InfernalMajesty
New member
../images/Emo13.gifבוקר טוב, שאלה קטנה
היי, דיפדפתי לי פה בפורום, ואני לא בטוחה שהשאלה שלי תתאים אבל בכל מקרה, בזמן האחרון התמכרתי לקפה שחור
, פעם הייתי שותה כל יום ועכשיו הפסקתי לפעם-פעמיים בשבוע בבוקר. אבל הבעיה היא אחרי שאני שותה את הקפה השחור אני רוצה עוד כוס! אמא שלי ראתה אותי לוקחת עוד כוס קפה, לקחה לי אותה, ואמרה לי שזה ממש מסוכן! כי זה הרבה קיפיאין וזה יכול לגרום למשהו בלב... נורא נבהלתי כמובן, ולא שתיתי את הקפה. רציתי לשאול אם זה נכון מה שהיא אומרת? אגב, אין לי בעיות לחץ דם, לב, או משהו [
טפוטפוטפו|] אשמח אם תעזרו לי
תודה