שבת ארגון

אצלנו היו שליחים מהישיבה שלי...

ב"ה היה ממש טוב בכללי... הפעולות היו טובות, כמה חברה ממש נקשרו לשליחים והסניף היה די מלא. מלא הורים ובוגרים הגיעו לסניף כדי לשמוע את החניכים מסבירים על מה שלמדו בחודש אירגון, על משמעות הציורים בחדרים וכו'. אההה... גם הדגלנות הייתה מאד יפה והצעדה הענקית שיש כמעט רק לסניף נמ"ר. אך זה יותר כסיום לשבת מדהימה.
 

olsen cool

New member
../images/Emo99.gifאחיההההההההההההה../images/Emo47.gif

נצח זה שם בעל משמעות מדהימה אבל בתור שם לשבט זה ממש חרא
עכשיו אני עוד יותר אוהבת את השם שלי-אחיה!!
 

olsen cool

New member
נו כי זה שם מבאס../images/Emo6.gif

ואני עוד זוכרת את עצמי שנה שעברה בשבת ארגון דואגת לשם שיתנו לנו,הייתי בטוחה שידפקו אותנו עם שם מגעיל אבל הוא יותר יפה מ"נצח"זה מה שבטוח.
 
נצח- ברוכים הבאים לחבריא ב'.

עשו חיל. 'קדש חייך בתורה וטהרם בעבודה'- הקדושה היא כמו בחינת עשה טוב... הקדושה היא הרוממות, ההתעלות... הטהרה היא בבחינת סור מרע, טהרה מצביעה על מקום שאינו טמא, התרחקות ממעשים טמאים ושאר דברים חולים אחרים. מזל טוב, עלו מעלה מעלה והעלו מעלה מעלה.
 

RESTO

New member
מנהיגים איכותים..קומונרית איכותית!

שליחים סבבה לגמרי מדריכים גם נחמדים! וסניף שווווווה! היתה אחלה שבת!!! יאללה עוד שעה השבעה! חוף הצוק בלאגנים!!!
 
השבעה!!!!!!!

אנחנו עכשיו מחכים לגרבילים שיבואו... יאאאאאאאאא!!!!!!! הלילה הלילה הלילה שמחה גדולה- הלילה!!!!! וואי... מישהו מתנדב להגיד על מישהו קדיש? חחח... הבאסה היא שצריך לשמור על דיסטנס... המשך ערב מ-ע-ו-ל-ה!!!!
 
חזרתי לפני חצי שעה הביתה

מלאבטח את כותובות האש ב3 סניפי בני עקיבא ברמת גן. איך התגעגתי לזה, לכל מסדרים, לשמוע את אימנון בני עקיבא. ובקיצור הכל! שיהיה לכולם שבוע טוב וחודש טוב
 
למעלה