תזכורת ל
מפגש
מפגש

אנימו

New member
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif תזכורת ל../images/Emo41.gifמפגש../images/Emo41.gifמפגש../images/Emo41.gif

כל מי שלא הודיע עד עתה על השתתפותו ומתכוון להשתתף, מתבקש לעשות זאת בהקדם. אנחנו חייבים להודיע למסעדה על מספר הסועדים ורצוי שיהיה קרוב ביותר למציאות. בתוך יומיים נפיץ במסרים את הפרטים המדוייקים .
 

טרה10

New member
חיפה חיפה..רחוק רחוק..בראש ההר..

רחוק רחוק רחוק רחוק בראש ההר הנשר הגדול שוכן לו . .שרות גליקריה... וחוה אלברשטיין וגם..אוי חיפה לו היית תל אביב.
 

emmy5

New member
תל אביב לא מחכה לך...דווקא חיפה מחכה לך../images/Emo6.gif

 

טרה10

New member
חיפה העיר היפה ביותר בארץ..

לתושבי ערד זה שלש שעות..בכביש 6 [רק ממסמיה...]וכשמגיעים לאום אל פחם..יש עוד כשעה לעיר הנמל. וכל זה כי לא סיימו את קטע 17 בכביש עד לאלייקים. אז סעו ותיהנו... . נ.ב. מזל שהירוקים לא הצליחו לעכב עוד קצת את סלילת כביש 6. והדוסים את המשכו [האחרון לפי שעה.] ואגב כבר מזמן עקפו שם את הקברים-בקטע 17..ועדיין לא שמענו על סיום הקטע..מואדי ערה לואדי מילק.. ומי שחפץ לעלות על כביש 6..בשובו מחיפה..[מקום המפגש..!] יסע נא בכיש הרוחב מנתניה -למחלף ניצני עוז.[וגם ההיפך..למפגש.]
 

emmy5

New member
טרה 10../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif חבל ,במפגש הבא

 

emmy5

New member
../images/Emo140.gifמיכה , קפצתי משמחה ,רציתי לחבק אותך

פחדתי לא להפחיד את טרה, אולי בכל זאת יחליט ויבוא גם .. אני מבטיחה
 

טרה10

New member
לפני שלש שנים עזב את הקיבוץ..וחי בהקפה..

37 שנה אחרי בערד הרחוקה..שעדיין לא חוברה לכביש הארצי..אז איך אני אבוא..אבל יש לי טיפ. ------------------ עשיתי שידרוג לפלאפון..[גיידמאק לא מוכר..] קיבלתי ב-60 שקל לחודש בלבד כולל..השיחות..עד 175 דקות לחודש. ן -MP3 וגם חמשה ערוצי טלויזיה+מצלמה- פלוס דיסק או קי- פלוס אזניות+ללא אחריות תיקונים-[כי למכשיר חדש לא צריך אחריות.] והכל כאמור ב-60 שקל לחודש.
 

טרה10

New member
ולסיום-וללא קשר..קראו מה מאחל

נחמיה שטרסלר..לראש הממשלה..אין לו סבלנות אפילו למחר.. בימי בן גוריון היו סוגרים את "הארץ..לשלשה ימים..כמו את 'קול העם'. על הסתה. להלן: "אך כמו בטרגדיה יוונית, הסוף ידוע. אין בן תמותה שיוכל להילחם בו-זמנית נגד ארבע חקירות משטרה - ולצאת מכולן בלי פגע. לחקירות יש גם אנרציה משלהן. חוקרי המשטרה רוצים הישג וכך גם אנשי הפרקליטות. לכן אפילו אם ייחלץ איכשהו מפרשה אחת או שתיים, הוא ייפול בשלישית או ברביעית. ברגע שיוחלט על הגשת כתב אישום נגדו - אולמרט ייאלץ להתפטר. האמת היא שהוא צריך להתפטר כבר עכשיו. הנורמה שנקבעה בשנים האחרונות אומרת, שכאשר נפתחת חקירה משטרתית נגד שר, עליו להשעות את עצמו ואף להתפטר"
 
מיכה, אפילו לרגע לא חשבתי שלא תבוא!!!!

אמה למה שלא תבוא??!!!! יהיה שמח !!!! בגלל שאתה ילד טוב, אני מזמינה אותך לכו קפה !!!
 
למעלה