החגיגה הישראלית בגוגל נמשכת!

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
בעדכון שלפני הקודם
היה גם את רפיח (העליתי תמונות משם). לא הייתי ער לעבודות שאתה מתייחס אליהן, אז לא חיפשתי. עם זאת, אם הבנתי אותך נכון, העבודות לא היו מגיעות לרפיח בכל מקרה. האם יש לך מושג באיזה איזור בסיני היו כבר עבודות בשטח? אם כן, אנסה לבדוק ולראות אם יש עדכונים (לא זכור לי עדכון של אל עריש בחודשים האחרונים).
בפעם האחרונה שבדקתי, אפשר היה לראות
את תוואי המסילה כולל תחנות, עד לאמצע הדרך מקנטרה לאל-עריש בערך. וגם לי לא נראה שהם תכננו להגיע עד לרפיח.
 
בפעם האחרונה שבדקתי, אפשר היה לראות
את תוואי המסילה כולל תחנות, עד לאמצע הדרך מקנטרה לאל-עריש בערך. וגם לי לא נראה שהם תכננו להגיע עד לרפיח.
אוקיי, אני אבדוק
אחרי המקלחות וההשכבות, כשבית המשוגעים יירגע...
 
בפעם האחרונה שבדקתי, אפשר היה לראות
את תוואי המסילה כולל תחנות, עד לאמצע הדרך מקנטרה לאל-עריש בערך. וגם לי לא נראה שהם תכננו להגיע עד לרפיח.
אוקיי, בדקתי
הפרוייקט נמצא בגוגל בשלבים ראשוניים. התוואי בין קנטרה לתעלה בעייתי: לאחר כמה גשרים והפרדות, הוא הופך לסוללת עפר ללא מסילות שנמתח במקביל (!) לתעלה ולא נראה שום מקום בו הוא אמור לפנות מערבה, לחצות אותה ולהתחבר לרשת המצרית. לבסוף הוא פשוט נעלם בפתאומיות. בין קנטרה לביר אל עבד (הנמצאת, כפי שכתבת, בערך בחצי הדרך בין קנטרה לאל עריש) יש תוואי די מובחן, למרות שחלקים גדולים ממנו מכוסים בחולות המדבר, ולא נראה שהחלו לפנות אותו. מה שכן עשו - בנו כמה וכמה תחנות חדשות, שעומדות להן מנותקות בשממה ומחכות למשיח (כמו תחנת סוקולוב לפני השלמת הקו לכ"ס). התמונה לאורך התוואי עד ביר אל עבד מעודכנת ברובה לשנת 2010. מרחק קצר ממזרח לביר אל עבד התוואי אובד בחולות ונעלם, וגם התמונות משם מזרחה מעודכנות רק לשנים 05'-09', כך שייתכן שהיה המשך לעבודות. כדי לא להוציא אותך בלא כלום, הנה התחנות הקיימות. תחילה תחנת קנטרה.
 
אוקיי, בדקתי
הפרוייקט נמצא בגוגל בשלבים ראשוניים. התוואי בין קנטרה לתעלה בעייתי: לאחר כמה גשרים והפרדות, הוא הופך לסוללת עפר ללא מסילות שנמתח במקביל (!) לתעלה ולא נראה שום מקום בו הוא אמור לפנות מערבה, לחצות אותה ולהתחבר לרשת המצרית. לבסוף הוא פשוט נעלם בפתאומיות. בין קנטרה לביר אל עבד (הנמצאת, כפי שכתבת, בערך בחצי הדרך בין קנטרה לאל עריש) יש תוואי די מובחן, למרות שחלקים גדולים ממנו מכוסים בחולות המדבר, ולא נראה שהחלו לפנות אותו. מה שכן עשו - בנו כמה וכמה תחנות חדשות, שעומדות להן מנותקות בשממה ומחכות למשיח (כמו תחנת סוקולוב לפני השלמת הקו לכ"ס). התמונה לאורך התוואי עד ביר אל עבד מעודכנת ברובה לשנת 2010. מרחק קצר ממזרח לביר אל עבד התוואי אובד בחולות ונעלם, וגם התמונות משם מזרחה מעודכנות רק לשנים 05'-09', כך שייתכן שהיה המשך לעבודות. כדי לא להוציא אותך בלא כלום, הנה התחנות הקיימות. תחילה תחנת קנטרה.
2
תחנת ג'לבנא.
 
