שרשור עבודות

yoguy108

New member
שרשור עבודות

עיבוד חדש שלי בשם "המטיף" צרבתי את הדמות מתמונת המקור, הוספתי את הרקע ואז הוספתי להבות מתמונות אש שונות
 

3D Buzz

New member
ביקורת

קודם כל, התוצר הסופי נראה מעולה וגם העיבוד ברובו נראה טוב. יש כמה דברים קטנים שהייתי שם לב אליהם: אני לא יודע האם הרקע מאחור, השברים הללו שיצרת, אמורים להיות שברי זכוכית או אולי שברי קרח, אבל אם הם אמורים להיות שברים בכלל של משהו שלכאורה אמור להיראות כבעל שקיפות מסויימת (כך זה נראה) אזי הם היו צריכים לשקף את התאורה בצורה טובה יותר. שים לב לחדות התאורה שישנה על הבקבוק, לעומת התאורה שמצטיירת על השברים הללו. מלבד זאת, יש משהו מוזר בכל הפיזור שלהם.... ממה שאני מבין, הבקבוק אמור היה לגרום לשברים הללו כשהוא ניטח בחוזקה כלפי מטה על גבי המשטח וגורם לו להישבר ולפזר את השברים. אם מה שאני מצייר לעצמי בדמיון הוא נכון, הרי שהשברים הללו היו צריכים להיות בעלי תנע כלפי מעלהופיזור מהמרכז החוצה. זה באופן כללי. דבר שני, הטיפות שיצרת על גבי הבקבוק ניראות כאילוהן זולגות על גבי משטח יש כמו חלון או משהו, בעוד שבמציאות הן אמורות לקבל את הקימור של גוף הבקבוק שהן נמצאות עליו. דבר נוסף זה, שהטיפות אינן מקבלות את התאורה בצורה נכונה והן סובלות מאותה בעית תאורה שיש לשברי הרקע מאחור. דבר אחרון, נראה שבחלק השמאלי התחתון של הבקבוק, ישנן טיפות שכאילו שכחת למחוק. נראה שהן נמצאות שם תלויות באויר, ממשיכות את אותו קו של הטיפות הזולגות על הבקבוק. זה לא נראה טבעי ונראה כמו טעות. אם התכוונת ליצור רסיסי טיפות, הרי שהן צריכות להיראו אחרת, כמו נתזים ולא כמו טיפות שניגרות על משטח. למרות כל האמור לעיל, זו עבודה טובה ברמת ביצוע טובה למדי ואני אהבתי. אני אשמח אם תוכל לפרט לגבי התהליך של יצירת השברים מאחור.
 

3D Buzz

New member
אופס,

דפנה... בשנייה שביצעתי שלח להודעה, שמתי לב שהמדובר בבחורה. אז קבלי את התנצלותי
 

phoenixTheGod

New member
חח ואו נתת לי ממש תגובה של מקצוען

ואני לא קרובה לכך. אבל בכל זאת זה לא רע, ואני מעוניינת ללמוד מהביקורת. לשברים האלהף אין באמת משמעות, סתם סט של מברשות שהיה נראה לי נחמד לשלב. אני אתקן. לגבי הטיפות, פשוט לקחתי סתם תמונה שמצאתי בדוויאנט ארט ושלבתי, אכן אלו טיפות שזלגו על חלון. אבל אין לי מושג איך לעשות אחרת. אשמח לעזרה עם כך. ושמחה שביקרתי בפליקר שלי ואהבת!
 

3D Buzz

New member
ביקרתי

בפליקר שלך ואני חייב לציין שיש לך כמה צילומים יפייפיים שם. נייס.
 

3D Buzz

New member
תשמע,

פה הביקורת שלי לא תהיה ארוכה מדי, מכיוון שהעיבוד כאן מעולה בעיניי והתוצאה הסופית יפייפיה. שמחתי לראות את הטוטוריאל שלך ואת שלבי העבודה. הסברת את עצמך יפה מאוד. אהבתי במיוחד את ההשלמה לסנפיר של הדג שיצרת. ההשלמה נראית מעולה וכמעט ולא מבחינים שזה לא חלק אינטגרלי וטבעי של הדג, אלא אם ממש מתאמצים. יחד עם זאת, לא אהבתי את הטשטוש המוגזם שיצרת להרים מאחור. האפקט נראה מלאכותי והעומק השדה שנוצר נראה לא טבעי, כי במציאות לא יתקבל טשטוש כל כך גבוה. הייתי ממליץ להוריד ברמת הבלייריות ואולי אפילו להשאיר את ההרים בצורתם המקורית כפי שהיו, מלבד תיקוני תאורה כמובן. שוב, עבודה מקסימה באמת. השילוב של הדג ברקע, הבחירה של הילד, הזווית חיובר בין הילד לדג וכו'... כל אלה בחירות טובות מאוד. בנוסף על יצירה טובה של הצללות וקונטרסטים, גורמים ליצירה להיראות אמיתי כאילו הכל מתרחש בלוקיישיין אחד. נ.ב. העבודה של המטיף לצערי פחות טובה אם כי הרעיון הוא טוב. העיבוד של האש בכמה מקומות די רשלני ואין לי ספק שהעבודה הזו היא או יצירה מוקדמת יותר מבחינת ציר הזמן לעומת העבודה עם הדג, או שהקדשת לה הרבה פחות זמן והתעסקות.
 

yoguy108

New member
תודה

אני תמיד שמח לקבל ביקורת בונה מפורטת מסבירה וארוכה לצערי בדרך כלל ביקורות לא ניראות כך והן מסתכמות במשפט אחד סתום למדתי ולקחתי לתשומת ליבי
 

yoguy108

New member
עבודה יפה וברמה גבוהה

באופן כללי כשהסתכלתי על העיבוד אכן משהו היה חסר לי, אולם לא הצלחתי להבין בדיוק מה. יכול להיות שהביקורת של 3D Buzz שאגב היא מצויינת ואפשר ללמוד ממנה הרבה, תפתור את הבעיה. אני סקרן לראות מה ייצא
 
למעלה