בוקר טוב לכל חברי הפורום היקרים עוד בוקר סתמי הגיע, אנחנו מתחילים לבשל לחג רק מחר כדי שהסימנים יהיו טריים גם ליום השני ... ב'ה יש הרבה ידיים שעוזרות