בוקר טוב לכל חברי הפורום היקרים

מלי79

New member
../images/Emo13.gifבוקר טוב לכל חברי הפורום היקרים

עוד בוקר סתמי הגיע, אנחנו מתחילים לבשל לחג רק מחר כדי שהסימנים יהיו טריים גם ליום השני ... ב'ה יש הרבה ידיים שעוזרות
 
למעלה