../images/Emo126.gifתמונות של חברי הפורום../images/Emo204.gif
אני בטוחה שאפחד לא נכנס לגלריה של תמונות של חברי הפורום
וחוצמזה, יש לי שם תמונה מכיתה ד' ><" אז, אמ, שימו פה תמונות שלכם
אני ישים רק אם מישו אחר ישים
גבי- אני מכריחה אותך לשים פה תמונה שלך. אני רוצה לראות כמה כוסון אתה
-ירדן-
אני בטוחה שאפחד לא נכנס לגלריה של תמונות של חברי הפורום