../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif הקיצר,עזבו שטויות,יש אוטובוס
הקיצר,עזבו שטויות,יש אוטובוס
" רכבת קלה היא רכבת עירונית, הנעה בתוך העיר. היא מתאפיינת בכך שיש לה רצפה נמוכה, כך שניתן להכנס אליה מגובה המדרכה. היא נעה במהירות יותר איטית מאשר רכבת כבדה, המשרתת בעיקר את הפרברים או נותנת שרות בין עירוני. הרכבת הקלה יכולה בעיקרון לנסוע במהירות של 90 קמ"ש, אבל כיוון שהיא נוסעת בתוך העיר והיא חוצה צמתים, היא חייבת לעמוד במגבלות שמוטלות על כל התנועה, דהיינו 50 קמ"ש. " מהרעיון של מהנדס נת"ע. רבאק, למה להסתבך אז? שרותי טרוליבוסים מחושמלים ושלום על ישראל
. ביאס אותי נורא האירוח הזה..... בבקשה, אל תשקרו לי בפנים, תגידו שאתם מתקמצנים ( או באופן יפה: שחסר תקציב). אל תתחילו לדבר על יתרונות של רכבת קלה על רכבת תחתית....
" רכבת קלה היא רכבת עירונית, הנעה בתוך העיר. היא מתאפיינת בכך שיש לה רצפה נמוכה, כך שניתן להכנס אליה מגובה המדרכה. היא נעה במהירות יותר איטית מאשר רכבת כבדה, המשרתת בעיקר את הפרברים או נותנת שרות בין עירוני. הרכבת הקלה יכולה בעיקרון לנסוע במהירות של 90 קמ"ש, אבל כיוון שהיא נוסעת בתוך העיר והיא חוצה צמתים, היא חייבת לעמוד במגבלות שמוטלות על כל התנועה, דהיינו 50 קמ"ש. " מהרעיון של מהנדס נת"ע. רבאק, למה להסתבך אז? שרותי טרוליבוסים מחושמלים ושלום על ישראל