Greatest hits!?

Shachaf D

New member
../images/Emo129.gifGreatest hits!?../images/Emo129.gif

שלום לכולם ! בדיון הזה יש לי שתי מטרות : 1) איך זה שלהקה כל כל טובה וגם ממוסחרת כמו מאליקה אין לה שום דיסק אוסף ?!?!?! 2) אם היה ללהקה דיסק אוסף של הלהיטים הכי גודלים מכל הזמנים .. איזה 15 שירים היית שם באוסף ?
 

DEATHRUCTION

New member
האמת שהיה להם...

היה דיסק אוסף של כל הבלדות עד לואד נראה לי... וחוץ מזה...אל תיגרע מהמסחור של מטאליקה, אני ראיתי במו עני 3 הופעות רשמיות שיצאו בדיסקים עם אותו פלייליסט בדיוק.
 

genz

New member
קראתי איפשהו שהם אמרו...

שזה נראה להם טיפשי לעשות דיסק אוסף...לא זוכר איפה. ואיזה שירים הייתי שם: master of puppets the four horsemen fade to black creeping death battery blackened one wherever i may roam nothing else matters enter sandman fuel the memory remains for whom the bell tolls jump in the fire damage inc.
 

Rock and MetaL

New member
לא יכול להיות להם אוסף

מהסיבה שמקיל אם אול עד ג'אסיס כל השירים יכולים להיכנס שזה יוצא יותר מ20 או 30 שירים באוסף( לא כולל השירים מבלאק וכל השאר)ואין אוסף עם כל כך הרבה שירים.אז פשוט קונים את כול הדיסקים הישנים של מטאליקה,שומעים ברצף והנה לך אוסף להיטים של מטאליקה /=
 

נימרודל

New member
המממ

1) אוסף זה טיפשי. מי צריך אוסף? זה טיפשי. (נימוק מעולה). 2) בלעע... אין לי כוח לחשוב על זה. אני חשה עצמי טיפשה...
 
...

קראתי איפהו שהו פעם שהם מתכוונים להוציא דיסק כזה ופייי 1.MAster Of Puppets 2.Fade To Black 3.Creepind Death 4.Seek And Destrou 5.Whiplash 6.The Four Horseman 7.Ride The Lightnig 8.For Whom The Bells Tools 9.Batary 10.Sisposable Heroes!! 11.Sanitarium 12.One 13.Blackened 14.Nothing Else Matters 15.The Memorey rimains (לא ככה כותבים)
 

avshalomariel

New member
אם יהיה אוסף..

אז יהיה צריך גם לקחת משהו מreload אני לא אוהב את reload!!! זהו
 

genz

New member
זה לא כאילו אין עליו שום שיר טוב

יש בו את פיול, ממורי רימיינס... פשוט שמים את אחד מהם. שניהם שירים טובים.
 
הרשימה שלי

one fade to black unforgiven I unforgiven II nothing else metters sad but true wherever i may roam master of puppets ride the lightning saniturium enter sandman better than you dont tread on me of wolf and man the memory remains האמת כאחד שמאד אוהב את מטאליקה התפלאתי לגלות שהיה לי קשה למצוא 15 שירים שאני באמת באמת אוהב.
 
??

מאוד אוהב את מטאליקה אבל כנראה לא מכיר מספיק טוב, לא כתבת אף שיר מ kill 'em all ("whiplash","seek and destroy","no remorse","metal militia") וגם כתבת יותר מדי מהבלאק אלבום במקום מאלה שבאו לפניו
 
למעלה