בוקר טוב, שאלה קטנה

InfernalMajesty

New member
../images/Emo13.gifבוקר טוב, שאלה קטנה

היי, דיפדפתי לי פה בפורום, ואני לא בטוחה שהשאלה שלי תתאים אבל בכל מקרה, בזמן האחרון התמכרתי לקפה שחור
, פעם הייתי שותה כל יום ועכשיו הפסקתי לפעם-פעמיים בשבוע בבוקר. אבל הבעיה היא אחרי שאני שותה את הקפה השחור אני רוצה עוד כוס! אמא שלי ראתה אותי לוקחת עוד כוס קפה, לקחה לי אותה, ואמרה לי שזה ממש מסוכן! כי זה הרבה קיפיאין וזה יכול לגרום למשהו בלב... נורא נבהלתי כמובן, ולא שתיתי את הקפה. רציתי לשאול אם זה נכון מה שהיא אומרת? אגב, אין לי בעיות לחץ דם, לב, או משהו [
טפוטפוטפו|] אשמח אם תעזרו לי
תודה
 

sstern

New member
הרבה קפה במכה אחת - לא בריא

קופאין בכמות גדולה זה רעל. הגוף יודע לספוג את הקופאין בקצב איטי. אם שותים מספר כוסות של קפה אחת לאחר השניה הגוף לא מספיק לספוג והקופאין מתחיל להשפיע ואפשר לקבל הרעלת קופאין. יש להמתין זמן מה לפני ששותים כוס נוספת. ולשאלתך הבאה, כמה זמן? ובכן, אין נוסחא. כל גוף מגיב אחרת וסופג אחרת את הקפה. יש כאלו ששותים כוס קפה ורבע שעה אחרי זה אין כבר השפעה לקופאין, יש כאלה שזה יכול להמשך שעות. אלו בדרך כלל לא ירדמו אחרי ספל קפה. לסיום, בדרך כלל, 2 כוסות קפה עדיין לא אמור ליצור בעיה, תלוי כמובן כמה כפיות קפה הכנסת לכל כוס. מקווה שעזרתי - שלמה
 
למעלה