אוקיי, בדקתי
הפרוייקט נמצא בגוגל בשלבים ראשוניים. התוואי בין קנטרה לתעלה בעייתי: לאחר כמה גשרים והפרדות, הוא הופך לסוללת עפר ללא מסילות שנמתח במקביל (!) לתעלה ולא נראה שום מקום בו הוא אמור לפנות מערבה, לחצות אותה ולהתחבר לרשת המצרית. לבסוף הוא פשוט נעלם בפתאומיות. בין קנטרה לביר אל עבד (הנמצאת, כפי שכתבת, בערך בחצי הדרך בין קנטרה לאל עריש) יש תוואי די מובחן, למרות שחלקים גדולים ממנו מכוסים בחולות המדבר, ולא נראה שהחלו לפנות אותו. מה שכן עשו - בנו כמה וכמה תחנות חדשות, שעומדות להן מנותקות בשממה ומחכות למשיח (כמו תחנת סוקולוב לפני השלמת הקו לכ"ס). התמונה לאורך התוואי עד ביר אל עבד מעודכנת ברובה לשנת 2010. מרחק קצר ממזרח לביר אל עבד התוואי אובד בחולות ונעלם, וגם התמונות משם מזרחה מעודכנות רק לשנים 05'-09', כך שייתכן שהיה המשך לעבודות. כדי לא להוציא אותך בלא כלום, הנה התחנות הקיימות. תחילה תחנת קנטרה.
3
תחנת בלוזה.
 
אוקיי, בדקתי
הפרוייקט נמצא בגוגל בשלבים ראשוניים. התוואי בין קנטרה לתעלה בעייתי: לאחר כמה גשרים והפרדות, הוא הופך לסוללת עפר ללא מסילות שנמתח במקביל (!) לתעלה ולא נראה שום מקום בו הוא אמור לפנות מערבה, לחצות אותה ולהתחבר לרשת המצרית. לבסוף הוא פשוט נעלם בפתאומיות. בין קנטרה לביר אל עבד (הנמצאת, כפי שכתבת, בערך בחצי הדרך בין קנטרה לאל עריש) יש תוואי די מובחן, למרות שחלקים גדולים ממנו מכוסים בחולות המדבר, ולא נראה שהחלו לפנות אותו. מה שכן עשו - בנו כמה וכמה תחנות חדשות, שעומדות להן מנותקות בשממה ומחכות למשיח (כמו תחנת סוקולוב לפני השלמת הקו לכ"ס). התמונה לאורך התוואי עד ביר אל עבד מעודכנת ברובה לשנת 2010. מרחק קצר ממזרח לביר אל עבד התוואי אובד בחולות ונעלם, וגם התמונות משם מזרחה מעודכנות רק לשנים 05'-09', כך שייתכן שהיה המשך לעבודות. כדי לא להוציא אותך בלא כלום, הנה התחנות הקיימות. תחילה תחנת קנטרה.
4
נקודת פיצול בקו, המסילה העליונה עולה צפונה כמעט עד חוף הים התיכון ואז פונה בחדות מערבה ומגיעה עד הגדה המזרחית של התעלה, בצד המזרחי של פורט סעיד. לא ברור אם מסילה זו פעילה בכלל.
 

easylivin

New member
4
נקודת פיצול בקו, המסילה העליונה עולה צפונה כמעט עד חוף הים התיכון ואז פונה בחדות מערבה ומגיעה עד הגדה המזרחית של התעלה, בצד המזרחי של פורט סעיד. לא ברור אם מסילה זו פעילה בכלל.
פעילה בהחלט (ראה תגובתי בהמשך).
 

easylivin

New member
אוקיי, בדקתי
הפרוייקט נמצא בגוגל בשלבים ראשוניים. התוואי בין קנטרה לתעלה בעייתי: לאחר כמה גשרים והפרדות, הוא הופך לסוללת עפר ללא מסילות שנמתח במקביל (!) לתעלה ולא נראה שום מקום בו הוא אמור לפנות מערבה, לחצות אותה ולהתחבר לרשת המצרית. לבסוף הוא פשוט נעלם בפתאומיות. בין קנטרה לביר אל עבד (הנמצאת, כפי שכתבת, בערך בחצי הדרך בין קנטרה לאל עריש) יש תוואי די מובחן, למרות שחלקים גדולים ממנו מכוסים בחולות המדבר, ולא נראה שהחלו לפנות אותו. מה שכן עשו - בנו כמה וכמה תחנות חדשות, שעומדות להן מנותקות בשממה ומחכות למשיח (כמו תחנת סוקולוב לפני השלמת הקו לכ"ס). התמונה לאורך התוואי עד ביר אל עבד מעודכנת ברובה לשנת 2010. מרחק קצר ממזרח לביר אל עבד התוואי אובד בחולות ונעלם, וגם התמונות משם מזרחה מעודכנות רק לשנים 05'-09', כך שייתכן שהיה המשך לעבודות. כדי לא להוציא אותך בלא כלום, הנה התחנות הקיימות. תחילה תחנת קנטרה.
ההתחברות לצד המערבי של התעלה בהחלט קיימת,
והיא מתבצעת באמצעות גשר פרדאן המחודש שהוקם לפני מספר שנים. הקו ממזרח לתעלה קיים ופעיל; לא יודע על איזה תוואי ללא מסילות אתה מדבר (אולי זה תוואי היסטורי מבוטל?) המסילה מגיעה לנמל המכולות הגדול שבגדה המזרחית בשפך התעלה לים התיכון; ושלוחה אחרת מתפצלת מזרחה, לכיוון אל-עריש, אם כי אני לא יודע האם היא פעילה ובאיזו מידה. ואני מודה שאני די מתעצל לפתוח את Google Earth כרגע
(גם לאור עייפותי הכללית מהפורום בזמן האחרון...)
, אבדוק בהמשך כשיהיה לי מצב רוח...
 

