לא שאלתי את זה אף פעם אבל אני צריך את זה ממש דחוף!!! למישהוא יש שרתים נורמאליים לאי דונקי? או אתר או משהוא שנותן שרתים טובים? זה ממש ממש דחוף לי אם צריך אז שלחו בבקשה לפרטי. תודה לכול העוזרים!