בוקר

../images/Emo124.gif../images/Emo124.gifבוקר../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

טוב לכולם
ושיהיה אחלה יום
 

R a c h e li

New member
יום נהדר ......./images/Emo25.gif

אריק איינשטיין ושלום חנוך למה לי לקחת ללב - יש לי דברים חדשים בראש, יש לי דמיון שעוזר לפעמים לשכוח. למה לי לקחת ללב - יש לי הרבה לאהוב מראש, יש לי תמיד חברים שעוזרים לשמוח. רחלי עם השיר שמתנגן לה בראש
 

helit111

New member
בוקר טוב עולם

בוקר טוב לכולם בוקר של התחלות חדשות בוקר של עוצמות בוקר של תשוקות בוקר של אושר
 

יערית

New member
אה???../images/Emo12.gif

באמת איפה יש הפניניג לגרושות?
בוקר אור...יש לי הרבה דברים על הראש.
 
../images/Emo124.gifשומרת.... please

הסבירי ל
ת כמוני מה זה "יום שני-ה-יום של הגרושות"??? יש משהו שם אצלכם במרכז שלא חל על הגרושות בצפון???
 

מיקי 43

New member
../images/Emo39.gifבוקר צח וזיווני לכולם../images/Emo42.gif

שיזרח לכולם היום הזה ויהיה מחוייך
 

החתולית

New member
בוקר טוב ושמשי

(הזיווני שייך למיקי
) הבחור בחופש וכשיצאתי מהבית עדיין ישן - ממש מעורר קנאה
שיהיה לכולנו יום נעים ורגוע ככל האפשר, שלא נרטב מגלי צונמי, שלא תרעד לנו האדמה, שיעבור הכל ממול...
 
למעלה