טירונות מתנדבים 018 נגמרה

ALAKEFAK

New member
../images/Emo127.gifטירונות מתנדבים 018 נגמרה

*זורק את הכומתה באוויר* כן כן, בשעה טובה אתמול סיימנו את הטירונות בת ארבעת הימים. היה קצר אבל כיף נורא. יאללה עכשיו כולם להנות מהסוף שבוע שלהם ויאללה ליחידות.
שיהיה לכולם בהצלחה ושרות מהנה לפחות כמו הטירונות! אגב מי שלא נשאר לישון לא יודע מה הוא הפסיד. אני שמח שקראתי פה בפורום המלצה של מישהו פה להשאר בליילות בשביל הצחוקים. היה מעולה !
בוקר טוב (דיזן וונאבי)
 

o m e r g

New member
רפאל הליצן...

עשה איתי טירונות כל הטירונות הוא חטף מהמפקדים קצת.. בשבירת דיסטנס היה קורע כשהסמ"חית שאלה אותו:"לספר לכולם מה אתה הולך לעשות?":) שרי קשוחה עדין עם המשקפי דיסטנס??
 

ALAKEFAK

New member
ליצן?

לא הייתי מנחש עליו בחיים... הוא יותר קשוח משרי נראה לי היא התרככה קצת עם הזמן רפאל כל הזמן צעק והיה המפחיד שבסגל...
 

o m e r g

New member
כי רפאל חייב לעשות ככה

רפאל חייב להיות קשח עם החבר'ה,בגלל זה פחדתם ממנו.. ושרי התרככה?אצלנו היא עשתה דיסטנס סוף הדרך...מצחחיק:)
 

רביד1 1984

New member
היה כיף

בתור אחד שסיים את הקורס טירונות מתנדבים היה 10 !!!! ומדהים! בקשר לתמונות אם תוכל/תוכלי לשלוח לי אותם מטקס הסיום מיום חמישי האחרון אשמח מאוד בברכה:רביד בר-תור ממסימי טירונות מתנדבים 018.
 

רביד1 1984

New member
למוטי

ערב טוב. מה המצב? הייתי מוכן שוב לחזור לטירונות ,בכול אופן בהצלחה לך מוטי רוזיליו בהמשך. במקביל יש לי בקשה צנועה האם תוכל לשלוח לי את התמונות שצילמתה +תמונות מהטקס מיום חמישי שעבר סיום טירונות מתנדבים 018 אשמח מאוד. כתובת האיימל שלי:[email protected] בברכה:רביד בר-תור המתנדב שהיה איתך בטירונות! *שרי,רפאל ועידן היו 10 היה ממש כיף אם כולם. ודרך אגב אתי תפילין ביום חמישי הבא כך אמרו לי אביב ויואב מארגנת מסיבת יום הולדת שלה ומזמינה את כולנו!
 

המרחפת

New member
רביד,

תיזהר כשאתה מציין שמות מלאים באינטרנט. אנשים לא תמיד רוצים/ מסכימים להחשף.
 

ALAKEFAK

New member
רבידוש :)

דברים אישיים תמיד אפשר במסרים, ולכל מי שרוצה תמונות מהטירונות http://rosilio.myphotoalbum.com/view_album.php?set_albumName=album01&page=7 לך רביד אשלח באימייל בנוסף. היה כיף... רציתי עוד שבוע ואז הגעתי ליחידה וממש טוב לי שם אז.. מקווה שכולכם התמיינתם לאן שרציתם ושיהיה לכם אחלה
 

just me touts

New member
אני מתגעגעת!!!

אוף חבר'ה הכרתי אותכם רק 4 ימים אבל אני מזה נקשרתי וחייבים להפגש יום אחד כולנו!!!... אוהבת את כולם שני...
 
למעלה