פרידה הבחירה שלי העונה.....

../images/Emo13.gif פרידה הבחירה שלי העונה.....

אישה עם חוכמת חיים ואינטלגנציה ריגשית מדהימה על כל מה שעברה ומה שהיא. מתבקש להשאיר אותה בבית כמה שיותר........ ולא אין לי נטיות כל שהן
 

feast on scraps

New member
פרידה בינתיים הפייבוריטית שלי

עוקפת בסיבוב את נופר הקריזיונרית, ג'קי העילג וחבורת הסיליקון המפורקת
 

feast on scraps

New member
הכל בהומור ובהקצנה ...

הוא ילד טוב אבל אין בו מעבר לזה . מצטער . הוא נכנס על תקן האלירז החדש , רק שאלירז לוקח אותו בכל פרמטר לדעתי .
 

bibaso

New member
מי חושב שהוא על תקן אלירז ?

קיימים כמה בודדים כאלה - אפשר להתעלם מהם. אין שום קשר. הוא ילד טוב - לא ראיתי בו שום רוע, הוא "גנוב" בצורה משעשעת וזהו. גם תמים, מי שאוהב אותו - אוהב אותו בגלל זה. אישית אני לא חושב שזה מספיק כדי לזכות
 
באופן עקרוני מסכימה איתך ../images/Emo13.gif

מקווה שהדמויות יתפתחו כי אחרת הזוכה יהיה ברירת מחדל ולא בחירה רצונית וחבל!! בנושא אחר, צריך לקחת את הדיונים יותר בהומור כי יש כאן כמה ניקים שבמקום להתייחס לתוכן ההודעה הופכים את הדיון למסע רוע ושינאה של הכותבים וכן, הכוונה היא בעיקר כרגע לילד בשם תומר שאני מנסה להתעלם ולא להגיב לו. ביבסו - ההודעות שלך לעניין אז בואו נהיה יותר בסבבה, סבבה?
 

bibaso

New member
אין בעייה, אמרת שזה לא אובססיבי ואני מקבל../images/Emo140.gif

(אני בטראומה מסויימת מהפורום בעונה הקודמת בקשר לגואל) נראה לי שהעונה ליאם תהיה במוקד הפורום אני רואה בה יותר "בעיות" מאשר "רוע" ומאוד רוצה שתשאר כדי לראות אותה בשעת מבחן - לאן היא תיקח את הקינאה, או אם תהיה נאמנה לחברים ואם בכלל תיצור חברויות אמת - כל זה לוקח זמן.
 

ארדואן

New member
אינטליגנציה ריגשית?? לפרידה??? ../images/Emo4.gif

אללה יוסטורררררר לזלזל בכל הסובבים אותך, ולא רק יורם, שנפגעים ומזדעזעים מהכנסת ספר התנ"ך לשירותים?? זו נקראת אינטליגנציה רגשית? היא בכלל יודעת מה זו אינטליגנציה ריגשית? את עצמך יודעת מה זה ....? אגב, בשביל פרידה ספר התנ"ך הוא ספר היסטוריה לכל דבר. מעניין אם נתנה דעתה לראשי התיבות של המילה תנ"ך, המרכיבה את המלים הבאות: תורה, נביאים, כתובים אז מה שייכת היסטוריה לכאן?
 

jaycom

New member
אגב סתם משהו ששמתי לב אליו

איך אחד שמכנה את עצמו ארדואן יכול לדבר על אינטילגנציה רגשית
 
התחברתי אל פרידה ביום הראשון, וגם עכשיו

אני חושבת, שהיא מוסיפה שם מאוד, אבל חייבת לציין, שבימים האחרונים, מתחילה לצאת ממנה כוחניות אלימה ומאיימת, ומי שלא מסכים איתה, יש לה נטייה להפעיל עליו כוח מאוד בעייתי. (גם אם במבטים מאיימים). אתמול היה קטע עם נופר (היחידה, אגב, שחשבתי שתוכל לפרידה), אבל גם נופר התקפלה מולה. אולי רק לי זה היה נראה כך, אבל היה שם קטע מאוד כוחני. ואמנם פאסיבי, אבל ממש מאיים. אז היא מותק, אבל כדאי מאוד להיות בצד שלה, אחרת, היא מסוכנת.
 

איילתח

New member
אז היא כנראה באמת מזכירה את פותנה בכל

זה מזכיר לי את הקטע של פותנה ואלין
 
למעלה