או
הריון ומתי בודקים?

4today

New member
אלא אם כן היא הספיקה לרדת...

יש מצב שהתחילה ב7 וירדה עד בדיקת הדם, תלוי כמה זמן מחכים.
 

פנדונת

New member
לא סביר,

משום שאם זיהה בשתן, זה לא בכמות של 7, אלא יותר. וכמובן אני מדברת על מצב שעושים בדיקה ביתית ובדיקת דם ברצף של יום אחרי יום, בלי להמתין.
 

4today

New member
מממ....נשמע הגיוני ../images/Emo163.gif

ברור שאם עושים את זה יום אחרי יום יהיה קשה לפספס את הבטא.... שיהיה לנו בהצלחה!
 
אין מצב שבדיקה ביתית תזהה הריון

ובדיקת דם - לא. אין מצב. בדיקה ביתית מזהה אם יש או אין הורמוני הריון בשתן (וגם זה לא תמיד). בדיקת דם מזהה את הכמות של הורמוני הריון בדם (בדיקה כמותית ולא איכותית). בדיקת דם שניה מראה אם היתה עליה או לא ואם היתה עליה מזערית או ירידה - היא יכולה "לנבא" את הבאות (אבל אני רוצה להיות מאוד זהירה ולהזכיר לכן למי ניתנה הנבואה...).
 

נונה37

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifיש בהחלט מצב

הורמון ההריון מופיע קודם כל בדם ורק אחר כך בשתן ולכן בדיקת הדם היא רגישה יותר ומזהה הורמון בדם בכל כמות. א-בל-, וזה אבל גדול, אם יש הריון כימי והבטא מתחילה לרדת ההורמון נעלם קודם כל מהדם (בדיוק כפי שהופיע בדם קודם הוא נעלם ממנו קודם) ולוקח לו קצת יותר זמן להעלם לחלוטין מהשתן, כלומר הורמון ההריון ימשיך ויופיע בשתן זמן מה לאחר שכבר נעלם מהדם. אז במצב כזה שבו יש הריון כימי בהחלט יכול להיות שבדיקה ביתית תצא חיובית (בדרך כלל פס מאד חלש) ובדיקת דם לא, במיוחד אם בדיקת הדם נעשית למחרת. פס זה כן פס - אם הוא הופיע במקום המיוחד לו ובזמן הקצוב על ידי היצרן, פשוט ייתכן שמדובר בהריון כימי (ההערכה היא שכשישים אחוזים מההריונות הראשונים הם הריונות כימיים).
 

mor96

New member
סליחה ראיתי את ההודעה שלך רק עכשיו

וכן לצערי קיבלתי כבר ביום חמישי (אחרי חמישה ימי איחור)
ומאז אני לא מצליחה לחייך אין לי כוח להתחיל שוב הכל מהתחלה. ומה איתך? את קיבלת? ההודעה קצת באיחור כי מאז לא נכנסתי תעדכני
 

כתומה30

New member
../images/Emo24.gifעוד לא ניתן לדעת

או הריון תקין צעיר שמתחיל בדימומים (הלוואי
) או הריון כימי. אני באמת מקווה בשבילך לטוב, מציעה לך לנוח הרבה, לוודא שתייה מספיקה, ולעשות בטא מחר כדי לראות מה קורה. אם זה אכן הריון, והדימום (כזה או אחר) לא נפסק, להתייעץ כבר מחר עם רופא. ייתכן שבמצב כזה ינחו אותך לנוח בבית או לקחת פרוגסטרון. רק בשורות טובות
 

Shanny123

New member
תודה לכן

נראה לי שזה מחזור, הדימום רק מתגבר. אחרי כאבי בטן וגב איומים בבוקר ודימום כל היום, נראה לי שבאמת הייתה הקלטות ומייד הפרדות. לא נורא, שבוע הבא אני אצל הרופא ונראה מה הוא יגיד. תודה על התמיכה, כמו תמיד הפורום הזה מדהים בנתינה של הבנות כאן
 
שלום בנות

היום הייתי אמורה לקבל,אחרי הצהריים ראיתי שקיבלתי אבל זה לא כמו תמיד. בדר"כ הוא מגיע בצבע אדום ממש אבל הפעם זה הפרשה חומה בהירה כזאת והרבה ממנה. עכשיו קצת נחלשה. יש לציין שתמיד כמה ימים לפני שאני מקבלת יש לי כאבי מחזור חזקים,אבל הפעם היו ממש חלשים ובתדירות רחוקה, גם אחרי שראיתי את ההפרשה החומה הזאת אין לי בכלל כאבי מחזור,מה שלא אופייני בכלל. תמיד כשאני מקבלת יש לי כאבי מחזור חזקים. מה זה יכול להיות? אודה לתשובות מהירות.
 

simoneta

New member
לפעמים הרירית מתחילה להתפרק ואז נוצרת ההכתמה

החומה. ולפעמים זה הריון. קשה לדעת, מאחלת לך את האופציה השניה
 
ערב טוב לכולן

היי לא הייתי כמה ימים כי פשוט השתגעתי מלחכות. אתמול עשיתי בדיקה ביתית והיא יצאה שלילית והיום לא קיבלתי מחזור, אבל אני ממש לא יודעת מה לחשוב, היא לא הייתה אמורה לצאת חיובית אחרי יואב 13 ?
 

NewGirl2

New member
האם יש דרך לדעת אם יש הריון עוד לפני האיחור

של המחזור? ועוד שאלה... מצטערת על התיאורים... יש לי הפרשות רק אחרי השתן של הבוקר. האם זה אמור להיות ככה? האם זה מצביע על ביוץ?
 
למעלה