לדבר על המוזיקה שלו. בתקופה האחרונה כשהתחילו לדבר על ההצגה (בתקשורת בצרפת ממש מתרגשים ומפרגנים וזה גם טוב שנזכרים שמייק היה ישראלי וכמה שהוא תרם לתרבות הצרפתית) היא פרצה בבכי היה לה מאוד מאוד קשה והיא סיפרה לי את הסיפור שלה ואני אמרתי לה שלדעתי כדאי לה ללכת להצגה אולי היא תסלח אולי היא תתגבר על מה שקרה, זה כמו לסגור מעגל של פעם. אני חייבת לשאול אותה על מייק ואיך הוא היה ביומיום כשהוא לא היה על הבמה.
כמובן שאשתף אתכם בחוויותיי אני הולכת עם חברתי לאחר שכנועים קשים. היא לא כל כך רצתה ללכת בהתחלה כי היא הייתה מעריצה גדולה של מייק (היא צרפתיה), אפילו הייתה בכמה הופעות שלו וזכתה לראותו מקרוב במועדון המעריצים. אני מקנאה בה שהיא ראתה אותו במציאות ואילו אני הסתפקתי בגזרי עיתון. אם אתם רוצים אני יכולה לשאול אותה על התקופה ההיא ולכתוב לכם כאן. בכל מקרה, כשמייק הלך לעולמו היא נכנסה למשבר גדול וכעסה עליו מאוד על מה שעשה. שנים לאחר מכן היא לא רצתה לשמוע את שמו בכלל שלא לדבר על המוזיקה שלו. בתקופה האחרונה כשהתחילו לדבר על ההצגה (בתקשורת בצרפת ממש מתרגשים ומפרגנים וזה גם טוב שנזכרים שמייק היה ישראלי וכמה שהוא תרם לתרבות הצרפתית) היא פרצה בבכי היה לה מאוד מאוד קשה והיא סיפרה לי את הסיפור שלה ואני אמרתי לה שלדעתי כדאי לה ללכת להצגה אולי היא תסלח אולי היא תתגבר על מה שקרה, זה כמו לסגור מעגל של פעם. אני חייבת לשאול אותה על מייק ואיך הוא היה ביומיום כשהוא לא היה על הבמה.