מפגש פורום!

../images/Emo124.gif../images/Emo133.gifמפגש פורום!../images/Emo96.gif../images/Emo185.gif

אז, אחרי ריכוז הנתונים על זמני הפנאי של אנשי הפורום, מסתמן רוב ברור לטובת יום רביעי ה-23 בחודש (מצטערת פריזמן, זה המצב). לגבי השעה - יש רוב ברור ל"אחרי 18:00" (מצטערת עינת) עם כמה בקשות ספציפיות למפגש מאוחר עוד יותר. הייתי רוצה לבדוק את האפשרות למפגש מאוחר לטובת אותן חברות. אנא חוו דעתכם - האם מתאים לכם להפגש בשעה 19:00? 20:00? 21:00 נראה לי קצת מאוחר מדי, אבל אני אלך עם הזרם. מדובר על שעת ההתחלה של המפגש. מי שיש לו התנגדות - אנא אימרו זאת כאן! מי שמעדיף שעה מאוחרת יותר - זה הזמן להגיד! מקום המפגש - עד לרגע זה לא קיבלתי שום הצעה חלופית למקום המפגש, אז בינתיים מדובר במקום הקבוע. אם תהיה הצעה מוצלחת, אפרסם הודעה כאן בפורום (בה אומר במפורש שהמפגש יהיה במקום אחר) ומקום המפגש עצמו יישלח במסרים אישיים. אז, באיזה שעה הכי נוח לכם?
 

t32

New member
שוב לא אגיע

ביום רביעי תוכלו למצוא אותי בין באר שבע למצפה רמון על אופניים. כך שלפחות בי לא תיאלצו להתחשב מבחינת השעה- שכידוע אני מעדיפה מאוחר תמיד.
 
נו, אז למה לא אמרת משהו?

הצעתי שבועיים שלמים, ורק אחת התייחסה לתאריך, אז הנחתי שלאחרים זה לא משנה ...
 

t32

New member
איך יכולתי לנחש

שממפגש השבוע זה עבר לשבוע הבא והזדחל לו כבר לעוד שבועיים?
 
אבל אמרתי!

כתבתי במפורש שהמפגש יהיה או בשבוע הבא או בשבוע שאחריו! נתתי שבועיים כדי לא לצמצם את האפשרויות יותר מדי... יש גם אנשים שהתראה של שבוע זה מעט מדי בשבילם (אם כי אף אחד כאן לא התלונן).
 

t32

New member
טוב נו...

אז אני הבנתי שמדובר בשבוע הזה והבא.... קורה. בכל מקרה תהנו. אני אסע לי...לבד....על אופנים..ויהיה לי קשה.... ואתם תאכלו עוגות ותשתו קפה.... ואני אנוח כבר בקבר....
 

gertrude

New member
כיף לך כל כך. אותי תוכלו למצוא

בהתמוטטות עצבים, יום אחד בלבד לפני המבחן הענקי והמגעיל בסטטיסטיקה. פוי.
 

vered29

New member
היי

אשמח להצטרף למפגש, אשמח אם תעדכנו אותי היכן זה מתקיים. לי נוח בשעות שצויינו. 19:00-21:00. תודה וסופ"ש נעים. ורד
 

HollyGolightly

New member
קוראים לי הולי......

אז ככה: כמובן שכמה שיותר מוקדם עדיף לי, אבל מבינה שלאחרים זה בלתי אפשרי, אז אנסה להתגמש. כמו שכתבתי - בכל מקרה, רק באותו יום אדע סופית אם אוכל להגיע.
 

efroch99

New member
מתאים, אבל

בטח אפשר לחשוב על מקום יותר יצירתי מהמקום הקבוע? הצעתי - הארנה בהרצליה, ואשמח לעזור בטרמפים אם מישהו צריך. גם אני מעדיפה שעות מאוחרות (נגיד 20:00) אבל חבל לי על T32...
 

t32

New member
כן כן

גם לטי צר שנבצר. מה לעשות. המסע חשוב לי. מבטיחה שאם במקרה יקרה המקרה (שלא יקרה) ולא אוכל להמשיך עד הסוף - ראו תראוני. כמובן שזה לא יקרה כי אני יודעת שאסייםאת המסע בואכה אילת.
 

prizman

New member
צר לי לאכזב אותך

אבל מבחינת השעות זה דווקא עשוי להסתדר לי.
 

marish

New member
18:00-19:00 טוב לי

יותר מאוחר מזה - צריך לברוח מוקדם מהמפגש בגלל הרכבת/אוטובוסים, וחבל.
 

irisk1

New member
אני לא מבינה מה הבעיה לקבוע ???

אני מציעה שזאת שתארגן את המפגש תקבע את היום והשעה, ומי שלא תוכל להגיע תגיע בפעם הבאה. אין סיכוי שתצליחו לארגן מפגש אם לכל אחת יהיה מה לומר. הרי ברור שאי אפשר יהיה לקבוע זמן שמתאים לכולן. מה יותר פשוט מלקבוע יום ושעה ?????
 
אפשר "פשוט לקבוע" ואפשר לנסות

להתחשב. אני לא מבינה למה זה כל כך מפריע לך שאני מנסה להתאים את היום והשעה לכמה שיותר אנשים?
 
למעלה