tanj

New member
ההתחברות לצד המערבי של התעלה בהחלט קיימת,
והיא מתבצעת באמצעות גשר פרדאן המחודש שהוקם לפני מספר שנים. הקו ממזרח לתעלה קיים ופעיל; לא יודע על איזה תוואי ללא מסילות אתה מדבר (אולי זה תוואי היסטורי מבוטל?) המסילה מגיעה לנמל המכולות הגדול שבגדה המזרחית בשפך התעלה לים התיכון; ושלוחה אחרת מתפצלת מזרחה, לכיוון אל-עריש, אם כי אני לא יודע האם היא פעילה ובאיזו מידה. ואני מודה שאני די מתעצל לפתוח את Google Earth כרגע
(גם לאור עייפותי הכללית מהפורום בזמן האחרון...)
, אבדוק בהמשך כשיהיה לי מצב רוח...
אתה מתכוון לפורט פואד?
(הנמל בצד המזרחי של התעלה בשפך שלה לים התיכון)
 
ההתחברות לצד המערבי של התעלה בהחלט קיימת,
והיא מתבצעת באמצעות גשר פרדאן המחודש שהוקם לפני מספר שנים. הקו ממזרח לתעלה קיים ופעיל; לא יודע על איזה תוואי ללא מסילות אתה מדבר (אולי זה תוואי היסטורי מבוטל?) המסילה מגיעה לנמל המכולות הגדול שבגדה המזרחית בשפך התעלה לים התיכון; ושלוחה אחרת מתפצלת מזרחה, לכיוון אל-עריש, אם כי אני לא יודע האם היא פעילה ובאיזו מידה. ואני מודה שאני די מתעצל לפתוח את Google Earth כרגע
(גם לאור עייפותי הכללית מהפורום בזמן האחרון...)
, אבדוק בהמשך כשיהיה לי מצב רוח...
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
 
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
2
כאן התמונה העדכנית מאיזור התעלה מפנה מקומה לתמונה מ-04'. כביש מסתעף צפונה, המסילה ממשיכה מזרחה, מטושטשת למדי.
 
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
3
לאחר מסע ארוך מזרחה מתחיל העיקול לכיוון צפון.
 
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
4
כאן התמונה מ-04' מתחלפת לתמונה מ-10'. הכיוון הוא צפון-צפון-מערב, מה שמעלה תהיה לשם מה היה העיקוף לכיוון מזרח - שהרי קנטרה נמצאת על גדת התעלה... אולי היתה קומבינה עם איזה קבלן מסילות שרצה להגדיל את ההזמנה.
 
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
5
דוגמא טובה לקושי להבחין בתוואי המסילה...
 
אוקיי, מצאתי!
לאחר שהפנית אותי לגשר פרדאן, הצלחתי לעלות על עקבותיו של החיבור. יש לציין כי לפחות בתמונות שקיימות כרגע קשה מאד להבחין שמדובר בקו פעיל - התוואי מטושטש מאד ולא ניתן לראות מסילות. יש גם קטעים בלי סוללה ואז כל מה שרואים הוא רווח בין שדות שיכול להיות גם דרך עפר... אבל הצלחתי לעקוב אחריו מהגשר עד תחנת קנטרה שאת תמונתה כבר העליתי. התוואי מוזר מאד ועושה מעין קשת גדולה לכיוון מזרח לפני שהוא חוזר צפונה לכיוון קנטרה. הנה גשר פרדאן - נדמה לי שכבר העליתי אותו בעדכון קודם אבל שיהיה...
6
עוד דוגמא...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה