מועדים לשמחה - פותחת עם חיוך:

מלכה 5

New member
../images/Emo13.gifמועדים לשמחה - פותחת עם חיוך:

אל תתווכח עם אישה אינטליגנטית ! היא תמיד צודקת... בוקר אחד חוזר הבעל מעוד יום של דייג ומחליט לחטוף תנומה. אשתו המשועממת מחליטה לקחת את הסירה ולשוט באגם למרות שלא הכירה אותו . היא שטה קצת, ואז- הניחה עוגן והחלה לקרוא בספרה. זמן קצר אחרי כן מגיע שוטר משמר החופים ועוצר לידה. " בוקר טוב גבירתי, מה את עושה?" "קוראת ספר" היא נאנחה ("זה לא ברור?" חשבה לעצמה) "את באזור האסור לדייג" הוא הודיע לה . "אני מצטערת שוטר, אבל אני לא דגה, אני קוראת ספר" "כן אבל מבחינתי את יכולה להתחיל לדוג בכל רגע, יש לך את כל הציוד...אצטרך לקחת אותך לתחנה ולמלא טופס תלונה" "כן אבל אם תעשה זאת אצטרך להגיש נגדך תלונה על הטרדה מינית" משיבה האישה. "אבל אני אפילו לא נגעתי בך!!" אמר השוטר... "כן זה נכון, אבל יש לך את כל הציוד, ומבחינתי אתה יכול להתחיל כל רגע" " שיהיה לך יום טוב גברתי" אמר השוטר והלך. מסקנה: לעולם אל תתווכח עם אישה שקוראת !!! סביר להניח שהיא גם שחושבת ...!
 

maxima

New member
בוקר טוב...חגים ומועדים לששון....מלכה

נהדר לפתוח את הבוקר עם חיוך יום נהדר לכולם
 
../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, אוסיף ../images/Emo13.gif הרי

טוב להרבות בחיוכים: יום אחד מגיע מפקח של בית משוגעים לביקורת. הוא שואל את האחראי איך הם יודעים שהם לא מכניסים אנשים נורמלים. אומר לו האחראי: "אנחנו מציגים בפניהם אמבטיה מלאה מים, נותנים להם כף ודלי ואמרים להם לרוקן את המים". אומר לו המפקח: "הבנתי, המשוגע יוציא את המים עם הכף והנורמלי יוציא את המים עם הדלי". האחראי צוחק ואומר: "לא, הנורמלי יוציא פשוט את הפקק, אתה רוצה חדר עם נוף או בלי נוף?"
 

אנימו

New member
ידיעה ב-YNET שעושה לי את החג:

נקווה לטוב. מפרישה סכום בכל חודש עד למופע.....
 
אנימו, הלוואי ואוכל ללכת לשמוע אותו. מעניין

מה יהיה מחיר הכרטיסים, ואם בכלל אפשר יהיה להשיג משהו.
 

maxima

New member
אנימו...ראיתי אותו הערב בטלויזיה

הואו נראה כל כך זקן את חושבת שיש לו כוח לשיר??
 

אנימו

New member
מקסימה- הוא באמת כבר לא צעיר.

אני מקווה שיש לו ביקורת עצמית מספקת כדי לדעת אם הוא יכול או לא יכול לשיר. ובהחלט עלול גם לאכזב את קהל המעריצים שהרי לא לעולם חוסן . נקווה לטוב.
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב ומועדים לשמחה...

אני אוהבת את חול המועד פסח... המטבח נשאר מסודר...חבל לבלגן אותו כשהוא כל כך נקי. גם לא כל כך צריך לבשל כי יש left over... ואנחנו לבד... אולי אעשה כרמזלי... יודעים מה זה? כל אחד קורא לזה בשם אחר. מרסקים תפוחי אדמה בפומפיה מוסיפים ביצים פלפל שחור ומלח וקמח מצה מטגנים בשמן לא עמוק בעזרת כף מכניסים לשמן ומשטחים ככל האפשר.
 

מנורה

New member
בוקר טוב מועדים לשמחה../images/Emo39.gif

אוהבת את השקט מסביב ציוץ הצפורים והפריחה הרגשת חג יום נעים
 

mati40

New member
התמונה יפה ומעשירה את הלב

יום טוב ומועדים לשמחה ושיהיה לכולנווו סוף שבוע עם שלווה והנאה אהוב ויאהבו אותךךךךךךך
 

י מ י ת 2

New member
חול המועד -= חופש אמיתי

בזה הרגע סגרתי את התנור ואת הגז עד... המקרר מפוצץ מי שרוצה מוזמן. כמו שנאמר כל דיכפין ייתא ויכול - כלומר אם יש רעב - הוא מוזמן. המשך חג שמח.
 

ediana

New member
../images/Emo55.gifאני עושה כרמזליך מתוק

מכינים עיסה מקמח מצה, ביצים, סוכר וקצת מים. מטגנים בשמן עמוק. מוציאים בכף מחוררת לספיגת השמן. מדללים בסיר דבש ומים עד שנהיה כמו סירופ, מכניסים את הכרמזליך ומבשלים כמה דקות. מגישים קר. אם לא רוצים בסירופ אפשר פשוט לפזר קצת אבקת סוכר למעלה.
 
חג שמח לכולם !! לפי המרשמים שלכן

אני עוד אשמין פה!!! אני משתדלת לא מטגנת בכלל !! הילדים הגיעו למחרת לצהריים, כי נשאר הרבה אוכל טוב. למרות זאת עוד נשאר לי אוכל עד שבת ! קבלתי מתנה מהילדים שלי DVD , עם תוספת של סרט "הנער החידות מבומביי" . אצלינו בספריה ניתן להשאיל סרטים מכמו שמשאילים ספרים במחיר מאוד מוזל, ביום ראשון אהיה שם. שמעתי שמוכרים דיסקים עם סרטים ב-10 שקלים.
 

ediana

New member
../images/Emo31.gifמסוגלת לראות אוכל ../images/Emo48.gif../images/Emo162.gif../images/Emo155.gif

 

יוליקה

Member
מנהל
לאה, אמא שלי מאד אוהבת קולנע

יש לה מנוי בבלוקבסטר. היום הסרטים הכי חדשים מגיעים מהר מאד לבלוקבסטר ויש להם תרגום להונגרית. הבלוקבסטר נמצא בדיוק מעבר לכביש מול ביתה. כמו כן היא מחליפה ספרים בספריה. שגם הם החדשים ביותר זוכים לתרגום להונגרית - אמא מאד מעודכנת up to day בכל נושא תרבותי שקיים - לכן הילדים שלי ושל אחי מאד אוהבים לבקר אותה עם חבריהם כי יש לה שפה משותפת איתם בנושאים רבים של ספרות, מוסיקה, סרטים. למשל היא ראתה את כל 6 או 7 החלקים של הסדרה 24 - אני לא מסוגלת לראות מתח והיא כן.
 

י מ י ת 2

New member
יוליקה, מרימה כוס לחיי אמא שלך

גם אני לא יכולה לראות את 24. יותר מדי מתח בשבילי. חג שמח עם כל המאכלים שמרו על הבריאות.
 

deebeebee

New member
לא יכולה לראות אלימות

ובפרומואים של 24 מוצגת הרבה אלימות. מתח לא מפריע לי, אלימות ומראות של דם וכדומה- לא רוצה לראות.
 
למעלה